Перейти к содержанию

Новости Посилення стратагем і менше туману - про великий апдейт для Helldivers 2


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

На створення і полірування патча 1.000.400 для  Helldivers 2 пішло досить багато часу, однак його вміст повинен порадувати Пекельних Десантників. Arrowhead Studios посилила кілька слабких стратагем, додала видимі лінії постачання, а також поправила загальний баланс і внесла інші зміни.

rssImage-47a0384e2d4b4efe05ee4e86649cea13.jpeg

Зміна балансу зброї

Команда постаралася підвищити ефективність слабших стратагем і змінити деякі з них, щоб надати їм більше логічності.

  • У A/MLS-4X "Ракетна турель" зменшився розкид, а пріоритет став віддаватися більшим цілям. Радіус вибуху збільшено з 1 до 4 метрів, але він перестав ефективно пробивати броню. Однак сам снаряд має достатній рівень пробивання захисту, щоб завдати шкоди важкоброньованим цілям. Шкоду заряду збільшено з 200 до 300 одиниць.
  • MD-6 "Протипіхотні міни" тепер б'ють сильніше - по 350 одиниць шкоди.
  • "Орбітальному залпу Гатлінга" підвищили скорострільність на 25 %, кількість снарядів у залпі (60 штук замість попередніх 30) і пробивання броні. Час відновлення скорочено з 80 до 70 секунд.

01238.iKYf6jT.thumb.jpg.a5b7234247135561923ec2c70a6c712e.jpg

Час перезарядки A/MG-43 "Кулеметна турель" було зменшено.
  • Час відкату "Орбітального високоточного удару" зменшено зі 100 до 90 секунд, а час виклику скоротився до 2 секунд.
  • Покращено прицілювання при використанні стратагеми "Орел: 110-мм ракетні блоки". Також підвищено пробивання броні, але тільки не вибухом - цю дію послаблено. Шкоду самого снаряда підрізали з 600 одиниць до 250, щоб збалансувати його з поліпшеним прицілюванням. За словами розробників, ця стратагема була дуже ненадійною проти її основних цілей - важкоброньованих ворогів.
"Зміни "Орла" спрямовані на те, щоб домогтися більш послідовних результатів у боротьбі з важкоброньованими цілями, але стратагема все одно не стане гарантією їх повного знищення. Проте, вона буде так чи інакше послаблювати цілі."

З послання від Arrowhead

  • Недоліком MG-43 "Кулемет" є необхідність залишатися нерухомим під час перезаряджання. Щоб підвищити привабливість гармати, Arrowhead вирішила зробити наголос на її сильні сторони і трохи зрізати вади. Зброя стала трохи швидше перезаряджатися, а максимальну кількість магазинів було збільшено до 4 штук.
  • Купа "стволів" стала сильніше стукати по міцних частинах тіла. До списку увійшли MG-43 "Кулемет", A/MG-43 "Кулеметна турель", A/G-16 "Турель Гатлінга", EXO-45 екзокостюм "Патріот", AR-23 "Визволитель", M-105 "Доблесть" і AX/AR-23 "Сторожовий пес" та інші.
  • Шкода від AR-61 "Розм'якшувач" стала більшою - 95 одиниць проти 60 у минулому. Також збільшилася сила приголомшення, але кількість магазинів і боєприпасів було зменшено.

01239.gveOZ0W.thumb.jpg.41a3372a6834bd168328bbf99d70a365.jpg

Зміни ігрового процесу

  • Модифікатори стійки від віддачі були оновлені, щоб зробити їх більш послідовними, а також стимулювати стрільбу з положення лежачи. Як пояснили в студії, сенс таких модифікаторів у тому, щоб заохочувати використання різних стійок залежно від типу зброї та підкреслити, що постійне переміщення погано позначається на точності стрільби. Майже всі правки покращують віддачу і тільки два модифікатори були погіршені, але зовсім небагато.

Від третьої особи

У положенні стоячи:

  • Нерухомо: було 100 % - без змін.
  • У русі: було 150 % - без змін.

У положенні присівши:

  • Нерухомо: було 50 % - стало 60 %.
  • У русі: було 125 % - стало 100 %.

У положенні лежачи:

  • Нерухомо: було 50 % - стало 40 %.

Вид через приціл

У положенні стоячи:

  • Нерухомо: було 100 % - стало 90 %.
  • У русі: було 100 % - стало 110 %.

У положенні присівши:

  • Нерухомо: було 75 % - стало 60 %.
  • У русі: було 125 % - стало 90 %.

