Перейти к содержанию

Новости Продюсер Gears of War впевнена - Concord згубила внутрішня культура Firewalk Studios


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Вересень почався дуже цікаво - Sony відключила сервери розрахованого на багато користувачів шутера Concord всього через два тижні після його запуску. Деякі представники індустрії, зокрема Кліфф Блезінскі (Cliff Bleszinski), висловили свої співчуття колективу Firewalk Studios, мовляв, відмінна команда зробила якісну гру, яку співтовариство з тих чи інших причин відкинуло. Однак не всі розробники згодні, що в усьому винні злі геймери.

Лора Фрайер (Laura Fryer), продюсер Gears of War і екс-співробітниця Microsoft, випустила ролик з промовистою назвою: "Concord вбила культура". Під цією заявою автор відео має на увазі, що в провалі винна сама команда Firewalk, яка, зважаючи на все, не почула або не хотіла чути претензії з боку і покращувати свій витвір.

Фрайєр зазначає, що виробництво ігор — складний, ітеративний процес, який передбачає адаптацію до факторів, що постійно змінюються, в тому числі до запитів публіки. Це не завжди приємно, але інакше ніяк. Як приклад розробниця згадує MMO Vanguard: Saga of Heroes, автори якої хотіли зробити конкурента EverQuest і не хотіли перебудовуватися під потреби ринку, що змінилися, після запуску World of Warcraft.

Крім того, деякі студії часом навідріз відмовляються приймати негативні відгуки тестувальників і щось міняти. На думку Фрайєр, щось подібне цілком могло статися у стінах Firewalk — можливо, співробітники компанії так боялися втратити робочі місця, що просто ігнорували претензії та вдавали, ніби у них все добре. Або, як знати, внутрішня культура була настільки поганою, що люди припинили давати поради щодо покращення Concord, а найкращі дизайнери та програмісти вирушили шукати притулок в інших командах.

"Швидше за все, ми не дізнаємося, що ж сталося в студії, але для мене відповідь очевидна: [розробники] не створили культуру фідбека, тому що вони не робили гру, яку хочуть геймери."
Усе це, зрозуміло, спекуляції, засновані на дуже довгій кар'єрі Лори Фраєр. Наприклад, вона розповідає про створення Gotham City Impostors, шутера від Monolith Productions. Проєкт зіткнувся з аналогічними складнощами: дизайни персонажів, які косплеять під Бетмена і Джокера, теж не зачепили ключову аудиторію, і це було болючою темою для команди (вони ж були старші за підлітків, для яких призначався бойовик).

В цілому ж Фрайєр вважає, що Firewalk Studios і  Sony припустилися занадто багато помилок - вони дарма виставили грі цінник (умовно-безкоштовний формат допоміг Impostors ) і не слухали аудиторію. Все могло скластися інакше, якби колектив хоча спробував адаптуватися до реалій 2024 року, а не намагався повторити давній успіх Overwatch.

Нагадаємо, що сервери Concord закрили 6 вересня, лише через два тижні після релізу. Незважаючи на загибель шутера, видавець все ще продає менчендайз за мотивами FPS.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.