Перейти к содержанию

Новости У Crash Bandicoot 5 хотіли зробити кросовер зі Spyro - багато деталей про скасоване продовження


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Команда Toys for Bob добре зарекомендувала себе у франшизах Crash Bandicoot та Spyro, але вийшла з Activision сімейства Activision. Як з'ясував канал Did You Know Gaming, до розставання студія збиралася продовжити серію Crash Bandicoot, влаштувавши кросовер зі Spyro.

02772.95A87hs.thumb.png.a6bfed35a1a7a619a4ef8ac789d8490e.png

Did You Know Gaming поговорив зі співробітниками Toys for Bob і випустив велике розслідування, яке охоплює багато етапів життя студії. Але ми зупинимося на найцікавішому - напрацюваннях Crash Bandicoot 5.

Про гру

  • Сеттинг строился вокруг Академии Зла из Crash Twinsanity, где учились злодеи (в том числе Нео Кортекс). Но самым главным злодеем на этот раз становился Ука-Ука, появлявшийся в секретной концовке  Crash Bandicoot 4: It’s About Time. Ука-Ука открывал портал между измерениями, попадал в мир Спайро и захватывал власть над Старшими Драконами.
  • Получалось, что в Crash Bandicoot 5 было два главных героя — Крэш и Спайро. Toys for Bob рассматривала разные идеи того, как использовать персонажей в геймплее — например, переключаться между ними или играть одновременно, благодаря чему Крэш летал на спине Спайро. Что-то конкретное команда утвердить не успела.

Did You Know Gaming наводить так багато артів зі скасованої Crash Bandicoot 5, де видно кросовер зі Spyro, що сумнівів у правдивості відомостей майже не залишається. Хоча конкретно цю ілюстрацію після скасування п'ятої частини зуміли засунути в Crash Team Rumble - докладніше про їхній зв'язок читайте нижче.

02783.Btci4XO.thumb.png.5803368d55ee7f2daa445c7b8ce5b139.png

Версія цієї ж ілюстрації з Crash Team Rumble.

  • Серед розглянутих ідей - своєрідний переказ Psychonauts: герої мали потрапляти в думки лиходіїв з Академії Зла та з'ясовувати, чому в них такий характер.
  • Ще пара ідей - повернути інших знакових персонажів серії Спайро або зробити більше знайомих героїв іншої статі, які прибули з паралельної реальності. Що таке вже було в It's About Time.
  • Crash Bandicoot 5 виходила трохи похмурішою, ніж четверта, і трохи підвищувала ставку на лор всесвіту "Креша".

02779.gx-C8uD.thumb.png.057b4e2c2513560e1387df25e2c6b556.png

02780.F-cV1c5.thumb.png.0f8b8a0f05d0b7c9afd0e144e4398fde.png

Про розробку
  • Розробка тривала близько чотирьох місяців - з літа і до листопада 2020-го, коли вийшла It's About Time. Toys for Bob встигла здебільшого намалювати кілька концепт-артів і накидати приблизні варіанти оточення.
  • У Activision були високі очікування щодо It's About Time, тому що збірка ремейків Crash Bandicoot N. Sane Trilogy. Sane Trilogy відмінно продавалася: її тираж до моменту виходу четвертої частини перевищив 10 мільйонів копій.
  • It's About Time виявилася відносно вдалою, але зовсім не настільки, наскільки сподівалася Activision: наприклад, за оцінками аналітиків цифрові продажі в США у N'Sane Trilogy досягли 520 000 копій за день, а у It's About Time - 402 000 копій за місяць. Згідно з відомостями Did You Know Gaming, четвертий "Креш" став фінансово успішним, хоча Activision не стала розкривати числа публічно.

02774.6VWwK9b.thumb.png.05399da13bfd659e476ebc03770e07af.png

Начерк Академії Зла, яка мала стати основним сеттінгом Crash Bandicoot 5.
  • На думку деяких співробітників Toys for Bob, найсильніше по продажах It's About Time вдарила відсутність на релізі версії для Switch. Мовляв, 3D-платформери на цій консолі особливо популярні завдяки Super Mario.
  • Після не найкращих результатів It's About Time боси Activision не дали добро на п'ятого "Креша". Крім того, Activision загалом не хотіла витрачати час і гроші на великобюджетні поодинокі ігри, а кидала трудові ресурси на мультиплеєр. Тому Toys for Bob зробили студією підтримки для Call of Duty. Багатьом співробітникам це не сподобалося - низка ключових фахівців через якийсь час звільнилися.

02776.-WGNFAf.thumb.png.3d3c6478abe740a58da7e272276f4f0b.png

02782.sIWMVRU.thumb.png.02dee9b2f3e33ec144165087f567b842.png

  • Toys for Bob все-таки реалізувала ідею кросовера Креша і Спайро - як тематику одного з сезонів у Crash Team Rumble. Це мультиплеєрний спін-офф зі своєю складною долею: проєкт подобався команді, але довго розроблявся і кілька разів перероблявся, щоб догодити Activision і отримати добро на повноцінну розробку. Наприклад, у різні моменти гру хотіли присвятити всесвітам Blizzard або зробити безкоштовним доважком до It's About Time.
  • Crash Team Rumble отримала слабкі оцінки і провалилася в продажах, після чого Toys for Bob зіткнулася з хвилею звільнень.

Наразі Toys for Bob незалежна, але все одно продовжує співпрацювати з Activision - , або, точніше, з Microsoft, яка тепер володіє корпорацією. Ходять наполегливі чутки, що в новому статусі студія зуміла повернутися до улюбленого жанру тривимірних платформерів і займається наступною номерною Spyro.

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.