Перейти к содержанию

Новости The Callisto Protocol довелося випустити занадто рано - інтерв'ю з Гленом Скофілдом Додати тег


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Маркетингова кампанія представила  The Callisto Protocol як хорор нового рівня з приголомшливою атмосферою і високою якістю графіки. Однак реліз у гри зовсім не задався - геймери заплювали її технічний стан, а критики виставили далеко не такі оцінки, на які розраховували девелопери та інвестори. За словами керівника проєкту Глена Скофілда (Glen Schofield), все склалося б інакше, якби не поспіх.

01763.GdJds_m.thumb.jpg.4355c149da87c7fbdd60a9256d654a17.jpg

Нагадаємо, гейм-дизайнер залишив засновану ним же Striking Distance восени 2023-го. Зробив він це добровільно на тлі невдачі The Callisto Protocol.

Нижче - головне з інтерв'ю з Деном Алленом (Dan Allen), автором YouTube-каналу Dan Allen Gaming.

Про стосунки з Krafton

  • Коли Скофілд шукав партнера для Striking Distance, його друг передав, що "пов'язані з PUBG хлопці хочуть поспілкуватися". Гейм-дизайнеру дуже сподобалося взаємодіяти з Krafton і незабаром було укладено угоду. "Тоді було сказано багато всього правильного. Однак чотири роки потому вголос виголошувалися вже інші слова - і від мене, імовірно, теж", - підлився Скофілд. Йому справді подобалося працювати з видавництвом протягом перших років, але в останній рік стосунки дали тріщину.
"Ми вийшли на біржу і це створило величезне напруження для компанії, ради директорів і так далі. А потім [Krafton], мабуть, ускладнила життя нам. <...> Ми були новою студією і вони навіть не змогли видати нашу гру. Нам довелося займатися цим самостійно. А потім ближче до кінця вони сказали, що заберуть Striking Distance Studios і використовуватимуть як видавництво на Заході. Так добре ми спрацювали."

Про проблеми з розробкою.

  • За словами Скофілда, на самому початку співпраці Krafton дала команді повну свободу для розробки та розширення The Callisto Protocol. Однак пізніше компанія наполягла на тому, щоб хорор вийшов у грудні 2022-го - це серйозно вплинуло на виробництво, впевнений гейм-дизайнер. Він вважає, що грі не вистачило буквально 3,5 місяця на розробку. Ще наприкінці 2021-го був упевнений, що у колективу є час, але в січні 2022-го люди з Krafton заявили йому, що реліз відбудеться вже в грудні.
"Не думайте, що витратите менше грошей, якщо випустите гру на 3 місяці раніше. Тому що, якби все йшло своєю чергою, мені не довелося б нікого наймати. Але якщо закінчити потрібно якнайшвидше, мені доведеться розганяти процес рівно на ці 3,5 місяці. Це означає, мені необхідно запхати сюди побільше людей."
  • Фахівець шкодує, що не зміг переконати Krafton притримати запуск гри. "Потрібно було йти до кінця і сказати: "Я її не випущу. Якщо ви хочете відправити її в реліз, приходьте і беріть студію під свій контроль"".
  • Також на виробництво серйозно вплинула пандемія коронавірусу і масові звільнення. Щомісяця могли захворіти по 10 або 20 осіб, а хворіли вони тижнями. Доходило до того, що відсутнім міг бути весь відділ візуальних ефектів. А потім у 2021 році сталася хвиля звільнень - студію покинули 49 осіб заради кращої зарплати. "Гіршого за 2021 рік у плані розроблення в моєму житті ще не було", - зізнався Глен.
  • У тому числі через коронавірус з The Callisto Protocol довелося прибрати кілька босів і "3 або 4 типи ворогів".
  • Також девелопер заявив, що The Callisto Protocol позначилася на його власному здоров'ї. Через напружений графік Скофілд не встигав ходити до тренажерного залу та піклуватися про правильне харчування, тому набрав вагу. Після завершення роботи над хорором фахівець скинув понад 27 кілограмів.

Про сиквел

  • У Скофілда була ідея для продовження. Він хотів вдавати, що Джейкоб загинув. Для цього геймери починали б проходження за нового персонажа, проте через деякий час той відправлявся на той світ. Після цього на сцену мав вийти Джейкоб.

The Callisto Protocol вийшла 2 грудня 2022-го на ПК, PlayStation і Xbox. Щоб виправити баги і проблеми з продуктивністю, Striking Distance викотила вагон патчів. Пізніше хорор обзавівся доповненнями і прописався в передплатних сервісах. У Steam у проєкту до сих пір змішані відгуки (65 % позитивних).

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.