Перейти к содержанию

Новости "Кращий Індіана з часів 80-х" - що пишуть у прев'ю Indiana Jones and the Great Circle


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Журналістам із різних видань довелося випробувати демоверсію Indiana Jones and the Great Circle під час нещодавньої зустрічі з розробниками з MachineGames. На основі "демки" були складені прев'ю з коротким описом ключових особливостей гри.

indiana_jones_and_the_great_circle-6.thumb.webp.fc951d1996ced46465b37cd0d45c4d29.webp

Ось кілька головних тез із опублікованих матеріалів:

  • Представлена журналістам демоверсія розбита на три частини загальною тривалістю в три години. Починається дія в університеті, де професор Джонс займається сортуванням артефактів по вітринах. Практично з самого старту журналісти відзначили оптимізацію і якісну роботу над графікою з високодеталізованими моделями персонажів і оточення. Єдине, критиці піддалася анімація облич, яка місцями викликає ефект "зловісної долини".
"Я вражена тим, наскільки гра відполірована. Видно, що в неї вкладено багато любові, і за все проходження "демки" я виявила тільки одну помилку. Я очікувала набагато більшої кількості багів, адже це рання збірка. Тож, я вражена тим, наскільки добре все працює."

Емі Істленд (Amy Eastland) з Wccftech

  • Друга частина представлена у вигляді лінійної стелс-місії у Ватикані. Особливої похвали удостоїлася висока ступінь інтерактивності на локаціях - практично кожен предмет, що поміщається в руку, можна підібрати і кинути, відволікаючи тим самим супротивників.
"Кожну пляшку, цеглу або древній бюст можна підняти і розбити об голову охоронця, що нічого не підозрює. Це не тільки неймовірно весело та комічно, а й цілком у дусі класичних бойовиків, де герой вистачає будь-які предмети під рукою, щоб здолати лиходія у складній ситуації."

Джордан Міддлер (Jordan Middler) з VGC

  • Після виявлення починається сутичка. Битися можна як врукопашну, так і за допомогою вогнепалу. В останньому випадку постріли привернуть увагу всіх супротивників на локації, що тільки ускладнить проходження місії.
  • За допомогою знаменитого батога можна вибивати зброю з рук супротивників. Відповідно до відгуків, гра відмінно зберігає баланс між екшеном та головоломками.
"Дивно, як сильно мені сподобалися тутешні битви. Побиття нацистів - звична справа для Індіани Джонса, але я не очікувала, що він стукатиме їх сковорідкою або лопатою. Екшен доповнюють комічні звукові ефекти зі старих бойовиків, що робить гру разів у десять веселішою. За весь час бої мені жодного разу не набридли. Хоча в мене і був револьвер, ним я навіть не користувалася. Замість цього я віддавала перевагу кулакам і будь-яким підручним предметам на локаціях. Зізнатися, мені знадобився певний час, щоб освоїтися з боєм, але це була добре відточена система, яку за бажання можна ігнорувати, обравши шлях стелсу. Однак я жахлива в скритності і тому завжди вважаю за краще йти напролом зі зброєю напереваги."

Емі Істленд (Amy Eastland) з Wccftech

  • Система прокачування працює через розкидані по локаціях книги. При їх вивченні Індіана знаходить нові здібності. Для відкриття умінь потрібні очки, які заробляються за допомогою виконання місій.
  • Третя та заключна частина демоверсії розгортається в Єгипті. За описом це одна з найвідкритіших зон у грі, за якою можна вільно переміщатися у пошуках трьох табличок.
  • Подібно до Агента 47, Індіана може переодягатися в різні костюми, щоб пройти в закриті області непоміченим. Наприклад, можна прикинутися робітникам на розкопках і прослизнути в цьому вигляді повз нацистських офіцерів.
  • У відкритих зонах зустрічаються побічні місії, які не відображаються на карті. Так співробітник VGC зустрів місцевого жителя, який примудрився замкнутися у власному будинку і тепер потребує допомоги. Єдине, що журналісту не сподобалося, так це велика кількість порожніх просторів між точками інтересу.
  • Хоча за обривистою «демкою» ще рано говорити про сценарій, журналісти все ж хвалять якість діалогів, написаних на кшталт фільмів 80-х. Похвали також удостоїлася робота акторів озвучення. Особливо відзначають Троя Бейкера (Troy Baker), який чудово імітує звички Харрісона Форда (Harrison Ford).
"Indiana Jones and the Great Circle це не просто нова пригода Індіани Джонса, а відеогра, на яку франшиза дійсно заслужила. MachineGames відмінно підходить цій серії, а демоверсію ми залишали з величезним бажанням пограти ще. Баланс лінійних і відкритих рівнів, боїв і головоломок здається ідеальним, і якби ця пригода вийшла у вигляді фільму в 1987 році, то ніхто б і не помітив підступу. Фінальний вердикт багато в чому залежить від того, чи вдасться команді створити незабутню історію, але вже зараз у нас є всі інгредієнти для чудового частування на це Різдво."

Джордан Міддлер (Jordan Middler) з VGC

I ndiana Jones and the Great Circle вийде 9 грудня на ПК (Steam) і Xbox Series, включаючи Game Pass, а навесні 2025-го гра оселиться і на PlayStation 5. На консолях розробники прагнуть досягти стабільної продуктивності в 60 fps без погіршення графіки - це стосується як Xbox Series X, так і Xbox Series S.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.