Перейти к содержанию

Новости 343 Industries змінила назву. Студія працює над іграми з Halo на UE5


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Прощавай, 343 Industries, і здрастуй, Halo Studios! Саме так тепер називається команда, відповідальна за серію Halo. Також розробники заявили, що працюють над кількома іграми за франшизою - їх роблять на базі Unreal Engine 5. Про перехід на рішення від Epic Games журналісти розповідали ще 2022 року.

02428.Du_nyrz.thumb.jpg.2ef92299a2090cc3dd600f2af69b1ac5.jpg

Новини оголосили в рамках турніру Halo World Championship. Глядачам показали відео з технічним тестом локацій з Halo на рушії Unreal Engine 5. Водночас у Halo Studios наголосили, що на футажах не фрагменти ігор, що готуються, а лише приклади того, якими вони можуть бути з новим рушієм під капотом.

Нагадаємо, Halo Infinite зібрана на власному рушії 343 під назвою Slipspace Engine. Почасти саме його звинувачували в перенесенні гри на рік в останній момент і повільному впровадженні пострелізного контенту. За словами глави студії П'єра Хінце (Pierre Hintze), перехід на Unreal має розв'язати частину з цих проблем, а також полегшити набір нових співробітників.

Тим часом арт-директор Кріс Меттьюз (Chris Matthews) зазначив, що деяким компонентам Slipspace вже майже 25 років.

"Хоча 343 постійно допрацьовувала свій рушій, у Unreal є складові, які недоступні для нас у Slipspace. На спробу скопіювати їх пішла б сила-силенна часу та ресурсів. Одним із головних завдань для нас є розширення нашого світу, щоб забезпечити геймерам максимальну інтерактивність і більше вражень. Технології Nanite і Lumen дають нам можливість зробити це таким чином, як раніше ніхто в індустрії не робив."
Крім того, в Halo Studios повідомили, що оновлена назва означає зміну робочої культури і процесів, а також того, як організовані команди. Наприклад, спільноту почнуть залучати до виробництва на більш ранніх етапах. "Те, як ми робили тайтли Halo раніше, не завжди працює так само добре для того, як ми хочемо робити ігри в майбутньому", - поділилася керівниця бізнес-операцій у Halo Studios Елізабет Ван Вік (Elizabeth van Wyck).

Щодо нових проєктів, наразі в стінах студії працюють одразу над кількома іграми на UE5. Однак Хінце вважає, що звістки про них з'являться ще нескоро. Він хоче, щоб розробники витрачали менше часу на беззмістовне просування ігор: "Ми повинні робити більше, а говорити - менше". Студіям варто розповідати про ті речі, які вже зроблені, і відходити від постійних тизерів того, що лише може бути, впевнений керівник. Поки ж усі анонси будуть зосереджені навколо Halo Infinite.

 

Є й інші новини. 11 листопада Halo: The Master Chief Collection може отримати апдейт на честь десятиліття перевидання. На це натякає екран із відповідною інформацією, що промайнув у кадрі. Тим часом Halo Infinite обзаведеться видом від третьої особи.

 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.