Перейти к содержанию

Новости Чому Blizzard відійшла від RTS - розповість Джейсон Шрайєр у своїй новій книзі


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
За роки роботи в ігровій індустрії відомий Джейсон Шрайєр (Jason Schreier) відзначився не тільки як професійний журналіст, а й як автор бестселерів на цю тему. З-під його пера вийшли "Кров, піт і пікселі" і "Натисни Reset", а вже 8 жовтня світ побачить нова книга Play Nice, присвячена історії Blizzard Entertainment.

00174.jCtVjVc.thumb.jpg.8b7f778caeff0868bad74ba078684f66.jpg

Користуючись нагодою, Шрайер провів сесію відповідей на запитання гравців із сабреддита World of Warcraft, тим самим розкривши частину додаткових подробиць самої книги та тем, що обговорюються в ній.

This is the hidden content, please

  • Для написання книги Шрайер взяв інтерв'ю у понад 350 співробітників Activision Blizzard як нинішніх, так і колишніх. Вони розповіли про різні періоди життя компанії і про всі проекти, що розробляються, включаючи ті, що не дісталися до релізу.
  • Вагома частина книги присвячена протистоянню керівництва Blizzard із босами з Activision.
  • Розказано докладну історію виробництва всіх ігор компанії, включаючи як саму розробку, а й маркетинг.
  • Шрайер спростував легенду про те, що Blizzard нібито отримала більше грошей з маунтів для World of Warcraft, ніж від StarCraft 2.
  • Свого часу Blizzard думала про повернення до жанру RTS. Директор із виробництва Тім Мортен (Tim Morten) хотів запустити розробку кількох проєктів, включно з Warcraft 4 і навіть стратегію за франшизою Call of Duty. Цим ідеям не судилося збутися через провальний реліз Warcraft III: Reforged.
  • За відомостями Шраєра, з розробкою Overwatch 2 виникали проблеми ще з ранніх етапів. Надихнувшись успіхами першої частини, Боббі Котік (Bobby Kotick) хотів сформувати новий підрозділ і найняти понад сотню фахівців для створення сиквела. Цій ідеї перешкоджав Джефф Каплан (Jeff Kaplan), який бажав "зберегти корпоративну культуру своєї команди".
  • Розробку Overwatch 2 ініціював сам Каплан із метою залучити нову аудиторію PvE-контентом. Зазначається, що він вкрай ревно ставився до проекту і негативно сприймав будь-яке втручання.
  • З сторонніх проектів з франшиз Blizzard Шрайєр відзначив серіали по Warcraft, Overwatch і Diablo. Вони створювалися спільно з Netflix, проте співробітництву прийшов кінець у 2020 році після судового позову, пов'язаного з переманювання співробітників.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.