У положенні лежачи:

  • Нерухомо: було 50 % - стало 40 %.
  • Подія "Оборона": "Врятуйте важливий персонал" зникла. Наразі вона недостатньо цікава, тому її вилучили з гри на переробку.
  • Стратагема "Артилерія ВССЗ" більше не блокується глушилками або іонними бурями і залишається доступною після закінчення таймера завдання і відходу есмінця з ближньої орбіти.
  • Тепер суперзразки з'являються на шостій складності. "Їх все одно буде складно добути, але тепер трішки легше", - уточнили девелопери.
  • Додано можливість спілкуватися в чаті з меню гри і на екрані завантаження завдання.
  • Оновлено відображення прицілу від першої особи для кращої видимості.

01240.peeRRzq.thumb.jpg.2bfe11eed336cba3bc26abb89774fba7.jpg

  • Тепер підтримуються лобі, доступ до яких відкривається тільки за запрошеннями.
  • З'явився новий пасивний ефект броні "Пік форми". Він додасть 50 % шкоди в ближньому бою і додаткові 30 % до ергономіки зброї.
  • Про погодні умови:
    • Вогняні торнадо почали рухатися більш непередбачувано, а видимість ворога поруч із ними знижується - видимість гравців при цьому не змінилася.
    • Кількість туману було змінено на безлічі планет, щоб він став менш густим і гравці менше втомлювалися від постійних битв на планетах з поганою видимістю.
  • Велика рослинність, здатна сповільнювати Десантників, може стати притулком, оскільки геймери в ній менш помітні. Цей ефект складається з іншими, що ускладнюють виявлення, такими як нічний час, перебування в присяді або лежачи, а також пасивним ефектом броні розвідника.
  • Пекельні бомби, що не розірвалися, обов'язково злетять у повітря, якщо влучити по них потужною вибухівкою або з важкого озброєння.

Правки ворогів і ефектів

  • Десантники зможуть бігати, якщо на них діє ефект кислоти - буде активоване уповільнення на 30 % замість 50 %. Тривалість збільшено до 4 секунд.
  • Про термінідів: блевуни рухатимуться повільніше, якщо втратять ноги, їхні виділення тепер накладають ефект кислоти і завдають шкоди користувачам не більше 4 разів на секунду. Голова жовчного титана стала менш стійкою до влучень зі слабкого протитанкового озброєння.

01241.u0jkuCy.thumb.jpg.3d7709b5b55928c762aa11904bddec18.jpg

  • Про автоматонів: вогнемет брили став наносити менше шкоди і більше не зможе наносити її Пекельним Десантникам більше 4 разів на секунду. Міцність фронтальної броні танків було зменшено і вона стала дорівнювати міцності броні ділянок у задній частині без вентиляційних отворів. Збиток від вибухаючих реактивних ранців автоматонів зменшено на 50 %, але, як і раніше, підпалює гравців.
  • Кількість важкоброньованих ворогів на кшталт жовчних титанів було скорочено. Їм на зміну прийшла більша кількість роїв із менших супротивників.
"Також ми трохи зменшили кількість брил, що з'являються в боях з автоматонами. Ми хочемо зменшити потребу в протитанковому озброєнні та збільшити кількість ворогів інших типів, щоб спонукати загін обирати стратагеми та зброю, яка здатна справлятися з ордами ворогів."

З послання від Arrowhead

  • Механізм появи патрулів повернуто до того, яким він був до оновлення 01.000.300 з невеликими доопрацюваннями, щоб рівні здавалися менш пустельними, коли гравці перебувають далеко від важливих місць зіткнення з ворогами.
  • Відтепер опонентів середнього і великого розміру буде складніше оглушити.

Інше

  • З'явилися лінії постачання та походження атак. "Ми прислухалися до відгуків спільноти і додали їх на карту. Ми спробували зберегти загальну читабельність карти і при цьому продемонструвати систему гравцям", - повідомила команда.
  • Покращено візуальні ефекти голографічних інформаційних панелей про сектор і планети, що спливають.
  • Купа виправлених багів і помилок.

Сьогодні ж вийде свіжий набір преміальних заслуг під назвою "Змії-коммандос".

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Фиг знает, может кто- то осудит (скорее всего), но поиграв в Хеллдайверс 2 Я так и не понял всего хайпа вокруг него. Пишу причины, во первых, управление бойцом показалось несколько деревянным, импакт от оружия (тоесть ощущение) не правдоподобным, + того же оружие на открытие мало, если не покупать за реальную валюту. Я люблю штурмовые винтовки, их там нарыл всего две разновидности. Возможно со своими завсегдатыми друзьями в псн, играть весело, но Я как- то больше привык играть в одиночку, и мне действо с леваками не показалось сильно захватывающим, хотя повторюсь с друзьями могу понять что играть повеселее. Куча всяких стратагем, это конечно хорошо, к этому претензий у меня не возникло. Но в целом как- то, из- за описанного выше, мне игра совершенно не зашла, и от кооперативного шутана Remnant 2, Я получил гораздо больше положительных эмоций! На вкус и вцвет конечно, но как по мне, хайп вокруг Helldivers 2 считаю весьма завышенным.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.