Перейти к содержанию

Новости Чому частина ігор краще працює на PS5, ніж на Xbox Series X? Відповідає Digital Foundry


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

На папері Xbox Series X виглядає набагато потужнішим за PlayStation 5, однак на останній деякі ігри все ж працюють помітно краще. З чим це може бути пов'язано? Фахівці з Digital Foundry  поспілкувалися  з безліччю девелоперів і підготували відповідь.

01383.23qfpWH.thumb.jpg.ad5074618d5c0df62909940727e8bb5a.jpg

Як зазначили в DF, поточне покоління консолей йде пліч-о-пліч у плані продуктивності - у більшості мультиплатформових релізів відмінності між Xbox і PlayStation мінімальні. А якщо такі і виявляються, то вони, як правило, стосуються масштабування динамічної роздільної здатності. І різницю неозброєним поглядом помітити досить важко.

Поговоривши з розробниками з топових студій, експерти Digital Foundry виділили три основні причини, через які PS5 може випереджати Series X:

  • По-перше, у PS5 набагато ефективніший компілятор - консоль краще використовує доступні ресурси, що позитивно позначається на продуктивності в цілому. Опитані розробники згадували цю особливість найчастіше.
  • По-друге, пристрій самого графічного прискорювача PS5. Незважаючи на те, що у "плойки" менше обчислювальних блоків (36 штук проти 52 у Series X), сам GPU працює спритніше - тактова частота відеочіпа на консолі Sony перевищує тактову частоту у Series X у 1,2 раза. Тому певні завдання виконуються швидше, що може краще підходити для деяких ігрових рушіїв.
  • По-третє, доступ до набору API на нижчому рівні. Завдяки розширеному числу можливостей девелопери можуть вичавити з приставки набагато більше потужності у своїх проектах. На думку Джона Ліннемана (John Linneman), DirectX від Microsoft добре справляється з тим, щоб забезпечити більш просту взаємодію між Xbox і ПК, однак він же накладає обмеження на продуктивність консолі.

При цьому в DF підкреслили, що у Xbox Series X є свої сильні сторони. Наприклад, уже згадана уніфікація Xbox і ПК, що полегшує розробникам завдання, а також сумісність із технологіями DirectX Raytracing і VRR. Остання на PS5 функціонує з обмеженнями. Крім того, Series X все ще випереджає консоль Sony за чистою обчислювальною потужністю.

Експерти впевнені, що в PS5 Pro інженери Sony збережуть усі сильні сторони базової версії і поліпшать їх, приправивши пристрій новими особливостями. Наприклад, ШІ-апскейлером PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR). "Він повинен стати свого роду ефективним множником для збільшеної продуктивності графічного процесора",- вважають у DF. На поточний момент поліпшена версія PS5 ще не анонсована. Очікується, що вона надійде в продаж  наприкінці 2024-го .

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.