Перейти к содержанию

Новости Для Dragon Age: The Veilguard обрали іншу назву, щоб краще відобразити суть гри


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Наступна частина Dragon Age була анонсована з підзаголовком Dreadwolf. однак за кілька місяців до релізу BioWare вирішила, що проєкту більше підходить інша назва - Dragon Age: The Veilguard. Про причини цього кроку керівники гри розповіли в бесіді з Game Informer.

01320.hN5zOFC.thumb.jpg.124ebb39be6e516e5674f9bb52c87d0b.jpg

  • Як пояснила гейм-директор Корін Буше (Corinne Busche), серце і душа проєктів від BioWare формуються в процесі розробки. Тому коли студія усвідомила, що на чолі кута стоїть не Солас, а група компаньйонів, було вирішено змінити назву. При цьому Буше підкреслила, що в ельфа збереглася ключова роль в історії. "Для розуміння: я обожнюю Соласа, і він є важливою складовою гри. Але цей проєкт не про нього", - уточнила гейм-директорка.
  • Озвучену думку підтримали й інші провідні розробники. За словами творчого керівника Джона Еплера (John Epler), Dragon Age завжди була про персонажів і команду супутників, а не тільки про лиходіїв. Ба більше, "На варті Завіси" запропонує найкращих компаньйонів у всій франшизі, впевнений генеральний менеджер Гері Маккей (Gary McKay).
"У нас сім унікальних персонажів, у кожного з яких свій характер, мотивація і глибоке минуле. Ви зможете взаємодіяти із супутниками таким чином, щоб це не тільки формувало їхню історію, а й впливало на основний сюжет, аж до можливості вплинути на долю бойових товаришів."

Гері Маккей

  • Колишній виконавчий продюсер Dragon Age і консультант для The Veilguard Марк Дарра (Mark Darrah) вважає, що BioWare вчинила правильно, змінивши тайтлу назву. Команда прийняла доросле рішення, коли зрозуміла, що обраний спочатку заголовок більше не відповідає вмісту гри.
  • Щодо Соласа, схоже, сцен із ним у The Veilguard буде більше, ніж очікують геймери. Він відіграє важливу роль в історії та регулярно виникатиме в сюжеті. Нагадаємо, у прийдешній RPG трикстер опинився замкнений у своїй же в'язниці всередині Тіні, а головний герой встановив зв'язок із Тінню через свою кров. У результаті персонажі можуть спілкуватися віддалено. Як пояснив Джон Еплер, Солас бачить своє відображення в головному герої. Саме тому за взаємодією персонажів цікаво спостерігати.
  • Крім того, ельф не виявиться звичайним лиходієм у рольовій пригоді - у його становищі багато нюансів.
"Як мені здається, найцікавіші антагоністи вважають себе героями історії, і Солас не виняток. Він відчуває себе трагічним героєм і щиро вірить, що ритуал з розриву Завіси, який ви перервали, був правильним рішенням. Він вважає, що ви зробили помилку. Однак тепер він під замком і не в силах самостійно вплинути на Тедас. Тому йому доводиться працювати з вами.
Ви можете продовжити ставитися до нього з підозрою і ворожістю або ж зрозуміти його точку зору й усвідомити зв'язок між вами, щоб встановити зовсім інші стосунки під час сюжету."

Джон Еплер

"Dragon Age: На варті Завіси" вийде восени 2024-го на ПК, PlayStation 5 і Xbox Series. 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.