Перейти к содержанию

Новости «Переможне повернення франшизи» — ЗМІ захоплюються S.T.A.L.K.E.R. 2 у прев'ю


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Судячи з усього, після низки переносів S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl все ж добереться до релізу найближчим часом. Для демонстрації робочого білда девелопери з GSC Game World запросили до себе журналістів із різних видань.

s_t_a_l_k_e_r_2_heart_of_chornobyl-39.thumb.webp.c2502d00ceacd3dd6c91c49cdd7f994c.webp

Представникам ЗМІ знову довелося особисто випробувати проект. Після цього вони поспішили поділитися своїми враженнями, які виявилися позитивними. Ось кілька ключових тез із опублікованих прев'ю:

  • Журналісти провели в грі до трьох годин. Схоже, зовсім необов'язково бути знайомим із попередніми частинами - все необхідне розкривають у вступі. Події S.T.A.L.K.E.R. 2 починаються з опівнічного вторгнення в Зону Відчуження. Новий головний герой на прізвисько Скіф хоче знайти досить сильну аномалію, щоб зарядити таємничий артефакт. Похід ускладнився внаслідок зради провідника, якого гравцям належить знайти і вирішити його подальшу долю.
  • Сталкери так само скупі на інформацію, як і на боєприпаси, тому пошуки змусять геймерів вступити в місцеву боротьбу угруповань. Завдання нелінійні - можна погодитися допомогти одній групі, а потім зрадити її і йти за нагородою до другої.
  • NPC активно реагують на дії головного героя. Наприклад, персонаж може відмовитися давати нагороду, якщо протагоніст без докорів сумління обчистить труп його товариша.
  • Сиквел може похвалитися вражаючими розмірами та деталізацією відкритого світу, а на горизонті раз у раз маячать цікаві локації для відвідування. Сиквел наповнений різноманітними завданнями, які дуже легко пропустити. Співробітник IGN розповів, як врятував одного випадкового перехожого - знайомство з цим персонажем вилилося в цілий ланцюжок квестів, хоча журналіст цілком міг залишити його вмирати.
  • Співробітник GamesRadar+ побоювався, що S.T.A.L.K.E.R. 2 стане занадто казуальною порівняно з попередніми іграми в серії, щоб догодити більш масовій аудиторії. На щастя, ці побоювання не виправдалися.
  • У якийсь момент журналіст пережив зустріч із бандитами, а потім помер через те, що не встиг перев'язати рану, яка кровоточить. Пізніше полювання за головами переросло у втечу від диких звірів, оскільки звуки пострілів привернули зграю собак, а набоїв завжди не вистачає.
"Перше завдання, яке я отримав від бармена, здавалося простим: піти дорогою і побити сталкера, який винен йому грошей. На жаль, група бандитів випередила мене, і вони замкнули його на складі. Бандити змусили мене виступити в ролі перемовника. Коли боржник сказав, що сховав свої цінності на водонапірній башті неподалік, бандити наказали мені забрати їх. На жаль для них, у цій схованці я знаходжу свою першу зброю з оптичним прицілом. GSC, здається, читають мої думки, тому що після цього власник зброї одразу зв'язався зі мною по рації і повідомив, що зараз у мене ідеальний огляд на бандитів внизу..."

Ендрю Браун (Andrew Brown) з GamesRadar+

  • Віддача ускладнює перестрілки, але гра варта свічок, адже влучання в голову означає моментальну смерть. На жаль, це не стосується мутантів, які є фактично "губками для патронів". Через це битви з ними не такі веселі, як із простими людьми.
  • Інтерфейс користувача в сиквелі досить мізерний, вважає представник VGC: «Зазвичай індикатором того, що вас помітили, служить куля в черепушці».
  • Аномалії, як і раніше, становлять небезпеку, а прохід через них далеко не тривіальне завдання.
"Коли хтось просив мене врятувати тіло його брата із заповненої аномаліями ущелини, я спершу намагався вчинити правильно і вибратися разом із тілом цілим і неушкодженим. Але тіло виявилося занадто важким і мені постійно не вистачало часу для проходу через кожну аномалію. Після довгої низки смертей і завантажень я зробив те, чим не пишаюся: щойно брат, який вижив, відвернувся, я вистрілив йому в потилицю і обчистив його кишені."

Ендрю Браун з GamesRadar+

  • У прев'ю захвалили візуальну складову S.T.A.L.K.E.R. 2. Деякі пейзажі гри навіть порівняли з картинами - настільки мальовничо вони виглядають. Багато хто відзначив чарівну красу безкрайніх макових полів, однак перебувати в них довго занадто небезпечно. Протагоніст може зануритися у вічний сон.
  • На думку журналістів, оптимізація є єдиним, про що зараз варто турбуватися. Це стосується як продуктивності, так і всіляких багів. Поряд із невеликими недоліками траплялися і критичні помилки, які не дозволяли завершити завдання. Розробники обіцяють, що релізна версія сиквела буде набагато стабільнішою за білд, показаний пресі.

Реліз STALKER 2: Heart of Chornobyl заплановано на 20 листопада поточного року. Тайтл оселиться на ПК (Steam, EGS, GOG) та Xbox Series, включаючи Game Pass.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.