Перейти к содержанию

Новости Розбіжності та таємні угоди - IGN про причини звільнення всієї команди Annapurna Interactive


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Минулого тижня з'явилася звістка, що з видавництва Annapurna Interactive звільнилися усі співробітники. У статті Bloomberg повідомлялося, що це сталося після невдалих переговорів із керівництвом материнської компанії Annapurna Pictures. Однак що саме спричинило такий радикальний крок — досі неясно.

Yn6kzgS.thumb.jpg.378eb83849ad0e65d519d2c480a64a7e.jpg

Щоб розібратися в цьому, видання IGN поспілкувалося з близькими до ситуації людьми на умовах анонімності, а також із представником Annapurna. Справа виявилася досить заплутаною — у ньому знайшлося місце розбіжностей, хаотичним звільненням, проблемам у комунікації тощо. 

Короткий екскурс в історію видавництва

  • Почати варто здалеку. Спочатку на світ з'явилася кінокомпанія Annapurna Pictures  - її в 2011 році заснувала Меган Еллісон (Megan Ellison), кінопродюсер і дочка мільярдера Ларрі Еллісона (Larry Ellison). А вже 2016-го всередині організації з'явилося ігрове відгалуження Annapurna Interactive.
  • Новоспечене видавництво прийняло на роботу безліч ветеранів індустрії. Біля керма встали вихідці з Sony: колишній виконавчий продюсер Дебора Марс (Deborah Mars), колишній продюсер Гектор Санчес (Hector Sanchez) і колишній творчий керівник Нейтан Гері (Nathan Gary). У 2019 році в компанії з'явився співзасновник Capybara Games Нейтан Велла (Nathan Vella).
  • Через касові провали Annapurna Pictures почала втрачати занадто багато грошей. Ситуація настільки погіршилася, що у 2018 році у справи компанії втрутився Ларрі Еллісон. Він найняв зовнішніх консультантів, щоб ті навели лад у Annapurna і вивели її на прибуток. Через рік гримнув коронавірус, через що штат був зменшений, і того ж року фірма розлучилася з кількома управлінцями. Під час пандемії Меган зникла з публічного простору та не займалася своїм бізнесом. Вона повернулася лише 2021-го, щоб призначити Нейтана Гері президентом усієї Annapurna. Тим часом Марс та Велла зайняли крісла керівників в ігровому підрозділі.

02302.gH6cXO_.thumb.jpg.b23fc75c3889450e8b8121901c52f7de.jpg

  • У наступні роки Annapurna Interactive продовжила розвиватися і випустила кілька ігор, які вдалися як у плані заробітку, так і щодо оцінок. До цього числа увійшли StrayOuter WildsWhat Remains of Edith Finch і Cocoon.
  • За словами представника Annapurna Pictures, президентство Гері було далеко не ідеальним. Мовляв, за його указом напрямок кіно та телебачення було позбавлено ресурсів, ключові керівники були видавлені, а сама компанія більшою мірою вдарилася в ігри. Також Гері підвищив співзасновника видавництва Джеймса Масі (James Masi) до звання головного адміністративного співробітника – представник у коментарі для IGN назвав цю посаду непотрібною для Annapurna. Мовляв, компанія не має того масштабу. Крім того, під керівництвом Гері в Annapurna з'явився анімаційний напрямок - був випущений загальновизнаний мультфільм «Німона» . Представник фірми поспішив уточнити, що «Німону» запустили саме з подачі Еллісон.
  • У Annapurna Interactive тим часом ставлення до Меган Еллісон варіювалося від байдужості до легкої недовіри, тому що після низки конфліктних ситуацій вона отримала репутацію людини, яка не стримує обіцянки. Аж до початку 2024 року вона не втручалася у справи видавництва та всіх це влаштовувало.

Коли все пішло під укіс

  • Як повідомляють співрозмовники IGN, першою подією у низці подій, що призвели до недавніх подій, стало раптове звільнення Джеймса Масі у березні 2024-го. Представник компанії підтвердив, що посада Масі втратила важливість в очах Еллісон, а сама вона вирішила повернутися до управління Annapurna Pictures, щоб зайнятися розвитком напряму кіно та телебачення.

02303.5UzpKiX.thumb.jpg.5e2fd8acbc89eb552f9eee24301fe395.jpg

Кіношна Annapurna випустила зокрема загальновизнану мелодраму «Вона» з Хоакіном Феніксом (Joaquin Phoenix).
  • У результаті Гері перейшов з посади президента на посаду голови ігрового видавництва, а потім і зовсім залишив компанію. В Annapurna запевняють, що він пішов сам через звільнення Масі і посади, що змінилася. Однак джерела IGN передали, що в ті дні керівництво заявляло, що Гері був звільнений разом із Масі. Безпідставне, на думку співробітників, усунення одразу двох лідерів викликало нерозуміння та лють серед працівників видавництва. Деякі, включаючи щонайменше одного управлінця Annapurna Interactive, навіть звільнилися на знак протесту.
  • Втрата кількох ключових співробітників спантеличила Еллісон, тому вона провела відеодзвінок з персоналом Annapurna, щоб обговорити майбутнє компанії. Під час розмови Меган нібито висловила бажання повернути всіх, хто звільнився, і вони дійсно знову приєдналися до видавництва через кілька днів. Повернулися навіть Гері з Масі, і тоді почалися переговори про створення окремої гілки, що дозволило б Еллісон та Гері втілювати свої бачення з мінімальними перешкодами для розробників-партнерів.
  • План був такий: Нейтан Гері разом із командою Annapurna Interactive мав перейти в нову компанію Verset. Володіти нею мали Annapurna і боси новоспеченої організації. Під контроль Verset потрапляли б усі існуючі проекти видавництва, а прибуток ділився б між власниками (більша частина відходила б Annapurna). Крім того, Verset обіцяли можливість вільно укладати власні угоди. Співробітникам видавництва повідомили, що поділ відбудеться вже найближчими місяцями, проте подальші дії Еллісон змусили колектив засумніватись у тому, що вона все ще зацікавлена у створенні Verset.

