Перейти к содержанию

Новости Автори Spectre Divide продовжать підтримку шутера попри низький онлайн


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Через не найвищий онлайн користувачі почали ховати змагальний шутер Spectre Divide. Однак у Mountaintop впевнені, що поки занадто рано озвучувати подібні заяви. Як розповів керівник студії Нейт Мітчелл (Nate Mitchell), у проєкті справді замало людей, але у студії є план для поліпшення ситуації.

 

02464.sTSnfZJ.thumb.jpg.e7bcbb110cde7527d9f618fef86d73b4.jpg
Якщо вірити базі даних SteamDB, у піку Spectre Divide майже взяла планку в 31 тисячу осіб. Зараз же в шутері в середньому одночасно перебувають 1-2 тисячі користувачів. Це, звісно, не так погано, як у Concord, але результат все ж тьмяніє на тлі популярніших командних шутерів на кшталт Counter-Strike 2 (пік за день 1,4 мільйона гравців), Rainbow Six Siege (пік за день 56,7 тисячі осіб) і Team Fortress 2 (пік за день 56,5 тисячі осіб).

"Число одночасних гравців у Spectre правда не таке високе, на яке ми сподівалися", - визнав Мітчелл і підкреслив, що для проектів з упором на PvP потрібно багато людей для здорового матчмейкінгу. Інакше підвищується час очікування, а можливість нарватися на читера зростає.

Ситуація, що склалася, схоже, не лякає Mountaintop . "Я можу запевнити вас, що Spectre Divide нікуди не збирається", - заявив керівник. Сервери не закриваються, оновлення продовжать виходити, а якщо аудиторія не перестане зменшуватися, команда має план дій на цей випадок. Наприклад, об'єднають черги під час підбору матчу. Розробник пообіцяв продовжити кампанію із залучення користувачів.

"Ми любимо цю гру - ми вклали в неї всю душу за минулі чотири роки. Наш шлях тільки почався. <...> Хоча ми й незалежна студія, у нас є кошти, щоб підтримувати Spectre Divide протягом тривалого часу. І я обіцяю, разом ми зробимо Spectre класною."

Нейт Мітчелл

Керівник підкреслив, що шутер вийшов без особливої рекламної кампанії, оскільки Mountaintop займалася паблішингом самостійно. Усі гроші вливали в саму гру, а на просування залишилося не так і багато. Поки що розробники розраховують на сарафанне радіо, але до старту першого сезону все ж почнеться повноцінна рекламна кампанія. До речі, запуск дебютного сезону поки що намічений на грудень або січень.

Також Мітчелл навів невелику статистику: з моменту релізу було зіграно 1,42 мільйона матчів, а спільними зусиллями геймери провели у Spectre Divide 3,67 мільйона годин (понад 400 років).

Нагадаємо, особливістю Spectre Divide є можливість керувати відразу двома персонажами. Провідним консультантом виступив Майк Гржесік (Mike Grzesiek), відомий під ніком Shroud, - один із найвідоміших кіберспортсменів і стримерів на сцені змагальних шутерів. Spectre Divide вийшла на початку вересня в Steam і зібрала змішані відгуки.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.