Перейти к содержанию

Новости Тираж Concord не перевищив 25 тис копій, вважає аналітик. Що ж пішло не так?


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Concord  – командний шутер від студії Firewalk, на який у Sony явно були великі надії. Проте ставка не зіграла: критики залишили посередні відгуки, а піковий онлайн у Steam так і залишився на ганебній позначці 697 осіб. Окремим болем розробників, напевно, став обсяг продажів гри. Аналітики озвучили свої припущення щодо цього, а також перерахували причини краху шутера.

02088.eAWB4cO.thumb.jpg.8fe55ff497c412ed564aa5aa06e34928.jpg

Про показники тайтла

"У Steam цифри настільки погані, що нам навіть не потрібні точні відомості з PS5, щоб бути впевненими в тому, що справи в гри йдуть вкрай погано",  - заявив Ліам Дін (Liam Deane), головний аналітик компанії Omdia.

Але деякі дані з консолі Sony все ж таки є. Як доповів Мет Піскателла (Mat Piscatella) із Circana, станом на 26 серпня Concord посіла 147-е місце за кількістю щоденних гравців на PS5 у США. Шутер залучив нікчемні 0,2% аудиторії консолі.

Аналітик Саймон Карлесс (Simon Carless) припустив, що тираж Concord завмер на позначці приблизно 25 тисяч копій. Із них 15 тисяч одиниць припало на PlayStation, а близько 10 тисяч - на ПК.

Про причини невдачі

Що ж завадило командному шутеру від Firewalk досягти успіху? Фахівці зійшлися на думці, що виною тому посередній маркетинг, висока ціна і, що найважливіше, брак відмінностей від конкурентів у і так перенасиченому жанрі. Розберемо все за пунктами:

  • Як вважає Мет Піскателла, Sony почала просувати гру надто пізно. У результаті про її існування дізналася мізерна кількість людей, і ще менше геймерів виявили бажанням віддати за неї гроші. Компанія обмежилася кількома трейлерами та розміщенням реклами в інтернет-виданнях та ретейлерів, чого виявилося замало.
  • Вартість теж внесла свій внесок у провал Concord. Враховуючи, що основні конкуренти поширюються за умовно-безкоштовною моделлю, цінник у 40 доларів став чимось на кшталт репеленту, що відлякує потенційних клієнтів від шутера. Як зазначив Саймон Карлесс, подібним розрахованим на багато користувачів шутерам важко нарощувати аудиторію, тому що геймери готові переїжджати в іншу гру тільки разом з друзями. Не всі погодяться на це, а фактор ціни може стати серйозною перешкодою, адже ніхто не любить витрачати гроші даремно. Так що Concord слід відразу ставити на фритуплейні рейки.

02089.g8LQpZq.thumb.jpg.541a5f86e8386c150f52d9d019b3b585.jpg

  • Коли почалася розробка Concord, мережеві шутери на кшталт Overwatch були на піку популярності. Однак минули роки і жанр виявився забитим, оскільки не лише Sony звернула увагу на тренд. В умовах жорсткої конкуренції виділитися у Concord не вийшло - вона схожа на Overwatch 2, але родзинки в грі все ж таки немає.
"З того часу на ринок вийшли великобюджетні геройські шутери - Apex LegendsValorant та Overwatch 2. Кожна з них має унікальні геймплейні фішки, завдяки чому вони й домінують."

Аналітик Пол Хардінг-Роллс (Piers Harding-Rolls) з Ampere Analysis

  • Погіршило ситуацію з Concord ще й те, що гра вийшла на три дні пізніше Black Myth: Wukong. Тайтли в абсолютно різних жанрах, але звістки про успіх китайського RPG-бойовика явно затьмарили ледь дихаючий шутер.

Що Sony робитиме далі?

Фіаско Concord навряд чи змусить Sony відвернутися від ігор-сервісів, але точно послужить протверезним ляпасом, впевнені аналітики. На традиційні одиночні ігри припадає лише 16 % усієї виручки на ринку. Все інше гребуть саме сервісні проєкти. Тому Sony поки що не буде опускати руки.

02090.2YP0-dU.thumb.jpg.c8abf3eef2f1c89c5fbb0dec89d29305.jpg

Ліам Дін нагадав, що на початку року вийшла вкрай успішна Helldivers 2, для якої Sony виступила видавцем. "Але в компанії, звісно, не хочуть повторювати катастрофу рівня Concord. Якщо хоча б половина з їхніх майбутніх сервісних проєктів вистрілить, це буде непоганий результат", - упевнений фахівець.

 

Sony достатньо зробити лише одну надуспішну гру-сервіс, яка приноситиме мільярди і невпинно залучатиме аудиторію, вважає аналітик Ріс Елліотт (Rhys Elliott) з MIDiA Research. Саме з цими пунктами в учасників консольного ринку зараз проблеми, тому що не виходить у колишніх темпах розширювати базу гравців та демонструвати зростання.

У результаті Concord стала чудовою демонстрацією того, якими ризиками супроводжується гонитва великих компаній за трендами. Особливо з урахуванням подовжених циклів розробки. «Якщо щось має піти навперекосяк, це обов'язково станеться. Однак дуже рідко можна спостерігати, коли все настільки йде під укіс»,  - підсумував Піскателла.

Реліз Concord відбувся 23 серпня на ПК (Steam, EGS) та PlayStation 5

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.