Перейти к содержанию

Новости Становлення дружби та похмуріший тон - докладніше про Gears of War: E-Day


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

The Coalition представила Gears of War: E-Day під час нещодавнього шоу Xbox і навіть встигла трохи про неї розповісти. Щоб дізнатися більше, Джез Корден (Jez Corden) з Windows Central поспілкувався з креативним директором Меттом Сірсі (Matt Searcy) і керівником бренду Ніколь Фосет (Nicole Fawcette). Розмова зайшла про мультиплеєр E-Day, нововведення і так далі.

rssImage-07f57eab79736bb86ef1fbcb1ec36f0e.jpeg

Нижче зібрали головне з інтерв'ю:

  • Вихід Unreal Engine 5 підштовхнув The Coalition створити багато елементів гри з нуля, щоб поміркувати про франшизу і про те, що вона означає для співробітників студії. "Саме тому ми додали сюди елементи з трейлера Mad World - подібна атмосфера серії нам дуже подобається",- поділився Сірсі.
  • Розбираючи всю Gears of War по кісточках, девелопери дійшли висновку, що багато чого в історії та навіть геймплеї пов'язано з Днем Розлому (або ж E-Day) - внутрішньоігровою подією, що сталася за 14 років до початку першої Gears of War. E-Day покаже зовсім інших Маркуса Фенікса і Домініка Сантьяго.
"Це історія про зародження міцної дружби між Маркусом і Домом, яка визначає франшизу. У Gears of War: E-Day вони щойно повернулися з Маятникових війн - глобального конфлікту з боротьби за ресурси між двома головними надсилами Сірки. Тоді загинули мільйони і тоді ж з'явилося озброєння шаленої сили на кшталт орбітального лазера "Молот Світанку". Людству вдалося насолодитися лише двома місяцями перепочинку після цієї війни, перш ніж настав День Розлому. <...>
Також люди сумували через Маятникові війни. Прикладом такої травми стала загибель Карлоса, брата Дома і найкращого друга Маркуса. Тож на той момент ці двоє ще не ті нерозлучні товариші, яких ми знаємо."

Ніколь Фосет

  • Дві попередні частини називалися просто Gears, але наступна гра поверне повний заголовок. Як пояснила Фосет, разом з E-Day команда "повертається до коріння".
  • Оскільки люди ще не навчилися боротися з Сараною, The Coalition вирішила зробити вторгнень більш моторошними і страшними. Подібне зображення ворогів уже було в першій частині, тому студія звернеться саме до тієї похмурої атмосфери. Однак Фосет наголосила, що попри всю моторошність в E-Day збережуться властиві серії "емоційні гачки" на кшталт болісних епізодів із дружиною Домініка в  Gears 2 або кульмінації Gears 3.
"Це в нашій ДНК. Найкрутіше в Gears те, що вона може поєднувати дві ці складові. Ви вільні розповідати похмурі та жахливі історії про страждання людей, але також давати надію і дарувати відчуття загону за спиною. А ще бувають моменти, коли ви відпилюєте Сарані голову бензопилою і почуваєтеся до біса добре."

Ніколь Фосет

  • Представники The Coalition не були готові говорити про режими геймплею та інші подібні теми, але на одне запитання вони все ж дали відповідь, хоча й досить розмиту. Мовляв, E-Day - наступна повноцінна частина франшизи, і в кожної гри простежується чітка структура в плані геймплейних складових. "Тож ви, найімовірніше, зможете передбачити, куди ми рушимо разом з E-Day",- розповів Сірсі. Нагадаємо, у кожній Gears of War в тій чи іншій формі присутній змагальний багатокористувацький режим.

01274.wJIeCK2.thumb.jpg.2f52d9475b69f8d7d7e92ba936cf98b3.jpg

  • Якщо вірити креативному директору, геймерів чекає дещо новеньке в ігровому процесі. Дивувати планують не тільки свіжими гарматами і ворогами, а й чимось ще. Більше деталей розробники розкривати не стали і відмахнулися ще більш загальними висловлюваннями. У The Coalition вважають, що сформували правильне уявлення про те, що робить Gears відмінною. Вони знають, що якісь ідеї добре себе показали, а інші, навпаки, виявилися досить слабкими.
"Gears of War: E-Day здасться вам шаленою грою серії. Вона схожа на ту, яка зараз є в головах у людей. Однак вона подарує і відчуття нового тайтлу. Вона одночасно буде свіжою та гарною."

Метт Сірсі

  • В E-Day порушено історію появи Автоматичної гвинтівки Лансер. Її якраз було винайдено після Розлому, щоб ефективніше справлятися з бронею Сарани та їхніми товстими шкурами.
  • Про створення ще однієї трилогії The Coalition поки що не думає, оскільки вся її увага зосереджена на E-Day. Однак, як уточнила Ніколь Фосет, команда не відступає від історій четвертої та п'ятої Gears. За словами керівника бренду, колектив уже обміркував історії, які хотів би розповісти, і в силах розвивати серію з двох сторін.

Очікується, що Gears of War: E-Day вийде на ПК і Xbox Series, включно з Game Pass. У проекту є сторінка в Steam

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.