Перейти к содержанию

Новости Голова Krafton: The Callisto Protocol постраждала через недостатньо інноваційний геймплей


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Кілька років тому індустрія вирішила вистрілити в любителів жорстоких хоррорів дуплетом - взимку 2022-2023 року вийшли спочатку The Callisto Protocol, а потім ремейк оригінальної Dead Space. Із цього протистояння науково-фантастичних жахів переможцем вийшов хіт Motive Studio і Electronic Arts, тоді як реліз Striking Distance Studio і Krafton публіку розчарував. Як з'ясувалося, цей провал не пройшов безслідно для корейського видавництва.

callisto_protocol-14.thumb.jpg.69693484959375348e5987470cfd6ded.jpg

Глава Krafton Чанхан Кім (Changhan Kim) поговорив з порталом Game Developer та обговорив з журналістами багато різних тем. Вчора, наприклад, він  розповідав про придбання Tango Gameworks і перспективи сіквела Hi-Fi Rush. Тепер він поділився своїми враженнями від роботи над своїм дебютним релізом ААА-класу.

"Для нас це був перший проект такого роду, тому нам важко було передбачити, як піде його виробництво. Зате я витягнув з цього досвіду два уроки.
The Callisto Protocol - одиночна сюжетна гра, яка виглядає просто приголомшливо. Проте суть будь-якої гри – це геймплей. Геймплей повинен бути понад усе, ось чому я навчився у випадку з The Callisto Protocol. У вас може бути найпрекрасніша гра на світі, але якщо в ній немає «родзинки», якщо вона не відрізняється від конкурентів, то нічого не вийде. Я переконався в цьому."

Кім усвідомив, що гра повинна мати якусь ключову особливість, інноваційність. Сюжет-сюжетом, а без яскравих та оригінальних ідей далеко не підеш.

"Другий урок — оскільки в індустрії цінуються великі хіти, витрати на виробництво можуть зрости до неймовірних розмірів, і AAA-ігри дуже дорого коштують."

Лише після релізу The Callisto Protocol бізнесмен зрозумів, що Krafton та її студії варто було діяти інакше. Компанії, вважає Кім, треба було дозволити Striking Distance Studios більше експериментувати на ранньому етапі виробництва.

"Нам слід було частіше і більше ітерувати, щоб зрозуміти, працює геймплей чи ні, і лише тільки потім запускати повномасштабну розробку."

Наразі видавництво вирішило переглянути стратегію. Тепер воно хоче зосередитися на оригінальніших релізах. Кім розуміє, що засиджуватися на успіх PUBG: Battlegrounds не можна — корпорації необхідно вкладати в нові ідеї, створювати нові IP. У цьому плані голову компанії дуже надихнули успіхи Helldivers 2 і Palworld.

"Ми продовжуватимемо вкладатись у нові творчі ідеї. Нехай не кожна гра буде успішною, але колись ми намацаємо ще одну PUBG . Починатимемо з низів — мало компаній зараз використовують такий підхід."
Нагадаємо, що The Callisto Protocol задумувалася, зокрема, як гучне повернення Глена Скофілда (Glen Schofield), одного з творців вихідної Dead Space, до жанру науково-фантастичних жахів. На жаль, не склалося: після провалу хоррора він покинув засновану ним Striking Distance Studios. Зараз його колишня команда працює над ізометричним "рогаликом" [REDACTED]. Його прем'єра відбудеться 31 жовтня.
Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.