Перейти к содержанию

Новости 1,5 млн копій Astro Bot і понад 65 млн PS5 - звіт Sony


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
У другому кварталі, який закінчився 30 вересня, на ігровий підрозділ Sony припало 48 % від усього операційного прибутку компанії. У документі є й інші дані, якими виробник PlayStation може пишатися.

02801.9v1EWMW.thumb.jpg.2b6263c6b83108b228d494e7caac8117.jpg

Нижче зібрали головне з документа:

  • За період з липня по вересень ігровий підрозділ Sony знову приніс їй найбільше коштів. Обсяг продажів Sony Interactive Entertainment склав 1,03 трильйона ієн (6,77 мільярда доларів), що на 11,2 % більше, ніж роком раніше.
    Усередині самого підрозділу найкраще себе показав сегмент з іграми та додатковим контентом - трохи більше 559 мільярдів ієн (3,66 мільярда доларів). Він, до речі, підріс на 32 % у річному обчисленні. Нижче розташувалися продажі пристроїв - 314,4 мільярда ієн (2,06 мільярда доларів), що на 15,7 % нижче порівняно з минулим роком. Замикає трійку сегмент цифрових сервісів, куди належить підписка PS Plus. Тут зростання на 20 % до 160,78 мільярдів ієн (1,05 мільярда доларів).
  • У другому кварталі вдалося продати 3,8 мільйона PlayStation 5 - результат на 58,3 % вищий, ніж у минулому кварталі, але в річному обчисленні спостерігається падіння на 22 %. Підсумковий тираж PS5 - 65,5 мільйона пристроїв.
    П'ята "плойка" випередила Nintendo Entertainment System і тепер дихає в спину Nintendo 3DS, у якої 75,94 мільйона реалізованих пристроїв. PS5, як і раніше, відстає від PS4 за темпами продажів - у попередниці за такий самий період часу набралося 67,7 мільйона консолей.

02800.n_2mX3R.thumb.png.c61bac693d42ad7cbb76087eeffc7855.png

  • За квартал геймери придбали 77,7 мільйонів ігор для PlayStation 4 і 5, що на 14,9% більше, ніж у другому кварталі минулого року. З цього обсягу лише 5,3 мільйона тайтлів належали до внутрішніх студій Sony. Частка цифрових копій опустилася з 80% у попередньому кварталі до 70%.
  • Станом на кінець кварталу кількість щомісячних активних користувачів PlayStation Network збільшилася у річному обчисленні – до 116 мільйонів осіб. Однак, порівняно з попереднім кварталом, це число не змінилося.
  • Станом на 3 листопада тривимірний платформер Astro Bot розійшовся тиражем 1,5 мільйона копій. Нагадаємо, гра стартувала 6 вересня лише на PS5. За даними компанії, для 37% користувачів Astro Bot стала першою грою від внутрішньої студії Sony за останні два роки.
  • Щодо PlayStation Studios, у Sony визнали, що поточний рік став складним для її амбіцій у сфері ігор-сервісів. У той час як Helldivers 2 стала хітом, шутер Concord з тріском провалився, а мультиплеєрний спін-офф The Last of Us довелося скасувати. У фірмі пообіцяли врахувати всі помилки - у середньостроковій перспективі Sony зосередиться на суміші як з одиночних, так і з мережевих проєктів. "З наступного фіскального року ми плануємо випускати великі однокористувацькі проєкти щороку", - заявив голова SIE Хірокі Тотокі (Hiroki Totoki). На 2025 рік Sony запланувала реліз Death Stranding 2 і Ghost of Yōtei.
  • У самій Sony впевнені, що успіхи ігрового підрозділу здебільшого зумовлені підвищенням продажів татйлів від сторонніх студій, вигіднішим курсом валют і зростанням надходжень від сервісів на кшталт PS Plus. До локомотивів тріумфу компанія насамперед віднесла "новий спортивний симулятор" (імовірно, йдеться про EA Sports FC 25) і "екшен-RPG з Китаю" (явний натяк на Black Myth: Wukong). У компанії вважають, що до кінця фінансового року в березні 2025-го напрямок візьме планку в 4,5 мільярда ієн (29,3 мільярда доларів). Нагадаємо, у серпні прогноз був скромнішим - 4,3 мільярда єн (28,2 мільярда доларів).

02802.8GDeHvb.thumb.jpg.b54ab3a465535c40e32c4a7b5f2b2df8.jpg

  • На думку засновника консалтингового агентства Kantan Games Серкана Тото (Serkan Toto), в ігрового напряму Sony видався доволі тихий квартал - гучним релізом виявилася тільки Astro Bot. Наступний фінансовий рік має стати сприятливішим для японців, якщо вони зуміють видати більше власних тайтлів, і якщо Grand Theft Auto VI виявиться хітом.
"Але загалом їхній ігровий бізнес виглядає солідно. Думаю, вони дедалі агресивніше змушують людей платити більше за PlayStation Plus, сегмент із високою маржею, який допомагає їм підтримувати свої показники. Турбуватися слід тільки через падіння продажів обладнання після підвищення цін. Sony терміново потрібно придумати, як підстьобнути інтерес до консолей."

Серкан Тото

Нагадаємо, вчора у продаж надійшла PlayStation 5 Pro — потужніша версія «п'ятірки» з досить високим цінником. Преса вже поділилася думкою про пристрій. 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.