Перейти к содержанию

Новости Bethesda не ігнорує критикe, запевнив дизайн-директор Starfield


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
На початку жовтня на сайті GamesRadar вийшло інтерв'ю з дизайн-директором Starfield Емілем Пальяруло (Emil Pagliarulo). Деякі читачі сприйняли матеріал у багнети - мовляв, керівник виступив у популярному жанрі "Сам себе не похвалиш - ніхто не похвалить". У соцмережі X Пальяруло пояснив, чому його слова могли прозвучати надто позитивно.

starfield-10.thumb.webp.072a2efde140dc8364c806b0febba44c.webp

Відповідаючи на коментарі, розробник запевнив, що він щиро любить Starfield і не намагався знецінити негативні враження гравців.

"По-перше, інтерв'ю. До мене, як до дизайн-директора, іноді звертаються з проханням або дорученням дати інтерв'ю. Я з радістю це робив - представляв наших дизайнерів і студію. З огляду на те, з якою завзятістю та ентузіазмом вони працювали над Shattered Space, вони на це заслужили.
Оптимізм і захопленість - звичайна справа для інтерв'ю. А я за своєю натурою досить оптимістичний і легко захоплююся (говорячи про ігри). Проте мій оптимізм у жодному разі не був випадом у бік незадоволених гравців. Це так не працює"

Крім того, Пальяруло високо оцінив DLC Shattered Space - якщо вірити дизайн-директору, над розширенням працювали маститі ветерани Bethesda.

"...Я пишаюся Shattered Space. Усі ми пишаємося. Більшість квестів і рівнів були створені дизайнерами, які працювали над попередніми іграми та DLC від Bethesda аж до Morrowind. Вони знають свою справу, і це видно.
Якщо люди не грали в Shattered Space і їм подобається Starfield, то, думаю, вони багато чого втрачають. Якщо люди пограли в Shattered Space і їм все одно не сподобалося, це мене засмучує, чесно. Просто знайте, що ми також бачимо чимало відгуків від тих, хто залишився в захваті."

Нарешті, фахівець наголосив, що компанія не пропускає критику повз вуха і намагається на неї реагувати, нехай це і відбувається повільніше, ніж хотілося б геймерам.

"Можливо, проблема в очікуваннях. Фанати хочуть багато чого, і ми робимо все можливе, щоб їх задовольнити. Точно можу сказати одне: ніхто, абсолютно ніхто в Bethesda не нахвалює сам себе, ігноруючи гравців.
Цьогоріч ми витратили багато часу не лише на Shattered Space, а й на те, щоб врахувати побажання спільноти та виправити помилки. Ми продовжимо це робити і будемо прислухатися до фанатів на кожному етапі. Ми створюємо ці ігри для вас.
Starfield - величезна гра, і нам потрібен час, щоб усьому приділити увагу. Ми рухаємося так швидко і так обережно, як тільки можемо."

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.