Перейти к содержанию

Новости Ігри 2022 року з найгіршою оптимізацією на ПК за версією DSOGaming


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

DSOGaming склав список ігор 2022 року з найгіршою оптимізацією на ПК – сайт оцінив актуальні версії та поділився думкою про кожну з них.

rssImage-da76c269f1aca58270cbec1efecd83d1.jpeg

Основні критерії для потрапляння гри в антитоп:

  • Вона не використовує повною мірою усі ядра процесора.
  • Страждає від консольних побочок - дуже вузького поля зору, індикаторів тільки з кнопками контролера, незручного керування на клавіатурі та миші та поганої чутливості миші.
  • Регулярно "заїкається" (stuttering).
  • Її картинка не відповідає вимогам до графічному процесору.

Некстген-версія The Witcher 3: Wild Hunt

"Багато хто з нас з нетерпінням чекав на некстген-версію The Witcher 3. Однак, як ми вже говорили, вона зараз перебуває у вкрай жахливому стані. У грі є серйозні проблеми з оптимізацією роботи процесора, через які частота кадрів навіть на високопродуктивних ЦП може падати нижче за 60 fps при включенні трасування променів. Крім того, трапляються візуальні збої з рейтрейсинговими тінями та відображеннями.
Давайте будемо чесні: єдина чудова річ в оновленому «Відьмаку» — це трасування. Якщо вона вам не потрібна, можна модифікувати стару версію гри (яка ще й працює значно швидше), щоб вона виглядала краще ніж некстгенна The Witcher 3 для DirectX 11. CD Projekt RED облажалась, і цього просто немає виправдання."

The Callisto Protocol з трасуванням променів

"The Callisto Protocol – ще одна гра, яка нас розчарувала. На старті у неї були ВЕЛИЧЕЗНІ проблеми з оптимізацією на ПК. На щастя, Striking Distance Studios змогла виправити багато з них, тому тепер гра працює добре без трасування променів. Однак із рейтрейсингом оптимізація все ще страждає.
Як і The Witcher 3, гра не може використовувати переваги кількох ядер/потоків процесора. Тому частота кадрів часто падає нижче 60 fps навіть у передових центральних/графічних процесорах. The Callisto Protocol також не підтримує DLSS 3, а це означає, що в даний час немає комп'ютера, на якому вона працюватиме з трасуванням за стабільних 60 fps. Знову ж таки, це пов'язано з недостатнім використанням процесора."

Gotham Knights

"Смішно, але ще одна AAA-гра, яка не використовує повною мірою декількох ядер/потоків процесора. На старті у Gotham Knights були суттєві проблеми із «заїканнями» та оптимізацією роботи ЦП. Warner Bros. нещодавно випустила патч, який звів до мінімуму «заїкання», проте падіння fps та проблеми із синхронізацією кадрів спостерігаються досі. Проте поточна версія краща, ніж початкова.
Але все стає набагато гірше, як тільки ви включаєте трасування променів. Як і у випадку з The Witcher 3 та The Callisto Protocol, Рейтрейсинг надає додаткове навантаження на процесор і призводить до проблем з оптимізацією. Я хочу уточнити: ми не заперечуємо, коли гра завантажує ЦП та використовує доступні ядра/потоки на 80%. Однак нам не подобається, коли гра використовує лише 3-4 ядра/потоку на сучасних процесорах, оснащених більш ніж 12 ядрами. На дворі 2022 рік, тому розробники мають пропонувати належну підтримку багатоядерних процесорів.
У минулому ми критикували Turn10 і Creative Assembly за те саме, але, на їхню честь, обидві студії випустили патчі для Forza Horizon 3 і Halo Wars 2, які значно покращили продуктивність процесора та масштабування на кількох ядрах/потоках. Якщо вийшло у них, то CD Projekt RED, Striking Distance Studios і WB Games Montreal/QLOC не може бути виправдання."

Dynasty Warriors 9 Empires

"Що ж, це було очікувано. Зрештою, ми говоримо про KOEI Tecmo. У  Dynasty Warriors 9 Empires огидне керування камерою за допомогою миші та необґрунтовано високі вимоги для гри в дозволах 1440p та 4K."

Syberia: The World Before

"Коли Syberia: The World Before вийшла в березні 2022-го, вона мала серйозні проблеми з продуктивністю на залізі NVIDIA. Однак нещодавно, перевстановивши гру, ми зіткнулися з такими ж проблемами оптимізації. Нижче ви можете бачити скріншот, що показує, що 1440p і максимальні налаштування доводять до межі RTX 4090. Уважно подивіться використання графічного процесора і частоту кадрів. The World Before працює і виглядає гірше, ніж інші ігри з відкритим світом та трасуванням променів. Той факт, що NVIDIA та Microids залишили гру в такому стані, красномовно говорить про її жахливу підтримку після релізу."
02353.Y9FA6uP.jpg.ea189dc6ff3179606ff71ef4a8853e30.jpg

Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin

"Stranger of Paradise: Final Fantasy Origi , як і раніше, страждає від серйозних проблем з продуктивністю та оптимізацією на ПК. Частота кадрів сильно падає під час бою, особливо під час добивань. Є також численні проблеми із синхронізацією кадрів. Так, Team Ninja додала підтримку DLSS 2, але це не вирішило жодної з вищезгаданих проблем."

Saints Row

"Наразі Saints Row знаходиться у задовільному стані. Гра страждає від деяких неоптимізованих сцен, а керування мишею здається дуже дивним. Хоча Saints Row і вимагає потужного ЦП, її графіка не виправдовує високих вимог до графічному процесору. Є також великі проблеми зі спливаючими тінями (які Volition ще не вирішила)."

Steelrising

"У Steelrising серйозні проблеми з оптимізацією. Хоча гра не вимагає високопродуктивного ЦП, вона безперечно вимагає потужного графічного процесора — навіть для гри з роздільною здатністю 1080p. Більше того, для гри з ультратекстурами в 1080p потрібно більше 13 Гб відеопам'яті. І, чесно кажучи, ці ультратекстури схожі на те, що ми бачили в інших іграх, які використовують набагато менше відеопам'яті навіть у 4K. До того ж на екрані не відбувається нічого, що виправдовувало б високі вимоги до графічного процесора. Так, Spiders - невелика команда, тому чудес від неї чекати не доводиться. Тим не менш, девелопери повинні просто відмовитися від Silk Engine, якщо вони не можуть оптимізувати свій двигун належним чином."

ELEX II

"ELEX II не вимагає потужного ЦП, але це не виправдовує величезних вимог до графічного процесора. І, на відміну від інших ігор, ELEX II навіть не підтримує DLSS 2, щоб якось поліпшити загальну продуктивність."

Destroy All Humans! 2 — Reprobed

"Destroy All Humans! 2 — Reprobed працює на Unreal Engine 4 і має серйозні проблеми із «заїканням». Гра також може повноцінно використовувати кілька ядер/потоків процесора. Так, прямо як Gotham Knights та The Callisto Protocol. На щастя, Black Forest Games додала підтримку DLSS 3, яка значно підвищує продуктивність ЦП на графічних процесорах серії RTX 40. Однак розробникам не слід покладатися лише на DLSS 3 – їм потрібно оптимізувати свої ігри для всіх геймерів."

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.