Перейти к содержанию

Новости Батько Fallout - про те, як він вплинув на скасування "справжньої" Fallout 3


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Перед тим, як франшиза Fallout потрапила до Bethesda, видавництво Interplay і студія Black Isle розробляли свою версію Fallout 3 - під кодовою назвою Van Buren. Її в підсумку скасували. Один із ключових авторів серії Тім Кейн (Tim Cain)  згадав , як це було.

02203.K09qfpE.thumb.png.5490f6e22631d9fde93035e8235a9111.png

Ми виписали головне з розповіді Кейна:

  • Кейн уникає озвучувати справжні імена учасників історії, щоб не накликати на них гнів інтернет-товпи.
  • У середині 2003-го віцепрезидент Interplay (Кейн називає його Віп) запросив Кейна пограти в прототип нової гри компанії. На той момент Кейн уже кілька років працював у власній студії Troika Games і не мав стосунку до Interplay, тому прохання Віпа його здивувало.
  • Віп пояснив, що йдеться про Fallout 3. Він збирався скасувати її, бо підозрював, що команда не впорається з проєктом. Але йому захотілося почути думку Кейна. Був шанс, що оцінка Кейна змусить Віпа переглянути долю Van Buren.
  • Кейн намагався не втручатися у справи Interplay, але у нього були хороші стосунки з Віпом, а Віп, до того ж, ще й натиснув на правильні важелі в душі Кейна. У підсумку він погодився подивитися прототип. Допомогло й те, що офіс Troika знаходився через дорогу від офісу Interplay.
  • Кейн пограв у прототип Van Buren близько двох годин, а також поговорив із деякими розробниками гри.
  • Віп поставив Кейну тільки одне запитання: "Як думаєш, скільки часу знадобиться, щоб закінчити гру і довести її до релізного стану?". Кейн відповів, що через 18 місяців вийде чудова гра. "А чи можна зробити її швидше?" На думку Кейна, навіть із найжорсткішими переробками швидше ніж за 12 місяців закінчити Van Buren не вийшло б - крім того, в такому разі в грі буде погано з балансом і багами, а команда виявиться знищеною.
  • Потім Віп пояснив, що будь-який термін, більший за шість місяців, призвів би до скасування Van Buren. Він знав, що за півроку гру доробити не вийшло б, але все-таки вирішив перевірити ще раз свою теорію через Кейна.
  • Кейн закликав не вважати Віпа лиходієм у цій історії - у Interplay на той момент уже просто не було грошей, щоб фінансувати повноцінну розробку Van Buren. Навіть у Troika, яка відносно швидко закрилася, було більш стабільне фінансове становище.
  • Більшість причетних розробників не знали, що Кейн зробив свій внесок у скасування Van Buren, тому він відкрито розповів цю історію тільки зараз, через 21 рік після смерті гри.

Нагадаємо, Van Buren мала стати першою Fallout на тривимірному рушії, але її скасували в грудні 2003-го. Деякі сюжетні елементи в підсумку дісталися до Fallout: New Vegas. Технодемо і дизайн-документ Van Buren у 2007 році витекли в Мережу, тому шанувальники знають дуже багато про те, якою мала стати "трушна" Fallout 3.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.