Перейти к содержанию

Новости Докладніше про бойову систему і древо навичок із Dragon Age: The Veilguard


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

BioWare не раз експериментувала з геймплейними механіками в іграх серії Dragon Age. Чи варто очікувати радикальних змін у Dragon Age: The Veilguard? Про це та багато іншого розробники докладно розповіли у свіжому матеріалі від Game Informer.

rssImage-502dc946bc37adaa2be790213f8d20c8.jpeg

Редактор персонажа

  • Редактор персонажа в Dragon Age: The Veilguard обіцяє надати вагон деталей, що налаштовуються. Дозволять відрегулювати зовнішність героя, змінюючи низку параметрів на кшталт кольору шкіри, зросту, ширини плечей і стегон, розміру грудей, вигину носа тощо.
  • Список рас включає в себе ельфів, людей, гномів і кунарі.
  • На вибір нададуть чотири голоси - чоловічий і жіночий у британській та американській версіях. Якщо стандартні звучання не влаштовують, їх можна підкоригувати спеціальним слайдером.

Бойова система

  • Гейм-директор Корін Буше (Corinne Busche) підкреслила, що для The Veilguard підготували живий і достовірний світ, для якого потрібна відповідна бойова система. Гравець не повинен відчувати себе відстороненим спостерігачем, тому одним із головних завдань для команди було забезпечити повне занурення в роль. "Користувач контролює кожну дію персонажа, кожен блок, ухилення і помах меча", - похвалилася Буше.
  • Геймерам дозволять скасовувати анімації ударів і переривати комбінації атак ривком, щоб автоматично продовжити їх з подальшим стусаном.
  • Систему відновлення здоров'я було оновлено. Тепер можна випити лікувальне зілля натисканням однієї кнопки.
  • За словами Буше, управління всіма персонажами буде якоюсь мірою схожим незалежно від їхньої ролі. Наприклад, у кожного з трьох представлених у грі класів є легкі та сильні удари, а також уміння, які викликаються одними й тими ж кнопками. Якщо воїн під час використання певної комбінації клавіш метає свій щит подібно до Капітана Америки, то маг тими самими кнопками зарядить по ворогах дальньою атакою.

01299.YZfBQ7r.thumb.jpg.ea0cd34eb0d0ada6b468e917ccbcb094.jpg

  • Ще про особливості класів:
    • Воїн відкидає супротивників спартанським стусаном і може парирувати атаки, виводячи недругів з рівноваги.
    • Розбійник теж уміє відбивати атаки, але вікно для здійснення дії у нього більше.
    • Маг зводить вогняну стіну, яка завдає тривалої шкоди. Парирувати цей клас не може, але замість цього кастує щит, що поглинає всю вхідну шкоду. Бар'єр діє доти, доки не закінчиться мана.
  • Протагоніст може заготовити дві викладки зі зброєю і змінювати їх посеред бою. Наприклад, будучи магом персонаж може чаклувати за допомогою посоха, а потім переключитися на чарівні кинджали.
  • Якщо не звертати увагу на супутників у бою, вони самостійно нападатимуть на цілі, застосовуватимуть уміння і перемагатимуть ворогів. У міру просування сюжетом герої навчаться краще контролювати свої сили. Гейм-директор зазначила, що навички персонажів можуть доповнювати одна одну і створювати потужні комбінації.
  • Для координації дій використовується тактична пауза і колесо бою. За допомогою останнього можна спланувати серію атак з товаришами. Інтерфейс відображає навички героя і його супутників, а також показує можливості для комбо-ударів, вразливість ворога до того чи іншого ефекту і його опір.
  • Колишній виконавчий продюсер Dragon Age і консультант для The Veilguard Марк Дарра (Mark Darrah) зазначив, що в цьому проєкті по-справжньому веселі бійки.

01298.jD6fMgU.thumb.jpg.ef260b0507ba29db36108cc6cc2df336.jpg

Уміння та древо навичок

  • У кожного класу три спеціалізації та одна унікальна ультимативна здатність. За словами Буше, вміння з дерева навичок "змінюють стиль гри, а не статистичні дрібниці". Тому тут відображається тільки основна інформація зі "справжніми цифрами", наприклад, збільшення шкоди по броні на 25 %.
  • Древо навичок протагоніста містить бойові вміння і пасивні навички. Відрізнити їх одне від одного можна за формою іконки - наприклад, кола малого і середнього розміру уособлюють основні та другорядні "пасивки". Там же знаходяться шляхи до трьох спеціалізацій.
  • У супутників теж є древо навичок, але воно набагато скромніше, ніж у протагоніста. Товариші зможуть вибрати три вміння з п'яти доступних. З кожним підвищенням рівня дружби з'являтиметься очко здатності для цього персонажа. Покращувати стосунки можна різними способами: допомагаючи в особистих місіях, включаючи їх у загін для виконання квестів з основного ланцюжка, розмовляючи з ними та здійснюючи схвалювані дії.
  • Максимальний рівень у грі - 50-й. Однак дістатися до своєї спеціалізації вийде значно раніше, ніж персонаж упреться в стелю розвитку.

01294.4zen0wX.thumb.png.4110aee38bdd9e5695beffa26415b5cf.png

Древо воїна.

01295.fRN0oDf.thumb.jpg.60f5dad3484c3b2a6c5f7d663f176034.jpg

Древо розбійника.

01296.lX_vCH6.thumb.jpg.8f0b8106d0a354904bdc8aa75152086b.jpg

Древо мага.

01297.TkDeHqI.thumb.jpg.b52266082d68d57759201656f5836087.jpg

Навички мага.

Інше

  • Маяк служить місцем збору всієї команди. Ця хаб-локація реагує на стан світу, а також відображає настрої, що панують у Тедасі. У компаньйонів на базі будуть унікальні діалоги залежно від поточних подій і передісторії головного героя.
  • У грі будуть зустрічатися тривалі кат-сцени. З їхньою допомогою BioWare має намір дати користувачам можливість визначити, яким лідером буде їхній підопічний. Робити це доведеться за допомогою різних виборів і рішень.
  • На консолях підтверджено режими якості та продуктивності.

"Dragon Age: На варті Завіси" стартує восени 2024-го на ПК, PlayStation 5 і Xbox Series. 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.