Перейти к содержанию

Новости У Kingdom Come: Deliverance II не буде захисту Denuvo


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Компанія Warhorse Studios провела перший стрим своєї майбутньої гри Kingdom Come: Deliverance II . Глядачам показали насичений побічний квест та відповіли на деякі питання з чату.

00838.r85jkD7.thumb.png.26576d6662f83165f8d760afcf9750fd.png

Тримав у руках геймпад Sir Tobi, також відомий як піар-менеджер Тобіас Штольц-Цвіллінг (Tobias Stolz-Zwilling). Він одразу поспішив присікти чутки і домисли, які раз у раз з'являлися в Мережі щодо DRM-захисту сиквела. У KCDII не буде захисту Denuvo або будь-якого іншого. Розробники цілком усвідомлено йдуть на цей крок і вірять у сумлінність фанатів.
Студія поки не готова оголосити системні вимоги. Розробники все ще працюють над виправленням багів і оптимізацією. Вони врахували досвід виходу першої частини і хочуть, щоб реліз сиквела пройшов більш гладко. Працювати ще є над чим - в одній із кат-сцен дівчина перебинтовувала повітря, а в іншій ключовий персонаж прийшов на зустріч із голим торсом.
"Фактично гра готова на усі 100%. Зараз наша команда працює лише над оптимізацією та усуненням багів, у пріоритеті помилки, які призводять до вильотів. Ми опублікуємо системні вимоги пізніше, можливо, наприкінці цього місяця."

Sir Tobi

00835.KMtgOhV.thumb.png.4794c7e37d0857709412a5a685c781b4.png

Розробники також приділили увагу поясненню зовнішнього вигляду вулиць Куттенберга (сучасна назва Кутна-Гора). Чеське місто відновлено після ретельного вивчення історичних джерел. У декого можуть виникнути питання до різномастої архітектури, великої кількості різних кольорів цегли і, загалом, до багатшого оздоблення, ніж типові сірі середньовічні міста. У Warhorse Studios запевнили, що в цьому аспекті нічого не додавали від себе. Саме такий вигляд мали будинки в ту епоху.

Ще кілька деталей, які можна було помітити на стримі:

  • Карта міста Куттенберга виконана з безліччю деталей та малюнків у дусі епохи.
  • Бойова система стала яскравіше відображати досвід бою з різними типами зброї. Довгі мечі сподобаються любителям комбо, а ось булави чудово підійдуть для тактики удар-блок.
  • У грі будуть ранні прототипи вогнепальної зброї. Сиквел навряд чи можна буде перетворити на шутер, скоріше місцеві пищалі виступають як ультимативна зброя для початку або ефектного завершення сутички.

00836.M0dKhbZ.thumb.png.ecb242b2c607ca20f307a83dcb1b09db.png

Зламування замків.
  • Головному герою дали "пояс Бетмена". Є чотири слоти швидкого використання, в яких можна розмістити різні види зброї і швидко перемикатися між ними в бою. Наприклад, вистрілити з арбалета, а потім вихопити меч. До слова, у грі буде три типи арбалетів. Легкий перезарядити можна швидко і на ходу, середній потребуватиме більше часу, а для важкого доведеться зупинитися і уперти його в землю.
  • Навички Індржиху потрібні не тільки для проходження перевірок у діалогах, крафту, бою та злому замків. При досить високих параметрах у діалогах з'являтимуться нові репліки.
  • Про систему перевірок у діалогах: гравець може вирішувати конфлікти словами по-різному. Можна вести осмислені промови, зваблювати харизмою, тиснути лицарським авторитетом, примушувати брехнею, хизуватися титулом або банально залякувати. Успіх того чи іншого курсу діалогу залежить від того, з ким Індржих говорить, як він одягнений і яка в нього репутація.
  • Стражники в місті можуть у випадковий момент покликати до себе і перевірити ваші кишені на контрабанду, так що злодюжкам варто обходити їхньою стороною.
  • Куттенберг виник на місці з жилами срібла. В околицях дуже багато шахт та інших тунелів. Це має допомогти прихованому пересуванню.
  • Розробники постаралися вивести нелінійність квестів на новий рівень. Розвилок навіть у побочках дуже багато. Наприклад, зіграла злий жарт деталь, що Індржиха бачили в будівлі братства мечників удень, до того як він уночі поцупив звідти церемоніальний клинок. Через це в майбутньому турнірі опоненти з братства отримали право носити шоломи і посилену броню, що ускладнило проходження. Змінити перебіг квесту може навіть неакуратна брехня або одна репліка.
  • Дітей у місті немає і не буде. Їх не стали додавати через технічні проблеми (нові анімації, моделі одягу, скелет тощо) та через потенційні складнощі з віковим рейтингом.

00839.vNCgKvQ.thumb.png.4ea91fb345c9dc6f0bbc37deeb337980.png

Древкова зброя підтверджена.
  • Збереження через шнапс та зілля на місці, але компоненти для крафту зробили доступнішими.
  • Місто Куттенберг хоч і важливе для сюжету, але на карті світу він займає малу частину. Гравці зможуть досліджувати широкі території навколо, відвідувати замки і не тільки.
  • Важливою частиною гри будуть лицарські турніри, один з яких якраз показали на стримі в рамках побічного квесту. Результати поєдинків не визначені заздалегідь, NPC б'ються, використовуючи ту саму систему, що й гравець. Тому турніри можуть стати окремою розвагою всередині KCDII.
  • Одна з ключових відмінностей сиквела - Індржих більше не один. Якщо в оригіналі йому доводилося самотужки шарахатися лісами і розгрібати проблеми, то в сиквелі він уже є частиною групи. Sir Tobi порівняв це з табором у Red Dead Redemption 2. Буде місце, де головний герой зможе поспілкуватися з товаришами і взяти квести. Тягати за собою компаньйонів, як це реалізовано в The Elder Scrolls V: Skyrim, не можна.

Поточна дата релізу Kingdom Come: Deliverance II  - 11 лютого. Платформи: ПК (SteamEGS), PlayStation 5 і Xbox Series.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.