02304.pA1hUo3.thumb.jpg.efa07868f33c3483e65fc6b6508e85e3.jpg

  • На початку літа виявилося, що Гектор Санчес, що покинув Annapurna в 2019 році, по-тихому повернувся в компанію. Еллісон відновила його і запропонувала працювати над іграми без відома всіх інших в Annapurna Interactive. Офіційно про повернення Санчеса оголосили лише у серпні — його представили як президента інтерактивних та нових медіа в Annapurna. Деяким тоді здалося, що посада може суперечити позиціям Велли та Марса у видавництві.
  • У компанії з цього приводу своя позиція. Як розповів її представник, переговори між Санчесом та Еллісон почалися ще в лютому 2024-го. Він запропонував їй профінансувати проект, який він вигадав після виходу з Epic Games. Пізніше він почав розмовляти з Remedy Entertainment з приводу перенесення її власності на великі та малі екрани. Еллісон запропонувала Санчесу роботу, коли договір про створення Verset вже почав набувати форми. Якщо вірити компанії, Verset мала займатися інді-іграми, а Санчес почав би займатися ААА- і АА-тайтлами, а також трансмедійними проектами.
  • Через кілька місяців Annapurna оголосила про партнерство з Remedy. У прес-релізі згадувалися лише Еллісон та Санчес, але про Annapurna Interactive там не було ні слова. Схоже, співробітники видавництва дізналися про угоду одночасно з рештою світу. Працівники були спантеличені курсом компанії і почали побоюватися за майбутнє Annapurna Interactive.
  • Тоді ж, як передають джерела IGN, переговори про створення Verset забуксували, а в серпні Annapurna і зовсім відмовилася від пропозиції. Представник компанії наполягає, що сталося це не з ініціативи материнської фірми, а через байдужість з боку Нейтана Гері. Мовляв, йому було надіслано всі документи, але він не спромігся дати відповідь. Співробітники ж розповіли, що в ті місяці вони почали помічати ознаки того, що Еллісон дедалі більше втручається в справи Annapurna Interactive, включно з бюджетом, угодами і навіть самими проєктами.
  • У підсумку наприкінці серпня вся команда Annapurna Interactive, включно з Гері, Масі, Марс і Веллою, подала колективну заяву про звільнення. З 6 вересня над відеоіграми залишилися працювати лише Еллісон, Санчес і нещодавно найнятий як директор зі стратегії Пол Дойл (Paul Doyle). Працівники, які залишили видавництво, повідомили про готовність продовжити співпрацю з Еллісон, наприклад, через "доньку" Verset, яка так і не відбулася, проте пропозиція не викликала інтересу.

І що ж тепер?

  • Поки що незрозуміло, чим займеться група вихідців з Annapurna Interactive. Зважаючи на все, жодних пропозицій перед звільненням команда не отримала. Але в IGN звернули увагу, що Verset з'явився сайт. Там навіть вказана пошта для запитів щодо піару.

02305.s5xRSa6.thumb.png.f1a043b7b67d638950a2286148cdcec6.png

  • До речі, разом з усіма видавництво залишив і колектив, відповідальний за Blade Runner 2033: Labyrinth, — першу гру Annapurna Interactive, яку студія робить самотужки. У компанії заявили, що розробка продовжиться незважаючи на відхід усієї команди девелоперів.
  • Тим часом керівництво Annapurna намагається зібрати осколки свого ігрового підрозділу до купи - необхідно забезпечити відповідну підтримку 40 проєктам. Розробники, з якими IGN вдалося поспілкуватися, розділилися на два табори: у когось ситуація викликала суміш із розчарування і нерозуміння, а інші ж упевнені в тому, що Санчес зуміє виконати всі партнерські зобов'язання. Деякі розробники вже зустрілися з поточним главою і залишилися під приємним враженням. Також вони відкинули всі переживання щодо видавничої діяльності.
"Уся ця ситуація збиває з пантелику, але ми зосереджені на русі вперед. Ми провели по-справжньому чудові бесіди з переважною більшістю наших наявних команд розробників, і ми вдячні їм за партнерство. Якщо судити за кількістю вхідних листів, сила-силенна девелоперів усе ще хоче стати частиною того, що ми будуємо. І ми з нетерпінням чекаємо їхніх пітчів. Також ми спостерігаємо приплив чудових кандидатів для роботи і раді створити команду, захоплену нашою місією, - розповідати оригінальні історії, які більше ніде не розповідають."
P.S. Ми наймаємо людей.

Представник Annapurna

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.