Перейти к содержанию

Новости Близько до Fallout і Obsidian - докладніше про нову гру від співавторів Dishonored і Prey


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Студія Рафаеля Колантоніо (Raphael Colantonio) WolfEye готується представити свою наступну гру - RPG від першої особи в альтернативній Америці 1900-х. Повноцінного анонсу поки не було, але деякі подробиці можна вивудити зі свіжих матеріалів.

02637.3sV0dct.thumb.png.6bcb4f0db51c30d80db9311fb34bae81.png

В інтерв'ю для Eurogamer Колантоніо та його колега говорять наступне:

  • Якщо спробувати вкласти Fallout та Dishonored в одну площину, то Prey 2017-го опинилася десь посередині, бо там більше елементів RPG, аніж у Prey 2017-го, а нова гра WolfEye стала десь у центрі, а Dishonored, а нова гра WolfEye стала б ближче до Fallout - там рольова частина ще сильніша.
  • Багато квестів дають завдання в стилі "дослідити це або проникнути сюди", але виконувати їх можна будь-якими методами, включно з прямим зіткненням або впливом через діалоги.
  • Один з орієнтирів - ігри Obsidian.
  • Світ описують словом "безперервний" - гравець може йти куди хоче. Але словосполучення "відкритий світ" не згадують - імовірно, якась хитрість все-таки є.
  • Якась ключова подія, яка зробила всесвіт гри таким, яким він є, стане одним із важливих сюжетних поворотів.
  • Хоча в грі існують візуальні відсилання до Дикого Заходу, традиційних рис вестернів чекати все-таки не варто - у літературному плані проєкт ближче до наукової фантастики.
  • Над грою працюють дуже багато колишніх працівників Arkane, включно з провідним візуальним дизайнером Prey і художником рівнів Dishonored Еммануелем Петі (Emmanuel Petit). Загальна чисельність WolfEye наразі становить близько 55-60 осіб.

Наступний оберемок подробиць очікується не раніше 2025 року. Проєкт відносно недавно покинув попереднє виробництво і поки навіть не знайшов видавця.

WolfEye вирішила показати гру на такому ранньому етапі, щоб якнайшвидше залучити співтовариство і дати йому шанс вплинути на розвиток проєкту. Щось таке робили і з Weird West, попередньою грою WolfEye, але, на думку розробників, тоді до спільноти звернулися надто пізно, тож більшість важливих відгуків не змогли перенести в гру.

Крім того, судячи з грайливого листування у коментарях, процес розробки документує команда Noclip. У неї досить близькі стосунки з Arkane: наприклад, вона вперше показала напрацювання спін-оффу Half-Life 2, яким займалася студія Колантоніо. А ще на новини якось підозріло відреагував композитор Мік Гордон (Mick Gordon).

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.