Перейти к содержанию

Новости Хендерсон: студію авторів Star Citizen чекає неминуче зіткнення з реальністю


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Цими вихідними (19–20 жовтня) відбудеться Citizencon, презентація студії Cloud Imperium Games, через яку компанія змусила співробітників працювати без вихідних. Журналіст Том Хендерсон (Tom Henderson) поспілкувався з колишніми і нинішніми працівниками студії, щоб дізнатися, як справи всередині команди і що відбувається з розробкою Star Citizen і Squadron 42.

Переробки

Керівництво CIG приголомшило співробітників 1 жовтня невтішними новинами: голова виробництва компанії Ерін Робертс (Erin Roberts) заявила, що для Citizencon всі повинні добре постаратися, а тому до 19 жовтня вводиться семиденний робочий тиждень. Після того як здійнявся галас у Мережі, керівництво дозволило взяти вихідний у неділю, але тільки якщо співробітник відпрацював на тижні 56 годин. Тобто пахав більше 9,3 години щодня з понеділка по суботу.

За загальними законами Великобританії такий графік — злочин. Але в контрактах співробітників CIG є пункт, де вони добровільно відмовляються від ліміту робочого часу 48 годин на тиждень. Щоб пом'якшити збитки, всім влаштують вихідний 21 жовтня.

Здається, кранчі для ігрової індустрії не є новиною, а дружній колектив не проти попрацювати над улюбленим проектом. Тільки у випадку з CIG, за словами джерел Хендерсона, серед співробітників панує скоріше атмосфера зневіри та занепаду. Багато хто говорить, що компанія котиться у прірву через перевитрату коштів та невміле управління.

$700 млн

Star Citizen знаходиться у розробці вже 12 років. CIG весь цей час продовжувала збирати кошти гравців у рамках краудфандінгової компанії. На момент написання новини бекери принесли студії Кріса Робертса (Chris Roberts) понад 728 мільйонів доларів.

Однак Хендерсон дійшов висновку, що у компанії закінчуються гроші. Згідно з офіційними звітами, до кінця 2022 року CIG витратила $637 мільйонів. Витрати компанії неухильно зростали, а з 2020 по 2022 студія витрачала в середньому $106 мільйонів щорічно. Якщо тенденція збереглася у 2023 і 2024 роках, то до поточного моменту компанія або повністю витратила зібрані гроші з бекерів, або ця сума ось-ось вичерпається.

00818.OehlHNm.thumb.png.c18a8cb930d93ad176595bed490bfd21.png

Фінансові проблеми CIG підтверджуються тим, що компанія намагалася без шуму у 2024 році звільнити від 100 до 150 співробітників в Остіні та Лос-Анджелесі. Співробітників змушували підписувати угоду про нерозголошення (NDA), щоб ті не писали у соцмережах, що втратили роботу. Інакше їм погрожували відмовити у виплаті вихідної допомоги. Проте інформація все одно просочилася у ЗМІ.

Співробітники CIG розповіли Хендерсону  що регулярну індексацію зарплат було припинено, а витрати на життя у людей продовжують зростати. Деякі розробники ледве зводять кінці з кінцями і замислюються про звільнення чи навіть зміну сфери діяльності.

Куди йдуть гроші? Крім розробки ігор, керівництво CIG любить витрачати десятки тисяч фунтів на дизайнерські меблі на замовлення в стилі Star Citizen. Компанія перетворює свої офіси на «фабрики Віллі Вонки» з пластиковими стінами, але без корисних функцій. Нібито такий підхід « озсуває межі розробки», але багато бекерів бачать у цьому лише марнотрати.

00819.-cK6sEY.thumb.png.c4fdc905c419aa1a4cd8a585163202e9.png

Офіс CIG у Манчестері.

Помилки новачків

Одна з головних проблем, чому компанія знаходиться там, де вона зараз (пам'ятаєте, колись на створення всієї Star Citizen просили лише $2 млн), є підхід Робертса до керівництва.

Голова CIG постійно просить додавати і видаляти нові функції. Його ідеї додають роботи на тижні вперед, а потім все летить у сміттєвий кошик за його ж примхою. Співробітники розповіли Хендерсону, як Робертс скасовував функції вже на сьомому етапі правок, коли на них було витрачено багато часу.

При цьому творчі рішення щодо дрібниць, на які можна було б витратити кілька хвилин, можуть гальмувати роботу на цілі дні. А від співробітників вимагають досягати результатів, на які треба було б закласти місяці роботи, всього за кілька тижнів.

У технічному плані студія все ще використовує Star Engine, яка є монстром Франкенштейна на основі CryEngine. Впровадження та тестування нових аспектів гри постійно гальмується через недосконалість рцшія.

Компанія пишається своїм рушієм.

Подібні умови відлякують досвідчених розробників. З команди пішли багато фахівців, які могли б чомусь навчити новачків. До того ж керівництво CIG не соромиться брати на важливі позиції молодих хлопців з невисокими зарплатними очікуваннями. Іноді у команду брали навіть співробітників без досвіду та освіти просто тому, що вони фанати гри.

"Студія робить ті самі помилки, що інші пройшли вже 20 років тому."

діючий співробітник CIG

У результаті Star Citizen стала для багатьох першою грою, над якою їм довелося працювати. А відтік досвідчених кадрів продовжиться протягом року, уточнило джерело Хендерсона.

Чи будуть релізи

Геймплей Squadron 42.

Співробітник CIG розповів Гендерсону, що сюжетна Squadron 42 тільки зараз досягла стадії полірування, хоча студія заявляла про це ще в жовтні 2023 року. Ця гра найближче до релізу і фанати чекають на демоверсію першого розділу екшену з 20 запланованих.

Керівництво CIG робить велику ставку на Squadron 42, сподіваючись залучити інвесторів та аудиторію. Для компанії важливо знайти нові джерела фінансування, адже, крім монструозної Star Citizen, Робертс взявся за розробку третьої гри в сеттингу середньовічного фентезі. Новий проект потрібен компанії, щоб показати інвесторам свою різноплановість та гнучкість.

Про терміни виходу Star Citizen поки немає натяків.

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.