Перейти к содержанию

Новости IO Interactive задумала World of Assassination десять років тому


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Розробники з IO Interactive взяли участь у подкасті видання Eurogamer. Вони розповіли про довгий шлях створення гри про світ професійних кілерів, яку вони змогли реалізувати повною мірою лише з ребрендингом HITMAN 3 у Hitman: World of Assassination. Також девелопери пролили світло на майбутнє серії. 

rssImage-b1d86878702a5a2bc7ac9e4ac3c8f7b8.jpeg

На запитання журналіста відповідали Крістіан Елвердам (Christian Elverdam), провідний творчий директор та співвласник IO Interactive, та Хакан Абрак (Hakan Abrak), генеральний директор та співвласник компанії. Нижче — головні тези з їхнього діалогу. 

00365.3K5rsQX.thumb.jpg.dc77b22be5601ef3bef9b9109064b252.jpg

  • У IO Interactive зберігся відеозапис, де розробники ще в 2013 році обговорювали майбутнє серії HITMAN і згадували назву World of Assassination. 
  • Тоді було ухвалено рішення додати до серії більше сатири та збільшити масштаби гри. Користувачі повинні подорожувати світом і відчувати себе професійними кілерами. Найкращими з найкращих. 
  • Розробники вирішили відмовитися від похмурого тону провальної Absolution. Але багато знань, які вони отримали, розробляючи цей проект, стали основою майбутнього серії. Тому без Absolution не було б World of Assassination.
  • Девелопери вирішили відійти від схеми з повноцінними релізами через 5-6 років розробки у бік епізодичного розповсюдження. Багато хто сумнівався в успіху, бо це було ризиковане рішення для студії, яка на той час провалилася кілька попередніх ігор.

00366.ybdqVWe.thumb.png.8c48b53c3017944c9d3b2f95e9d43cb0.png

  • Випустивши HITMAN у 2016-му, студія опинилася у складній ситуації. Гра стала успішною, але у 2017-му розробникам довелося викуповувати власну студію у компанії Square Enix. Після дуже дорогої оборудки нових власників IO Interactive відокремлювали від банкрутства три місяці, але компанія знайшла фінансування.
  • Реліз HITMAN 2 і 3 закріпив віру у можливість створити єдиний простір World of Assassination. Об'єднання неможливо було провести раніше через правові складнощі. Після відокремлення від Square Enix компанія все ще не повною мірою могла розпоряджатися HITMAN на всіх платформах. 
  • Зараз IO Interactive планує розширювати World of Assassination, експериментувати з різними контрактами, випробуваннями та режимами. Поки що розробники не працюють над продовженням серії. Наразі девелопери направили всі сили на гру про агента 007.
  • Розробники не змогли поділитися деталями майбутньої гри про Джеймса Бонда. Але розповіли, що для них дуже важливо створити власне бачення цього персонажа та навколишнього світу шпигунських інтриг. Вони значно пропрацювали походження Бонда. Також розробники не можуть ні підтвердити, ні спростувати зв'язок із кінофраншизою. 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.