Перейти к содержанию

Новости Продюсер ремейку MGS3: «Він відчувається тією самою грою, яку ви включали 20 років тому»


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater точно викличе почуття ностальгії, але при цьому команда намагається зробити так, щоб ремейк не відчувався грою двадцятирічної давності. Про це в бесіді з журналом Play розповів продюсер серії Норіакі Окамура (Noriaki Okamura).

02744.hADtti-.thumb.jpg.e9b8e9ebfe8dcb129894e8039ccc1592.jpg

За словами розробника, у Konami вирішили взятися за оновлення старих ігор серії, оскільки нове покоління геймерів не знає про Metal Gear. Третя частина не просто так опинилася першою в черзі на косметичний ремонт - по суті, історія почалася саме з неї. Щоб трійка в назві нікого не бентежила, її замінили на букву Δ (дельта) з грецького алфавіту. На думку Окамури, новачкам варто починати знайомство з Metal Gear саме зі Snake Eater.

При розробці ремейку девелопери намагалися залишити якнайбільше від оригіналу. Так що посилання до більш ранніх частин нікуди не поділися. Крім того, фігурки жаб вдасться знайти в тих же місцях, що й раніше. Однак тим, хто все ж таки грав в оригінальну версію Snake Eater, теж буде чим зайнятися. У потайних куточках локацій розставили гумових качечок. Решта контенту: маршрути патрулювання, розташування об'єктів на карті і навіть місця із завантажувальними екранами (тепер супершвидкими!) — практично не відрізняється від MGS3 з 2004-го.

Але зміни все ж таки є. Розробники покращили графіку, запропонували нову схему управління, режим відображення, налаштування доступності тощо.

"Нашою метою при створенні ремейка завжди було бажання переконатися, що він, як і раніше, відчувається тією самою грою, яку ви вмикали двадцять років тому. Але при цьому у геймерів не повинно з'являтися відчуття, немов це старий тайтл. Найкращим результатом для нас буде викликане почуття ностальгії."

Норіакі Окамура

Спочатку продюсер вважав, що буде достатньо лише поліпшити графіку в Metal Gear Solid Delta. Однак уже у версії з підтягнутими текстурами і моделями команда звернула увагу на невідповідні загальному стилю елементи на кшталт анімацій. Delta має виглядати так, якою вона запам'яталася користувачам, і не здаватися при цьому застарілою і неповороткою, впевнений Окамура. Саме з цієї причини було вирішено додати нову схему управління.
"Ми не хотіли вносити непотрібні зміни, які могли б позбавити геймерів тих самих вражень, схожих від гри в оригінал. Але водночас ремейк не повинен відчуватися старою грою. Ми зробили все необхідне, щоб цей проєкт був приблизно на одному рівні з сучасними тайтлами в плані управління і не висмикував із занурення."

Норіакі Окамура

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater готується для ПК (Steam), PlayStation 5 та Xbox Series. Ремейк досі не має навіть приблизного терміну виходу — його обіцяли розкрити до кінця 2024-го. Швидше за все, звістки з'являться під час церемонії The Game Awards у грудні.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.