Перейти к содержанию

Новости Кодзіма — про адаптацію Death Stranding та бажання робити ігри до кінця життя


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Хідео Кодзіма (Hideo Kojima) вже заслужив звання генія в ігровій індустрії. Тепер він серйозно готується продемонструвати свою винятковість і в інших галузях. У розмові з Variety голова студії Kojima Productions розповів, що підписав контракт із агентством талантів WME. Також розмова зайшла про шпигунський екшен PHYSINT, фільм за першою Death Stranding та інші проекти.

02384.1I2qtFm.thumb.jpg.d280116f7a3a9339132e0cfe70e775ae.jpg

Вибрали найцікавіше з інтерв'ю.

Навіщо знадобився контракт з агентством

  • Довгий час Козима сам спілкувався з акторами, які бажали співпрацювати з ним. Однак у результаті цей процес розрісся так сильно, що гейм-дизайнеру важко було займатися ним самостійно. Через велику кількість пропозицій йому також стало важливо відфільтровувати людей, яким не можна довіряти.
  • З усіма вищеописаними завданнями тепер має впоратися агентство. Воно підібрало для Кодзіми цілу команду, яка розуміє розробника. Він уже знає, на що пустить ресурси, що звільнилися: «Я просто хочу, щоб у мене була можливість зробити все що бажаю за той час, що мені залишилося, і не втрачати при цьому ні хвилини. Також я можу дізнатися про потреби світу, що також чудово».

План для Kojima Productions із трьох фаз

  • Коли Кодзима залишив Konami у 2015 році, він нарешті отримав свободу, про яку мріяв. Мовляв, тоді у нього з'явилася можливість творити у різних сферах, наприклад, зайнятися зйомкою фільмів чи рекламних роликів. «Однак у першій фазі я подумав про фанатів по всьому світу, які чекали на мою наступну гру. Тому насамперед я вирішив створити саме гру»,  - уточнив гейм-дизайнер.
  • Для другої фази Кодзим планує розширювати створені ним ігрові франшизи за рахунок інших форм медіа.
"Я створив Kojima Productions для роботи в сфері цифрових розваг, але ми не зобов'язані зосереджуватися саме на відеоіграх. Ми могли б створити нову інтелектуальну власність з гри, аніме, фільму чи чогось іншого. Можливо все – і це вже третя фаза."

Хідео Кодзима

02382.50YhpcG.thumb.png.fd72e861e5ae03af8eda8e0e2f0f0eb6.png

  • На думку Кодзіми, раніше між іграми та кіно була дуже велика різниця, проте тепер грань практично стерлася. Мовляв, на зміну плівці прийшли цифрові камери, етапи препродакшену і постпродакшену теж перенеслися в "цифру", візуальні ефекти роблять на комп'ютері тощо. "У Death Stranding, наприклад, у нас були голлівудські зірки. Тож вони можуть ставати частиною відеоігор. Думаю, це тепер працює в обидва боки, і процес став простішим", - пояснив маестро.
  • У третій фазі Кодзіма хоче попрацювати з талановитими людьми з усього світу, щоб "створити щось нове". "Це може бути фільм, гра або щось зовсім інше. Я не можу померти до цього моменту! Але не думаю, що я намагаюся зробити щось надто незвичне", - промовив гейм-дизайнер.

Про кіноадаптацію Death Stranding

  • Хідео Кодзіма задумував Death Stranding винятково як гру, тому він не намагатиметься вмістити її у формат кіно сам: "Мої роботи - це мої діти. Я люблю фільми, тому я хочу, щоб у підсумку вийшло щось, що сподобається поціновувачам кіно".
  • Він готовий консультувати авторів адаптації з питань сценарію, але сам у режисерське крісло він сідати не хоче - у нього просто немає на це часу. "Можливо, коли ми перейдемо на третю фазу після PHYSINT, я і зрежисую кіно. Або ж Kojima Productions займеться фільмом. Хто знає!"- поділився розробник.
  • Співрозмовник кілька разів запитував маестро про стан екранізації, але чіткої відповіді так і не отримав - Кодзіма давав надто поширені відповіді, що з натяжкою пов'язані з виробництвом кіно за Death Stranding.
  • Дещо цікаве він все ж таки впустив — для Death Stranding готують кілька адаптацій.

Про майбутнє

  • Кодзима вигадав безліч тем, які хотів би підняти у майбутніх проектах. Свої задуми він не розкрив, але навів кілька прикладів, що відповідають поточному стану світу: глобальне потепління, конфлікти, пандемії, розриви у доходах, а в Японії страх землетрусів. Він має намір торкнутися подібних соціальних проблем, але й дати людям надію.
  • За словами Кодзіми, він має ідеальний план дій на майбутнє.
"Виробництво PHYSINT займе час, а ще мені потрібно наглядати за інді-студією під назвою Kojima Productions. Хоча ми й незалежні, ми можемо робити ігри та навіть фільми. З Японії для всіх країн світу. Ось чого я хочу насамперед. <...> Думаю, у майбутньому з'явиться багато штук, які будуть схожі на гібриди фільмів та ігор. Але, звичайно ж, бізнес-складова теж важлива, тому потрібно грамотно все розрахувати. Я не хочу опинитися у збитку, але я не концентруюся на величезному заробітку. Я всього лише хочу стати тим, хто першим зробить щось."

Хідео Кодзима

02383.cIKz0cT.thumb.jpg.15108fc0a2255d5234bb448dd8a4b427.jpg

  • Фахівець вважає, що Kojima Productions не зовсім успішна, але закривати її не має наміру.
"Люди запитують мене, чому я продовжую працювати, а не йду на пенсію. Я бачу, що в усьому світі є шанувальники, і багато хто з них каже, що ігри на кшталт Metal Gear вплинули на їхнє життя. Я не думав, що світові є користь від мене, - я був лише гіком, який робить ігри. Але я почав усвідомлювати, що я все ж таки якось вплинув на світ.
Зі мною зв'язувалися і серйозно хворі люди, тому я хочу витратити все життя, що залишилося, на створення інтерактивних розваг для цих людей. Я не політик і не той, хто може щось змінити, але я хочу підтримувати інших своїми роботами. Я маю намір зробити все можливе для цих людей."

Хідео Кодзима

Нагадаємо, в даний час Кодзима задіяний у виробництві як мінімум трьох ігор: Death Stranding 2, PHYSINT і хорору OD, над яким працює і режисер Джордан Піл (Jordan Peele). Термін виходу є лише у сіквела DS  – 2025 рік.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.