Перейти к содержанию

Новости Невелика команда, де у кожного є право голосу, - як робили Astro Bot


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
6 вересня, на PlayStation 5 вийшов 3D-платформер Astro Bot. Напередодні релізу журналіст Джейсон Шрайер (Jason Schreier) поспілкувався з директором гри Ніколя Дусе (Nicolas Doucet). Далі - головне з бесіди.

Запуск Astro Bot відбувся на тлі оглушливого провалу Concord. Геройський шутер близько чотирьох років готувала велика студія зі значним бюджетом, але в результаті гра прожила лише кілька тижнів. Крихітка Astro Bot, яка отримує схвальні відгуки, вказує більш розумний шлях для геймдева, пише Шрайер.

"Якщо Concord виглядає як символ негараздів індустрії, то Astro Bot - як більш стабільне майбутнє. Гру за три роки розробила команда з 60 осіб - разючий контраст порівняно з шестирічними циклами виробництва, які стали нормою і до яких залучені тисячі співробітників. Astro Bot чудово компактна: вона не женеться за нескінченним геймплеєм і проходиться приблизно за 12 годин - віддушина для зайнятих батьків і людей з величезним бек-каталогом."

Джейсон Шрайер

Ніколя Дусе теж вважає, що скромний хронометраж часто йде іграм на користь.
"Від 12 до 15 годин концентрованих веселощів, коли за п'ять хвилин жодного разу не виникає відчуття затягнутості або нудьги, набагато цінніші, ніж 40 годин із моментами, які хочеться промотувати. Можливість це прийняти допомагає тримати все під контролем."

Ніколя Дусе

Крім того, Дусе розповів, що творці Astro Bot з Team Asobi збиралися кожні два тижні, щоб оцінити свій прогрес і пограти в саму гру. Як зазначає Шрайер, це напрочуд рідкісне явище - багато розробників до останнього не можуть випробувати власне творіння.
"Коли в команді багато людей, іноді забуваєш, навіщо ти робиш те, що робиш. Якщо ти три роки створюєш фони, то вже не зовсім розумієш, де опиняться такі-то дерева. Це може призвести до зайвої роботи. Можливість завжди знати контекст (навіщо я роблю те, що роблю) дуже важлива."

Ніколя Дусе

Наприкінці двотижневого періоду кожному автору Astro Bot доручали назвати деталь гри, яка йому подобається, і щось, що варто було б поліпшити. За словами керівника, це ще один плюс невеликого колективу - кожен фахівець відчуває, що робить творчий внесок у спільну справу.
"Я не кажу, що в нас у команді ідеальна демократія, але, думаю, демократії вистачає. І це допомагає підтримувати мотивацію. У команді ідеї народжуються всюди. У гейм-дизайнерів немає монополії на хороші ідеї. Висловлюватися можуть звукачі, художники, технарі... Потрібно експериментувати."

Ніколя Дусе

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.