Перейти к содержанию

Новости Журналісти випустили прев'ю Dragon Age: The Veilguard, і вони надихають


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Коли Electronic Arts і BioWare офіційно представили Dragon Age: The Veilguard, багато фанатів зустріли гру дуже прохолодно - перший трейлер був, м'яко кажучи, невдалим. Геймплейна презентація, що послідувала за ним, заспокоїла багатьох поціновувачів серії. І ось, нарешті ЗМІ опублікували прев'ю фентезійної RPG. Вони вельми оптимістичні.

00324.SguBy_I.thumb.jpg.e3364560375fc023474abbbec5c352ae.jpg

Журналісти провели за PC-версією гри цілих 7 годин і залишилися в повному захваті від побаченого. Якщо коротко, пресу захопила графіка, найширші можливості кастомізації героїв, а також чіпляюча бойова система. Матеріали вийшли досить здоровенні, тому позначимо найцікавіші (і не завжди очевидні) деталі з них.

Усі запрошені експерти зійшлися у тому, що розробники надали своїй аудиторії величезний простір для відіграшу ролі. Причому це очевидно з перших кадрів:

"У The Veilguard один із найбільш вражаючих генераторів персонажів, що я бачила. Як сказала [Коррін] Буше (Corrine Busche), девізом команди був вислів "Будь ким хочеш" - і це відчувається. Практично кожну деталь мого аватара можна змінити: зачіску, зовнішність, стать, займенники, тембр голосу, і багато чого ще. Деякі пункти дають змогу дуже точно налаштувати риси обличчя, статуру. Мені навіть дозволили вирішити, чи є у героя катаракти і наскільки добре вони помітні, чого я не бачила в жодній іншій грі."

Ребекка Спір, портал Windows Central

На жаль, з матеріалів також випливає, що новачків серії ця Dragon Age може трохи налякати - автори одразу кидають у саму гущу подій, без пояснень і преамбул. Якщо хочеться зануритися в історію як слід і розуміти, що в ній до чого, необхідно як мінімум пройти Dragon Age: Inquisition.

Раніше BioWare обіцяла, що у The Veilguard буде зроблено серйозний акцент на партнерах. Журналісти це підтвердили і зазначили, що сопартійці корисні не лише в боях.

"Цікаво, що в компаньйонів, як видно, є індивідуальні здібності для дослідження локацій. Беллара, наприклад, може взаємодіяти з магічними артефактами, тоді як Луканіс уміє створювати платформи, закликаючи їх із Тіні. Спочатку це виглядає як обмеження, але гра елегантно його обходить - кинджал головного героя дозволяє використовувати їхні особливі навички навіть у ті моменти, коли конкретних союзників немає під рукою. Прев'ю було досить лінійним, і сцен, де це все було б корисно, виявилося не так багато, але підозрюю, що в повній грі такі механіки будуть використовуватися для пошуку маленьких яскравих секретів."

Ролін Бішоп, портал GamesRadar

Також із прев'ю можна зробити висновок, що бої в новій Dragon Age, по-перше, доволі захопливі та хитро продумані, а по-друге, - не такі прості, як може здатися з трейлерів. Для виживання необхідно регулярно комбінувати навички, покладатися на напарників, і одним лише закликуванням босів у грі не відбудешся. Демо навіть переконало як мінімум одного скептика.
"Я була одним із тих фанатів, яких розчарував різкий крен BioWare у бік динамічного екшену. Але озираючись назад, я розумію - це саме те, чого я хотіла. Я втомилася від RPG з нудною панеллю для навичок, і мріяла про щось гнучкіше, гру з гнучкою бойовою системою, у якій я зможу створювати хитрі комбінації просто на ходу, без необхідності понуро стояти і кастувати магію. [...] Це все ще трохи не те, що особисто я вибрала б для серії (будучи фанатом Dragon Age: Origin), але треба визнати - те, чого BioWare домоглася [в The Veilguard], змусило мене трохи переглянути свої погляди."

Лорен Мортон , портал PC Gamer

Преса також наголосила на безлічі зручностей (наприклад, навички, які можна комбінувати з атаками союзників, підсвічуються і чітко дають зрозуміти ефекти атаки), дуже емоційні діалоги, а також «хімію» між усіма компаньйонами. Похвал удостоїлася картинка, особливо текстури та розкішне освітлення.

Варто зазначити, що презентація була трохи метушнішою — розробники частенько змінювали журналістам білди, щоб вони могли оцінити різні класи, а не зациклюватись на якомусь одному (ймовірно, вищезазначені складнощі виникали саме через постійні стрибки між спеціалізаціями). Проте презентація першого акту гри влаштувала всіх: поціновувачів сюжету та персонажів, любителів тактичних боїв та фанатів сеттингу.

Зрозуміло, представники преси також поговорили з розробниками. Співробітник Polygon запитала геймдиректора Корріна Буша про ймовірні DLC. Відповідь вийшла розпливчастою.

"Раніше ми говорили, що хочемо випустити цільну гру в стилі класичної BioWare за останні 10 років. Такою є наша мета. […] Хто знає, що на нас чекає попереду, але зараз ми хочемо викластися по максимуму."

Нагадаємо, що Dragon Age: The Veilguard вийде 31 жовтня. Крім PC гра з'явиться на PlayStation 5 та Xbox Series.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.