Перейти к содержанию

Новости У Dragon Age: The Veilguard немає грінду і примітивних квестів "подай-принеси"


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

У Dragon Age: Inquisition були елементи грінду: наприклад, гра просила збирати особливі ресурси, щоб відкривати сюжетні завдання і нові локації. На щастя,  The Veilguard від такого відмовляється.

02095.ITzHq-B.thumb.png.46ed1ab66b3ee88acd946e81c15e39bd.png

Про це в серії запитань і відповідей у Discord повідомила керівник The Veilguard Корін Буше (Corinne Busche). За її словами, структура гри розбита на ланцюжок завдань, оскільки у BioWare найкраще виходять щільні сюжетні пригоди:

"Ви зможете повертатися, розгадувати таємниці і виконувати чудові побічні квести - не "подай-принеси" і не грінд. Але хочу підкреслити: гра дуже ретельно зрежисована, створена вручну.
Ми присвятили багато часу, щоб вислухати ваші відгуки. Звісно, у всіх трохи різні смаки, але збирати уламки у Внутрішніх землях не доведеться. Усе, що ми робимо, робиться з чіткою метою."

Як додав творчий керівник Джон Еплер (John Epler), "будь-що, окрім вручну створених квестів, було б неповагою до гри, яку ми робимо".

Серед інших коментарів команди The Veilguard:

  • Цього разу в групі з вами буде не три напарники, а два. На думку BioWare, це дає змогу персонажам краще розкритися, оскільки в них з'явиться більше особистого часу на екрані.
  • Балаканина між напарниками теж на місці. Її зробили зручнішою для гравця: діалоги можуть перериватися і поновлюватися пізніше.
  • Можна кастомізувати і прокачувати екіпірування - з цим допоможе якась загадкова сутність, подробиці про яку розкриють іншим разом. Є й "трансмог" - тобто можна зберегти показники речі, давши їй зовнішність від іншої речі.
  • Автори наполягають, що тактичні елементи все ще відіграють важливу роль у геймплеї - що вища складність, то більше доведеться думати над тактикою.
  • Дерева діалогів плануються гіллясті: бесіди залежать не тільки від обраних варіантів відповіді, а й від передісторії та раси вашого персонажа. Тобто в розмові з ельфами герой-ельф зможе додати більше за героя інших рас.
  • Локації можуть перетворюватися залежно від ваших рішень.
  • Усі сім супутників готові закрутити роман із вашим персонажем незалежно від статі.
  • Особисті історії супутників найглибші за всю історію BioWare, кажуть автори.
  • У супутників буде по кілька унікальних виглядів.
  • Знову з'являться пісні в тавернах.
  • Те, кого ви відправили в Тінь в Inquisition, не вплине на події в The Veilguard.
  • Коней або інших схожих скакових тварин немає - судячи з усього, тому що в The Veilguard немає настільки ж великих відкритих локацій, як в Inquisition.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.