Перейти к содержанию

Новости Амбітна RPG від Рафаеля Колантоніо теж отримає стилізовану графіку


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
У бесіді з порталом GamesRadar+ Рафаель Колантоніо (Raphael Colantonio), засновник Arkane і нині президент студії WolfEye, розповів про свої уподобання у візуальному стилі ігор. Якщо спиратися на його слова, є всі підстави вважати, що наступний проєкт студії не вдариться в надреалістичну графіку.

Нагадаємо, не так давно WolfEye показала поки що безіменну RPG від першої особи в альтернативній Америці 1900-х. У проєкті змішалися ідеї immersive sim та ігор Obsidian на кшталт Fallout: New Vegas. Звучить доволі амбітно, правда? Колантоніо не боїться брати високу планку навіть із відносно невеликою командою WolfEye, мовляв, над Arx Fatalis від Arkane працювали ще менше людей. Проте студія навчилася тримати себе в узді, щоб не загрузнути в процесі і не витратити занадто багато грошей на розробку.

"Коли ви всім цим займаєтеся, ви також зобов'язуєтеся витримати певний рівень виконання. Чим він вищий, тим дорожче. Також потрібно більше часу через високу складність розробки."

Рафаель Колантоніо

Судячи з усього, прийдешній тайтл від WolfEye отримає стилізовану графіку. Це не тільки скостить вартість виробництва, але й дасть змогу грі набагато повільніше постаріти.

"Ви віддасте перевагу ультрареалізму, який вимагає багато часу на розробку і застаріває не "по днях", а "по годинах", або виберете стилізовану графіку, яка заощадить вам час з погляду виробництва, а також зістариться більш витончено."

Рафаель Колантоніо

Як приклад гейм-дизайнер навів  Dishonored, яка, на його погляд, усе ще симпатично виглядає. При більш пильному вивченні деякі асети можуть виглядати вже не так добре, проте загальна естетика, як і раніше, утримує тайтл у непоганій формі. Те саме стосується й ігор серії The Legend of Zelda - старі проєкти все ще виглядають мило, читає гейм-дизайнер. Чого не скажеш про деякі ігри, автори яких мітили в реалізм. "Коли ти дивишся на них, ти розумієш, що вони намагалися видати реалістичну картинку. Напевно, в той час виглядало це шикарно. Зараз же ти просто не можеш на це дивитися. Мені здається, в цьому і прихована краса стилізації", - зізнався Колантоніо.

У наступного проєкту WolfEye поки немає дати релізу. Він тільки нещодавно покинув стадію препродакшену і ще не знайшов видавця.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.