Перейти к содержанию

Новости Орієнтація на мультиплеєр і баланс - більше подробиць про HoMM: Olden Era


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Днями розробники з Unfrozen Studio провели стрім із відповідями на запитання фанатів із соціальних мереж про анонсовану Heroes of Might & Magic: Olden Era. Девелопери розкрили більше деталей про проєкт і представили те, якою вони бачать гру.
 

Ключові тези:

  • Проєкт у розробці вже майже чотири роки.
  • Девелопери під час створення Olden Era провели близько 20 закритих інтерв'ю з представниками сучасної кіберспортивної сцени, організаторами турнірів і стримерами "Героїв" з метою зібрати корисну думку про жанр і те, що фанати чекають від потенційної нової частини серії.
  • Розробники хочуть уникнути ситуації, коли після генерації випадково карти в 15% випадків уже з першого ходу зрозуміло, що поразка неминуча. Саме таку статистику підтвердило їхнє дослідження для популярного турнірного шаблону Jebus Cross.

00686.9X5BVRo.thumb.png.192c426eefec8f7f888c447d53e9b634.png

  • Unfrozen Studio - молода команда, але в її складі є розробники World of Warcraft, League of Legends і Disciples III. Усі вони є фанатами серії HoMM, тому для них велика честь працювати над нею.
  • У гру додадуть режим спостерігача і систему перегляду та запису реплеїв.
  • Розробники опрацьовують різні варіанти одночасних ходів та інших інструментів для скорочення часу ігрових сесій у мультиплеєрі без шкоди для глибини геймплея.
  • Серйозна увага приділяється генератору карт. Розробники хочуть знайти баланс між "фановою" складовою і справедливими стартовими умовами для всіх учасників матчу. Уже є працююча версія, її продемонструють у недалекому майбутньому. Редактор міститиме більшість налаштувань із "Героїв 3", але позбудеться його болячок і дасть змогу реалізувати більшість шаблонів, які полюбилися ком'юніті, зокрема з п'ятої частини.

00687.6JqQUVG.thumb.png.c5c2a7cab9aea2e222f5806d3ce9587b.png

  • У Olden Era буде зручний сучасний матчмейкінг, де гравцеві достатньо натиснути одну кнопку, обравши режим, щоб знайти опонентів, які підходять за рівнем навичок.
  • У рейтинговому режимі гравець зможе попередньо вибрати замки, фракцію і героя, а також забанити деякі з них для свого опонента.
  • У кожному режимі буде свій рейтинг, окремо розробники зупинилися на Арені, яка схожа за своїми правилами на аналог з Hearthstone. Тобто гравці обирають фракції та героїв із певного випадкового пулу.
  • Таймер ходу, як у спортивних шахах, - одне з рішень, яке має прискорити ігрові сесії.

00688.pUtGZR2.thumb.png.e58b6c51cbbc3f8316f1b2820718a450.png

  • Для Unfrozen Studio питання ігрового балансу стоїть на першому місці. Співробітники тестують системи, обраховують різні варіанти і поєднання ігрових механік. Студія працюватиме над вдосконаленням балансу постійно, випускаючи хотфікси. Глава студії навели приклад, як вони викотили виправлення всього за три години після релізу їхньої першої гри  Iratus: Lord of the Dead, коли побачили, що більшість гравців не можуть впоратися з одним із босів через баг.
  • Для основних навичок героїв планується система піднавичок, схожа на ту, що є в HoMM V, але більш доступна для розуміння і освоєння новачками.
  • Гравцям дадуть доступ до редактора карт і шаблонів, щоб можна було ними ділитися в Мережі.
  • Розробники залишають великий простір для створення користувацьких модифікацій, зокрема геймплейних. Власних юнітів гравці зможуть створювати навіть без знання мов програмування.
  • Боротьбі з чітерами приділяється особлива увага, клієнт гри під час мережевих матчів постійно перевіряє, чи все синхронізовано між учасниками. Також буде система скарг на підозрілих геймерів.

00689.T38RWVc.thumb.png.efc3644ee5212d3db1ba4ba63be17fdf.png

  • Розробники не виключають, що пізніше буде анонсовано вихід Olden Era на інших платформах, але поки вони сконцентровані на ранньому доступі ПК-версії.
  • Для Unfrozen Studio велике значення має фідбек від аудиторії, тому вони й обрали модель релізу в ранньому доступі. На основі відгуків гравців вони додаватимуть нові "фічі" та змінюватимуть наявні.
  • Варто очікувати нову систему магії, яка буде розділена не за стихіями. Також заклинання герої зможуть отримати не тільки в гільдії магів.

Старт раннього доступу Heroes of  Might & Magic: Olden Era призначено на другий квартал 2025-го на ПК (Steam).

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.