Перейти к содержанию

Новости Керівник SW Outlaws закликав не судити про всю гру за невеликою демоверсією


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Напередодні преса оприлюднила прев'ю Star Wars Outlaws. Якісь журналісти загалом відгукувалися про гру позитивно, але знайшлися й ті, кому вона здалася застарілою і занадто схожою на серію Uncharted. Творчий керівник проекту Джуліан Геріті (Julian Gerighty) прокоментував деякі висловлювання з матеріалів і розповів трохи більше про пригоду. Наприклад, про вирізану механіку плавання.

rssImage-cec46cd761d9c16845666cdcdfdc164a.jpeg

Про негативні відгуки

У розмові з VGC Геріті зізнався, що сам ще не ознайомився з прев'ю, тому про негативні твердження він дізнався від співрозмовників. Головне з цієї теми:

  • Керівнику лестило порівняння з роботами Naughty Dog. Але, за його словами, безпосередньо команда не надихалася Uncharted.
"Це чудова гра, з якою можна порівнювати. Якщо вас і будуть зіставляти з кимось, було б краще, щоб на іншій шальці терезів перебували найкращі представники індустрії. Сама Naughty Dog і її праці просто чудові. Тож я прийму це, але відправною точкою для нас Uncharted не була."

Джуліан Геріті

  • Герити акцентировал внимание на том, что демонстрация затронула лишь малую часть игрового процесса. Мол, на деле пресс-показ является всего лишь небольшой затравкой.
"Демо орієнтовані одночасно на пресу і на споживачів, тому нам довелося вибрати щось невелике на 20 хвилин з різноманітністю можливостей і демонстрацією систем. Однак без відкритого світу - це ми покажемо під час окремого заходу. <...> Думаю, загалом у нас виходить захоплива гра. У демо відображена лише мала її частина."

Джуліан Геріті

Свіжий геймплей.

Про тривалість гри

Деякі журналісти висловили побоювання, що Star Wars Outlaws може виявитися занадто розтягнутою. Цієї теми творчий керівник торкався раніше, але не посоромився розповісти про питання ще раз. Outlaws, за словами Геріті, вийде завершити за 30 годин, а в любителів пилососити всі локації гра займе 50-60 годин.

"Це точно не Assassin's Creed з її грандіозними проходженнями по 200 годин. Тож ми зуміли зосередитися на деталях і всьому іншому, що нам здалося здійсненним."

Джуліан Геріті

Про вирізаний контент

Як заявив Джуліан, початкова версія гри вже має бути захопливою, амбітною та досяжною. "Дуже важливо переконатися, що всі, хто працює над тайтлом, рухаються в одному напрямку і до однієї й тієї самої мети", - підкреслив керівник. У випадку з Outlaws початкова версія збереглася приблизно на 95 %. Щось додали зверху, а інше довелося переробити або зовсім вирізати, але до такого вдавалися вкрай рідко.

Наприклад, Ubisoft Massive була змушена відмовитися від можливості плавати. Механіка була присутня у двох перших версіях пітчу, але відділ анімації заявив, що задум не вдасться втілити в життя через масштаб проєкту. З іншого боку, в Outlaws пробралися аркадні автомати та міні-ігри, яких у початкових планах не було.

Star Wars Outlaws стартує 30 серпня на ПК, PlayStation 5 і Xbox Series, включно з підпискою Ubisoft+. Золоте й ультимативне видання забезпечать ранній доступ до гри - з 27 серпня. 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.