Перейти к содержанию

Новости Вдалий флірт з Monster Hunter - преса про Wild Hearts


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Чи вдалося Wild Hearts стати гідним конкурентом Monster Hunter? Скоріше так, ніж ні: перші оцінки симулятора полювання на монстрів виявилися порівняно високими – по 80/100 на Metacritic (PS5-версія) та OpenCritic.

rssImage-a45491de9874ff30ed7edd05ba23da87.webp

Wild Hearts не тільки вдало запозичує з Monster Hunter багато елементів, а й пропонує власні знахідки. Наприклад, каракурі — механізми, які стануть у нагоді у битвах та подорожах. На жаль, гру не оминув бич сучасного геймінгу — погана оптимізація.

Ми вибрали висновки з трьох рецензій – з високою, середньою та низькою оцінками в рамках опублікованих оглядів.

Screen Rant — 4,5/5

"Наш огляд охоплює лише одиночну гру, але Wild Hearts чудово грає і в автономному режимі, де на вас чекає захоплююча історія. Це вражаючий перший крок у франшизі, яка здається цілком оригінальною, незважаючи на пряму конкуренцію з Monster Hunter."

Леонардо Файєрман (Leonardo Faierman)

IGN — 8/10

"Якщо наслідування – найщиріша форма лестощів, то Omega Force з Koei Tecmo за допомогою Wild Hearts фліртує з Capcom. Але використовувати улюблену гру як шаблон для нової не обов'язково погано. Wild Hearts вдалося привнести свіжі ідеї до формули Monster Hunter, яку вона відтворила досить добре, щоб стати в один ряд з цією серією.
У чомусь Wild Hearts примітивніший за Monster Hunter. Однак будівництво каракурі дозволяє по-новому взаємодіяти з картою. Безумовно, менша різноманітність монстрів розчаровує, але я все ще отримую задоволення, борючись разом із друзями в «ендгеймі» і створюючи каракурі."

Том Маркс (Tom Marks)

PC Gamer — 63/100

"Таке відчуття, що ідейно Wild Hearts сформовано лише наполовину. Сюжет та кемоно міцно пов'язані з природою, але грі не вистачає живої екосистеми. Монстри ніколи не взаємодіють один з одним (за винятком кількох заскриптованих сцен, де розробники смикають за ниточки). Вони не їдять дрібних тварин, що блукають довкола. "Полювання" зводиться до натискання кнопки на каракурі, яка показує, де на карті знаходяться кемоно. Періодично локації змінюються, коли стихійні кемоно заморожують сонячний пляж або підпалюють ліс, але монстри не роблять цього самі - це просто декорації для бою, акуратно підготовлені до вашого приходу.
Якби деякі з цих функцій були продуманішими, Wild Hearts стала б чудовою мисливською грою. Тут не вистачає багато чого з Monster Hunter, але при цьому зустрічаються зайві елементи із серії Capcom, якими можна було б безболісно пожертвувати.
Варто зазначити, що гра по Мережі у Wild Hearts відполірована дуже добре - як участь у швидкому полюванні, так і спільне проходження сюжету та додаткових завдань із загальним прогресом. Мультиплеєр просто працює. Хотів би я сказати те саме про все інше."

Вес Фенлон (Wes Fenlon)

Wild Hearts вийде вже завтра, 17 лютого, на ПК (Steam, Epic Games Store, EA App), PlayStation 5 та Xbox Series. 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.