Перейти к содержанию

Новости Тираж Black Myth: Wukong перевищив 10 мільйонів копій


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

За три дні з моменту релізу екшен Black Myth: Wukong примудрився стати одним із найуспішніших релізів року (і, найімовірніше, навіть останніх років): студія Game Science в офіційних каналах похвалилася першими продажами.

02751.cfeuSwA.thumb.png.a5f85dbe5a74dc1f01602dd741702e5f.png

Отже, статистика на даний момент:

  • Загальний тираж гри на всіх платформах (Steam, EGS, WeGame, PlayStation 5) перевищив 10 000 000 копій.
    • Як пише аналітик Деніел Ахмад (Daniel Ahmad), таким чином Black Myth ставить один із найвищих показників за швидкістю продажів серед відеоігор, обганяючи Hogwarts Legacy і Elden Ring.
  • Одночасний онлайн на всіх платформах склав три мільйони осіб.
    • Якщо судити за показниками онлайну, на Steam припадає до 80 % продажів - там Black Myth досягала 2 416 000 гравців одночасно.
  • На момент написання новини відгуки гравців вкрай позитивні - 96 %.
    • Згідно зі сторонньою статистикою, 92 % відгуків про Black Myth у Steam написані китайською мовою. Якщо брати тільки китайські відгуки, рейтинг гри становить 97 %.

Нагадаємо, Black Myth: Wukong - вільна адаптація класичного китайського епосу "Подорож на Захід". Гра виключно одиночна і без додаткових методів монетизації (не рахуючи Deluxe Edition з дрібними бонусами).

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Эту игру покупают как новые Iphone.

Это очень крутой результат для маленькой студии!

Andreybrutal999.png

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

5 часов назад, brutal999 сказал:

Эту игру покупают как новые Iphone.

Это очень крутой результат для маленькой студии!

Так она хороша? В чем сила? Типа как Секиро?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

@YODA я еще не играл. Говорят, что она не такая сложная как соулзы. Очень красивая и боевка интересная.

Andreybrutal999.png

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

@YODA механіки соулс лайків там збережені, в тому числі і Секіро. Мені сподобався цікавий левел дизайн, деталізація та те що кожна окрема глава це окремий міф зі своєю історією та персонажами які не дуже пов'язані між собою та є як окремі міні сюжети. Причому опис подій навкруги цих історій ти дізнаєшся найбльше всього в бестіарії де кожному міні босу та босу присвоєна своя певна легенда і потім ти сам це поєднуєш в єдине. Дуже велике дерево прокачки як базових навиків, так бойових та магічних окремо. Красиво зрежесовані битви з босами, захоплюючий мувсет. Правда деяких можна пройти навіть з першого разу, бо гра дає іноді забагато здібностей, що прям таки ламає весь баланс в твою сторону, але фінального боса глави я наприклад траїв 2 години, це як повезе. Гадаю якщо Секіро стала грою року, та у Вуконга шансів абсолютно не менше зважаючи на скудний рік в плані релізів. 

Ну і проблем з оптимізацією практично немає. Бувають деякі просадки в битвах з босами де дуже велика деталізація води або інших вибухів, але це ніяк не заважає. 

Изменено пользователем kolubai (смотреть историю редактирования)
  • Спасибо 2
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.