Перейти к содержанию

Новости Кен Левін: одна з найбільших проблем діалогів в іграх - покроковість реплік


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Кен Левін (Ken Levine) погостював на каналі Den Allen Gaming та обговорив кілька тем, зокрема й акторську гру у своєму прийдешньому проєкті;своєму прийдешньому проєкті -  Judas. Виявляється, Левін вважає, що у діалогів у відеоіграх є величезна проблема з "покроковістю".

02484.CtFK4Z5.thumb.png.b62fa585e66b730d2f841ceef540dd44.png

Під "покроковістю" Левін має на увазі паузу, яка виникає між репліками - зазвичай це технічна особливість того, як працюють діалоги у відеоіграх. Але Левін дуже хоче цієї паузи позбутися:

"Акторів часто записують окремо. А потім той, хто зводить діалоги разом, робить "покрокові діалоги".
Далеко не дивно, скільки існує ігор із "запеченими" паузами між усіма репліками, бо так налаштована система. Здається, що природний спосіб, якщо не продумуєш проблему досить глибоко. Звучить репліка, потім пауза на півсекунди (завжди однакова), потім звучить наступна репліка.
Якщо зламати один лише цей шаблон, діалоги вже вийдуть набагато кращими, навіть якщо слова залишаться тими самими, акторська гра залишиться тією ж самою - потрібно всього лише підключити процес монтажу звуку."
 

Як зазначає Левін, персонажі в іграх рідко перебивають один одного, хоча в житті це відбувається постійно. Крім того, деякі актори не люблять змінювати написані репліки, що теж додає штучності.

Мені більше подобається, коли на репліках з мого сценарію є трохи "бруду" і "потертостей", тому що таким чином вони стають натуральнішими. Це більше схоже на те, що персонаж переживає емоцію в цей момент, а не зачитує з папірця. Більшість людей все одно ідеально не розмовляють.

У Judas намагаються уникати тієї самої покроковості - навіть якщо актори не записуються одночасно, реплікам надають природності монтажем.

Дати релізу у Judas досі немає.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.