Перейти к содержанию

Новости Вигляд від першої особи та відмова від кат-сцен - якою могла бути Baldur's Gate III


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

В рамках виставки PAX West Larian Studios вдарилася в ностальгію та розповіла ще більше цікавого про розробку Baldur's Gate III. Наприклад, фахівці нишпорили по форумах у пошуках правил, які любителі Dungeons & Dragons придумали собі самі.

02098.gCj_VBe.thumb.jpg.9dd2616efa2bc81d868fa9b45ecb75e6.jpg

Baldur's Gate III ґрунтується на правилах "Підземель і драконів" п'ятої редакції та дотримується їх досить точно. Хоча іноді Larian все ж дозволяє собі відходити від канону. Наприклад, у настілці пастки несуть набагато меншу небезпеку, ніж у третій Baldur's Gate, а зачаровані артефакти в грі зберігаються мало не в кожній скрині.

Як пояснили голова студії Свен Вінке (Swen Vincke) та дизайн-директор Нік Печенін (Nick Pechenin), переглядати правила було не так і просто: «Ми буквально прочісували форуми, щоб знайти правила, які вигадали самі гравці. Наприклад, правило, що забороняє кастувати в один хід заклинання, що вимагає дії, та бонусне заклинання». Також директор студії згадав, що на ранньому етапі розробки девелопери експериментували з власними варіантами правил. Проте спільноті вони не сподобалися, тож до релізної версії гри відсебеньки не дожили.

Також розробники зізналися, що в Baldur's Gate III могло не бути кат-сцен. На етапі раннього доступу команда довго сумнівалася, чи потрібні грі кінематографічні вставки, але в підсумку їх все ж додали. "Камеру ми вирішили відсунути досить далеко від персонажа і сильно наближатися не будемо. І наступне, що ми бачимо - зум на пальці ноги гобліна", - розповіла арт-директорка Олена Дубровіна.

Діалоги теж могли виглядати інакше - вони б нагадували рішення від Bethesda. У свій час Larian задумалася над тим, щоб перенести діалоги у формат із видом від першої особи. "Ми спробували так зробити, але від ідеї швидко відмовилися", - поділився Вінке. На його думку, створювати кат-сцени для Baldur's Gate III було найскладнішим у рамках усього процесу розробки.

"Ми не розуміли, що творили, бо нас спочатку було 120 людей, а наприкінці вже 400 людей. Розширювати штат нам здебільшого довелося через великий обсяг кат-сцен, які мали опинитися у грі. Для нас це був досить серйозний стрибок і займатися роликами було неймовірно складно."

Свен Вінке

Нагадаємо, вже цього тижня має вийти великий сьомий патч для Baldur's Gate III. Про це керівник Larian розповів на тій самій виставці PAX West.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.