Перейти к содержанию

Новости Кошмар в сеттингу, що інтригує, — що пишуть в оглядах гігер-хорору Scorn


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Scorn - атмосферний хорор, створений під натхненням від робіт швейцарського художника Ганса Рудольфа Гігера (Hans Rudolf Giger). Проект з 2014 року розробляє невелика сербська команда Ebb Software – нарешті гра готова побачити світ. Незадовго до релізу з'явилися перші оцінки преси.

rssImage-26fd77b72b191f80c9e2484959421060.jpeg

Думки журналістів розділилися — трапляються абсолютно протилежні погляди на хорор. Навіть із подібним розкидом на момент написання новини у Scorn набралося 72 бали на Metacritic (45 оглядів) і стільки ж на OpenCritic (21 огляд; 50% рекомендують).

Наводимо кілька уривків із рецензій.

  • Журналіст PC Gamer (80/100) нарік, що в Scorn не передбачена опція збереження вручну - гравці можуть покладатися тільки на щедро розставлені чекпоїнти. Повернутися до останнього вийде лише у разі загибелі персонажа, а завантаження з головного меню зовсім може відкинути до початку глави. Через це автор був змушений перепроходити окремі місця кілька разів: «Технічні заїкання і дратівливі відкочування в вирішальні моменти вбили весь мій настрій».

    Він зазначив, що йому сподобалися загадки, деякі з яких можуть призвести до жахливих наслідків та нашкодити тим небагатьом доброзичливим істотам, що зустрічаються на дорозі."Ці сцени змушували мене почуватися гірше, ніж після випадкового вибору грубої репліки в діалозі з рольової гри",  - пише він.

This is the hidden content, please

  • Перші кілька годин у Scorn автор Polygon (без оцінки) назвав найатмосфернішими, а потім напруга потроху спадає. Іноді трапляються таємничі машини, але девелопери не забезпечили їх інструкціями, тому розгадувати принцип дії механізмів доводиться самостійно.
У Scorn немає уточнень через внутрішні монологи. Немає журналу чи внутрішньоігрової енциклопедії, де щось пояснюється. Творці Scorn кидають вас у зовсім чужий всесвіт без карти, маркерів мети, колекційних предметів та корисних NPC.

This is the hidden content, please

  • Фахівець VGC (2/5) вражений художньою складовою хорору: «Кожна кімната, кожен коридор та кожен великий простір виконані у гротескному та органічному стилі. <…> Це водночас огидно і прекрасно» . У грі немає важелів, кнопок або замкових свердловин - все зав'язано на порожнинах, куди треба засовувати руки. Кожна подібна дія супроводжується нудотним хлюпанням, яке чудово вписується в атмосферу. Насолоджуватися усією цією пишнотою, на думку журналіста, заважає сама гра.
"Неймовірна обстановка виявилася у проекті з безглуздою пригодою, яка складається з головоломок, стрілянини, але найбільше в ньому безцільного блукання. <…> Геймеру доведеться довго блукати локаціями в пошуках чогось інтерактивного. А якщо щось нарешті вдалося знайти, гра не завжди дозволяє взаємодіяти з предметом відразу, оскільки з якоїсь причини час для цього ще не настав."

Scorn вийшла на ПК (SteamEpic Games StoreGOG) і Xbox Series, включаючи Game Pass. Напередодні розробники повідомили, що комп'ютерну версію хорору все ж таки залишать без технології DirectStorage.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.