Перейти к содержанию

Новости У Lords of the Fallen скоротили щільність ворогів та покращили навчання


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Розробники з HexWorks продовжують працювати над обіцяними поліпшеннями рольового екшену Lords of the Fallen. Сьогодні до гри випустили глобальне оновлення під номером 1.6, де автори зосередилися на доопрацюванні балансу.

00543.7d24Z5x.png.846cc5a754cddd3b6d50a93157236e5a.png

Крім підвищеної продуктивності, виправлення багів та покращень для PlayStation 5 Pro автори пропонують:

  • Перероблену щільність розподілу мобів – розробники покращили рядові зіткнення із супротивниками на основі відгуків гравців. Локації відрізали одна від одної, завдяки чому моби більше не можуть накопичуватися ордами в одному місці.
  • Скориговану частоту появи ворогів в Умбралі - тепер моби спавняться з більш рівним проміжком, а геймери мають більше часу на дослідження Умбрала до прибуття особливо небезпечних противників.
  • Ребаланс далекобійних ворогів - скоригована модель поведінки та реакція стрільців.
  • Поліпшення стрибків — елемент платформінгу доопрацьований завдяки зрозумілішим індикаторам приземлення та чуйному управлінню персонажем у повітрі.
00544.6OFVGSC.thumb.jpg.406c4c0c0689d981bb6c6937792e0277.jpg
  • Ребаланс PvP-режиму – розробники підкоригували міць магічних предметів та заклинань для битв з іншими гравцями. PvE залишилося без змін.
  • Зменшене переміщення при атаці — деякі анімації атак були трохи скориговані, щоб зменшити зміщення персонажа та забезпечити більший контроль над його діями.
  • Покращене освітлення в початковій області — ця доробка покликана полегшити навігацію нових гравців під час туторіалу.
  • Поступове навчання в Умбралі - тепер основні здібності героя в Умбралі мають свої підказки, щоб полегшити навчання новачків. Зміна також стосується гайду зі стрибків.

00545.JA8iz6h.thumb.jpg.e307aefbbf6fdacf9176c81d0d665b06.jpg

  • Зміна боса Lightreaper при першому проходженні його просто прибрали з початкової локації. Тепер він з'являється лише у «Новій грі +».
  • Динамічний ембієнт в Умбралі - тепер під час дослідження Умбрала гравці чутимуть певний звук, який посилюється в міру наближення героя до виходу. Звук додали для спрощеної навігації.
  • Зменшене віньєтування – розробники знизили цей візуальний ефект в Умбралі на прохання гравців.

Вищеперелічені покращення доступні на всіх цільових платформах, а саме на ПК (SteamEGS), PlayStation 5 і Xbox Series, включаючи Game Pass. 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.