Перейти к содержанию

Новости Автори Diablo IV відповіли на критику закритої "бети"


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Після закритого бета-тестування Diablo IV у геймерів склалося гарне враження про гру, але також виникли нарікання. Наприклад, користувачі залишилися незадоволені схожими один на одного підземеллями. Розробники пройшлися з питань, що викликали питання, і прокоментували їх.

rssImage-eb0881a75fbe199c830cb11ddae7318d.jpeg

Вибрали головне з інтерв'ю з авторами гри:

  • За словами керівника Diablo IV  Джо Шелі (Joe Shely), схожість підземель кинулася в очі через обмежену область, яка доступна в «беті». Насправді для п'яти зон заготовлено понад сотню «данжів», і більша їхня частина розташована за межами розколотих вершин. Також він повідомив, що ендгейм запропонує більше контенту.
"Ми маємо різні механіки для різних підземель. Наприклад, потрібно вбити всіх монстрів або виконати інші цілі. Наприкінці деяких підземель є боси, а в інших події. Насправді йдеться про те, щоб у період підвищення рівня випробувати всі типи «данжів», які існують у світі. У бета-версії ви отримуєте лише частину цього."

Джо Шеллі

00532.9aUqH1j.thumb.jpeg.26e05ba8643e7a857c2e2dd91852c80c.jpeg

  • Якщо вірити генеральному менеджеру Diablo Роду Фергюссону, розробники хотіли, щоб геймери могли легко відрізнити підземелля з одного регіону від іншого. Blizzard продовжуватиме займатися «данжами» та іншими функціями після повноцінного запуску четвертої частини.
  • Також надходили скарги на «бектрекінг» у підземеллях — користувачам доводилося нудно бігати вже пройденими ділянками. Шелі визнав, що фахівці не хотіли змушувати геймерів займатися цим. Насправді в інтерфейсі можна телепортуватися назовні, але «не всі люди знали про це».
  • Вже за кілька днів настане час відкритого бета-тесту, і Blizzard підстелила соломку, щоб не повторилася ситуація з довгими чергами на вхід. За вихідні команда випустила шість хотфіксів, які покращили стабільність серверів та значно скоротили час очікування підключення.
    • Також Фергюссон уточнив, що черги не завжди виникають через брак серверів. Іноді доводиться обмежувати потік геймерів, щоб не перевантажувати систему, яка веде облік облікових записів у базі даних.
  • Під час мандрівок у «беті» гравці могли зіткнутися з М'ясником — противником із попередніх частин серії. У Diablo IV він може з'явитися в підземеллі будь-якої миті часу, а потім так само раптово зникає. Шелі поділився, що розробники планували більше таких подій, через які користувач повинен змінювати тактику на льоту.
  • На консолях був доступний кооператив для двох на одному екрані, але до ПК ця функція не дойшла. За словами Фергюссона, вся справа в управлінні обліковими записами на одному пристрої. Він підкреслив, що на ПК важко увійти відразу в два акаунти Battle.net. Керівник не впевнений, що команда має можливість ввести згадану опцію на комп'ютерах.
  • Деякі учасники тестування нарікали на слабкість варвара. Якщо вірити девелоперам, цей клас розкриває свій потенціал трохи згодом разом із появою легендарних речей, що не випадають на низьких рівнях. Нагадаємо, у «беті» розвиток персонажа обмежений 25-м рівнем.

Відкрите бета-тестування Diablo IV проведуть у період з 24 по 27 березня. Геймерам відкриють два класи, що залишилися, які були недоступні на попередніх вихідних, — друїда і некроманта. Повна версія гри побачить світ 6 червня на ПК (Battle.net), PlayStation та Xbox.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.