Перейти к содержанию

Новости Final Fantasy XVI та Final Fantasy VII Rebirth не виправдали надій Square Enix


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Судячи зі звіту за фінансовий рік, що завершився 31 березня, справи в ігрового напряму Square Enix йдуть неважливо. Варто зазначити, що збори за підсумками року провели ще в травні, але матеріали були опубліковані лише зараз.

02251.e4q3Vvu.thumb.jpg.6feaaddc1fb2c7bfc9ae6561b62ae010.jpg

Незважаючи на те, що обсяг продажів зріс досить непогано (до 356,3 мільярда єн, що на 13,1 мільярда єн вище, ніж минулого року), операційний і звичайний прибуток покотилися вниз на 11,8 мільярда єн та 13,2 мільярда єн відповідно. Також у компанії нагадали про втрати на суму 22 мільярди єн через списання частини контенту.

Як зазначили в компанії, операційний прибуток зменшився через провал у сегменті цифрових розваг, куди відносяться відеоігри. Усі інші напрямки продемонстрували міцні результати.

Що сталося з сектором інтерактивних розваг:

  • Чисті продажі в сегменті зросли, але дохід упав через високу амортизацію витрат на розробку та збитки від оцінки вартості виробництва.
  • Продаж преміальних тайтлів на кшталт Final Fantasy XVI та Final Fantasy VII Rebirth не виправдали очікувань Square Enix.
  • Дохід від MMO та ігор для телефонів виявився нижчим, ніж минулого фінансового року. Компанія випустила кілька нових мобільних забав, але вони не зуміли вивести напрямок у плюс через збитки від старих проектів.
  • У результаті даний сегмент виявився зі збитком на 8,1 мільярда єн.
  • Однак дещо хороше у звіті все ж таки знайшлося. Число проданих ігор досягло 26,32 мільйона копій, що на 3,88 мільйона одиниць більше у річному обчисленні.
"Незважаючи на запуск Foamstars і Final Fantasy VII Rebirth у четвертому кварталі [фінансового року], стартові продажі виявилися не такими сильними, як очікувалося. До того ж сталося знецінення виробництва контенту, що призвело до операційного збитку."

Такасі Кірю (Takashi Kiryu), президент Square Enix

Foamstars, Final Fantasy XVI і Final Fantasy VII Rebirth, які виступили посередньо, від початку вийшли тільки на PlayStation. Можна сміливо припустити, що одномоментний запуск на інших платформах привів би до більш приємних результатів. У Square Enix на це вже звернули увагу і підтвердили свій намір перейти до мультиплатформенної стратегії.
"У випадку з преміальними тайтлами ми створимо глобальне середовище, яке дозволить більшій кількості клієнтів насолоджуватися нашими основними франшизами та ААА-проектами, у тому числі з бек-каталогу."

Такасі Кірю (Takashi Kiryu)

Final Fantasy XVI вже вирушила на ПК, але інтерес до неї досить стриманий. Піковий онлайн у Steam майже сягнув 17 тисяч гравців. Це вище, ніж у першої частини ремейка сьомої "фіналки", але на тлі інших колишніх ексклюзивів із PlayStation показник не такий і значний. Можливо, результат виявився б кращим, якби гра підтримувала Steam Deck. Однак поки що продуктивність FFXVI на портативному ПК залишає бажати кращого.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.