Перейти к содержанию

Новости Модель ігор-сервісів краща за традиційні релізи для всіх, вважає колишній продюсер Halo і Destiny


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Джо Танг (Joe Tung) був провідним продюсером Halo 3, Halo: Reach і Destiny, потім вісім років працював над League of Legends, а тепер заснував власну студію і займається умовно-безкоштовною королівською битвою Supervive. У бесіді з  PC Gamer  Танг висловив провокаційну думку: на його думку, модель ігор-сервісів краща за традиційні релізи і для гравців, і для розробників.

"Мені завжди здавалося, що модель коробкових релізів за $60 змушує приймати рішення, які не відповідають інтересам гравців. Ключовим інтересом було: "Як продати якомога більше копій у перші 48 годин?".
Одна з найсильніших сторін ігор-сервісів у тому, що можна грати вдовгу, думати про довгострокові рішення на користь гравця. Як це перетинається з інтересами компанії? На мій погляд, [модель ігор-сервісів] дає змогу ухвалювати набагато, набагато, набагато кращі рішення загалом."

Джо Танг

Трейлер Supervive - гри від студії Джо Танга.

Серед прикладів рішень щодо коробкових релізів, які ухвалюються не в інтересах гравців, Танг назвав демоверсії для презентацій на E3: там, мовляв, вистачає речей, які ніколи б не потрапили у фінальну версію гри.

"Готовий посперечатися, що у будь-якого розробника, який працював над коробковими релізами за $60 до скасування E3, є особлива історія про білд для E3. Типу, "давайте протягом наступних трьох місяців додавати в наш білд якомога більше неіснуючої нісенітниці, тому що у нас попереду великий показ на E3, і це наш єдиний шанс поговорити з аудиторією до того, як ми вирушимо в реліз".
Готовий посперечатися, величезна кількість зусиль заради E3 виявилися викинуті на смітник, тому що були сирими недоробками, але людям доводилося гарувати і йти на великі жертви, щоб хоч якось вбудувати це в білд. Але багато чого так і не добиралося до гри через натуру, за якою створюються ці речі. Ось це і є мій улюблений приклад дуже важливих рішень, які приймають не в інтересах гравців"

Джо Танг

У творців Halo справді були особливі стосунки з демонстраціями на E3: наприклад, 2003 року формально показували презентацію Halo 2, яка реально працювала, але все-таки залізо першої Xbox всю цю красу потягнути не могло.

Гра Джо Танга Supervive, вочевидь, перерахованих проблем уникає: її анонсували за межами E3, вона спершу проходить обмежене бета-тестування і лише до кінця перетече в ОБТ. Усі мікротранзакції в грі виключно косметичні та не дають геймплейних переваг.

Серед геймплейних особливостей Supervive - суміш королівської битви з управлінням і персонажами як у "мобах". В основному режимі стикаються 10 команд по чотири людини, у кожного героя є основний вогонь, чотири здібності і пасивна особливість, а на карті є випадково мінливі умови і біоми зі своїми монстрами і босами.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.