Перейти к содержанию

Новости У WH40K: Space Marine II не додадуть зміну плеча і повзунок для кута огляду


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Якщо вірити Focus Entertainment і Saber Interactive, фахівці уважно читають усі послання від гравців щодо Warhammer 40,000: Space Marine II. Як доказ розробники опублікували відповіді на найактуальніші теми з форуму Focus Together.

02266.HhOOYNp.thumb.jpg.1d2fd3a9933b4ba0e067be28d604d79e.jpg

Нижче зібрали найцікавіше зі своєрідної сесії питань та відповідей:

  • Колектив збільшує ємність серверів, щоб уникнути їхнього перевантаження, а разом із цим і вагон проблем на кшталт втрати збережень, проблем із підключенням тощо. Це питання є пріоритетним, тому його вирішать у найближчому великому патчі.
  • Користувачі скаржаться, що боти в Space Marine II практично не допомагають соло-гравцям не виконувати поставлені цілі. Однак ШІ-компаньйони і не повинні забирати всю славу у геймерів, уточнили в Saber Interactive. "Але часом вони бувають занадто пасивними", - визнали розробники і запевнили, що в наступному патчі поведінку ботів у битвах проти босів у кампанії буде покращено. Пізніше переглянуть і залученість супутників під час виконання певних завдань.
  • З попереднього пункту випливає запит на зміну рівня складності "Ветеран", тому що через байдужість ботів соло-гравцям доводиться занадто важко. Цей запит теж буде врегульовано. "Ветеран" збереже свою складність, але стане трохи чеснішим по відношенню до геймерів, оскільки рівень агресивності мобів буде змінено.
  • Колектив продовжує моніторити обстановку, щоб внести правки в баланс. Наприклад, розробники згодні, що на більш високих рівнях складності деякі гармати можуть не виправдовувати очікування, а противники - вбирати занадто багато урону.
  • Saber працює над поліпшенням матчмейкінгу, щоб люди, які претендують на один і той самий клас, не зустрічалися в одній групі. При підборі гравців у звичайному режимі кільком геймерам не дозволять вибрати однаковий клас - у цьому питанні розробники непохитні. Однак у приватних лобі така опція все ж може з'явитися.
  • Девелопери пообіцяли розібратися з проблемою, коли космодесантники забредають у місця спавна ворогів, де знаходять свою смерть.
  • У прийдешньому великому патчі додадуть нові кольори лінз і колірні варіанти для елементів броні. Також у майбутньому можна розраховувати на опцію для зміни обличчя свого підопічного і появу піробластера.
  • Чого чекати не варто, так це слайдера для зміни кута огляду (FoV) і можливості перемикатися між плечима під час ведення бою. За словами фахівців, зміна поля зору негативно позначається на візуальній складовій Space Marine II. "Наша гра - не шутер від першої особи, а наша камера дуже кінематографічна і постійно змінює свою позицію і FoV залежно від ваших дій", - наголосили в студії. Щодо зміни плеча, її запроваджувати не будуть, оскільки доведеться перелопачувати мало не всю гру.

Warhammer 40,000: Space Marine II доступна на ПК (Steam), PlayStation 5 і Xbox Series 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.