Перейти к содержанию

Новости Захопливий PvP-шутер із великим потенціалом - прев'ю Concord


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Зарубіжні ЗМІ опублікували геймплейні превью командного шутера  Concord від Firewalk Studios. Після кількох годин у грі у журналістів склалися приємні враження про проєкт, однак у декого все ж є сумніви щодо його життєздатності в поточних умовах.

01367.IdljY_I.thumb.jpg.b2d6a6b5e235909b5f713d4294caaa87.jpg

Крім того, Sony і Firewalk оголосили дати проведення бета-тестувань Concord:

  • Ранній доступ до "бети" через передзамовлення - з 12 по 14 липня.
  • Відкрита "бета" - з 18 по 21 липня.

У рамках випробувань будуть доступні всі 16 фріганнерів. Для раннього доступу заготовили 4 карти і 3 ігрові режими, а під час відкритого тесту з'явиться п'ята локація і ще один режим із контролем області. Крім того, геймерам покажуть першу кінематографічну вставку - вони покликані розкрити лор проєкту.

Переходимо до прев'ю. Ось що розповідають ті, хто пограв у Concord:

  • Concord являє собою геройський шутер із битвами "5 на 5", у який надергали елементи з Destiny, Halo і Overwatch. Наприклад, з Halo у грі опинилися стрибки, що летять, немов герой нічого не важить.
  • Стрільба відіграє важливу роль в ігровому процесі, але швидка реакція і висока точність тут не найголовніше. Успіх залежить саме від грамотного підбору команди, розуміння здібностей персонажів і хоча б дещиці скілу в самого користувача.
  • У найманців немає чітких відведених ролей на кшталт героя підтримки або танка. Замість цього у кожного фріганнера є набір умінь (по дві навички і "пасивка", але без ультимативних здібностей) і зброї, за допомогою яких вони можуть схилятися до того чи іншого архетипу залежно від ситуації. На вбивство потрібно багато часу, завдяки чому вміння фріганнерів встигають показати себе у всій красі.
  • Геймплей шутера не повинен набридати в тому числі завдяки системі бойових характеристик. У кожного найманця є цілий набір таких рис, які схожі на перки. Наприклад, Леннокс, який страждає від тривалої перезарядки, навчиться автоматично завантажувати кулі в барабан револьвера, коли ухиляється від атаки.
  • У багатьох режимах із Concord не передбачено респавн, через що гра може бути особливо складною для новачків. Крім того, баланс у шутері від Firewalk занадто заточений під командну гру, вважає журналістка з IGN. Якщо в тайтлах на кшталт Apex Legends або Halo в битвах один проти двох геймер ще може обхитрити двох супротивників і здобути перемогу, то в Concord зробити подібне практично неможливо. У грі спостерігаються й інші проблеми з балансом - деякі персонажі з демо були надто вже сильними.
  • Під час заходу представники преси грали на PS5. На їхню думку, допомога в прицілюванні працювала надто вже агресивно для деяких гармат. "Тож у майбутньому ми можемо побачити певну напруженість між гравцями на консолях і ПК щодо того, на чиєму боці перевага", - написав автор PC Gamer.
  • Firewalk робить серйозний акцент на лор і розповідь. Наприклад, геймери зможуть звертатися до галактичного довідника - великої карти з яскравими планетами і точками інтересу. Довідник виступає як масивна бібліотека з інформацією про внутрішньоігрову історію і не тільки. Деяким журналістам здається, що більшість користувачів пройдуть повз цю функцію. Обраний Firewalk підхід до лору набагато краще підійшов би для одиночного проєкту, ніж для багатокористувацького, впевнений автор Game Informer.
  • Загалом журналісти залишилися задоволені Concord. У проєкті чудова стрільба, безліч можливостей для командної взаємодії, динамічний геймплей і купа персонажів з унікальними особливостями. У ній побачили великий потенціал, і тільки від розробників залежить, чи зуміють вони розкрити його.
"Після того, як минулого місяця я побачив прем'єру геймплея Concord і мляву реакцію публіки на нього, я б сказав, що дебютний тайтл Firewalk Studios, найімовірніше, провалиться. Однак, провівши кілька годин із Concord, стало зрозуміло, що PlayStation і Firewalk заклали міцну основу для свого науково-фантастичного багатокористувацького шутера."

Джейк Деккер (Jake Dekker) з GameSpot

До слова про реакцію на геймплейний трейлер. Директор з інтелектуальної власності Кім Крейнс (Kim Kreines) заявила, що в ролику відображена лише мала частина того, над чим Firewalk працювала протягом багатьох років. Тому команду змішані відгуки спільноти не засмутили.

Сoncord побачить світ 23 серпня на ПК (SteamEGS) і PlayStation 5. Для гри на комп'ютерах потрібен акаунт PlayStation Network. 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.