Перейти к содержанию

Новости Розробники GTA Online натякнули на майбутні функції гри


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Автор порталу GamesRadar+ поговорив зі Скоттом Бутчардом (Scott Butchard) та Крісом Беллом (Chris Bell), відповідальними за дизайн Grand Theft Auto Online, про майбутнє гри та секрети розробки.

rssImage-a0939906dc46e3577cf39a99d11d0118.webp

Незабаром віртуальний світ Лос-Сантоса святкуватиме десятиліття від дня запуску. За словами Бутчарда, ніхто в команді не очікував, що вони продовжуватимуть розвивати GTA Online через такий довгий термін. Але у розробників ще безліч ідей та планів, які вони мають намір реалізувати.

Наприклад, девелоперів дуже надихає активність спільноти гри на кшталт війни зелених і фіолетових прибульців або челленджа, де гравці мали награбувати загалом $100 мільярдів за тиждень.

"Ми вже мали ідеї щодо додавання цілей для спільноти. Але ми хотіли зробити це не як зовнішню подію, а як частину світу гри. Щоб воно органічно вписувалося в ігровий досвід. Події на зразок війни зелених і фіолетових справді підтвердили, наскільки важливими вони можуть бути і що ми повинні приділяти їм більше уваги. Ідея зібрати всіх разом і йти до однієї мети чудова, і ми орієнтуватимемося на цей підхід у майбутньому. Це весело – додати на обмежений час умови, що повністю змінюють стиль гри, а також дають шанс здобути унікальні нагороди за участь."

Скотт Бутчард , дизайн-директор Rockstar North

00314.X9_9cDz.thumb.png.1d6dc729f0403500796a541ad8620a16.png

Розробник додав, що гравців чекає особливий сюрприз під час святкування Хеллоуїна у 2023 році. Скотт щоразу сміється, коли тестує цю ідею, і йому не терпиться побачити реакцію гравців. Девелопери вже склали подібний план оновлення GTA Online аж до кінця року.

"Для нас дуже важливо, щоб гравці знаходили нові способи зв'язку один з одним. Для цього є події від розробників. Але ми також даємо інструменти для створення власних івентів. У нас купа ідей у роботі прямо зараз і є плани аж до свят наприкінці року."

Скотт Бутчард

Кріс Белл також висловив величезну подяку співтоваристві за великий внесок у розвиток гри. Для розробників окремий виклик – полірування всіх оновлень та функцій таким чином, щоб вони були цікаві і ветеранам, і новим гравцям. Тому девелопери постійно вивчають ролики в Інтернеті, повідомлення на форумах та скріншоти.

"Ми збираємо та враховуємо величезну кількість відгуків гравців, і ми завжди шукаємо способи реалізувати запити спільноти, оскільки ми продовжуємо створювати нові оновлення. Однак іноді здається, що найпростіші виправлення можуть бути найскладнішими для реалізації, тому може знадобитися деякий час, щоб бажані спільноти зміни увійшли до гри. Сподіваємося, нещодавні покращення у грі показали, що ми працюємо над задоволенням запитів спільноти в міру переходу від оновлення до оновлення."

Кріс Белл, провідний дизайнер Rockstar North

Девелопери не змогли поділитися деталями розробки GTA6 або точними датами релізу масштабних оновлень для GTA Online.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.