Перейти к содержанию

Новости Крижана гармата і вороги-слайми - про Half-Life 2: Episode Three, що не вийшла


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
У святковому куражі з приводу двадцятиріччя Half-Life 2 команда Valve викотила тривалий документальний фільм про гру. У ньому не тільки розповіли про створення другої частини, а й показали матеріали з третього доповнення, яке так і не вийшло.

02927.tK78YDQ.thumb.png.c43523ef0c83f71d6f6711b512d2754d.png

Нижче зібрали основні відомості про  Episode Three з відео:

Про те, чому епізод не вийшов

  • Half-Life 2 мала отримати трилогію з додаткових епізодів. Два з них світ побачили, а над третім команда встигла попрацювати протягом півроку. Але в якийсь момент фахівців перетягнули на розробку Left 4 Dead, оскільки там не вистачало рук.
"Тоді в нас була лише колекція невпорядкованих іграбельних рівнів і набір окремих шматочків сюжету та концептів [Episode Three]. Приблизно ще через півроку ми б набрали критичну масу механік і почали б розставляти їх за таймлайном. Думаю, ми б легко впоралися за півтора-два або два з половиною роки."

Інженер Девід Спейрер (David Speyrer)

  • Але чому ж епізод не доробили вже після завершення роботи над Left 4 Dead? По-перше, команда не змогла придумати достатньо просунутих змін у гейм-дизайні, які їм здалися б вартими уваги. За словами дизайнера рівнів Девіда Ріллера (David Riller), колектив відчував "втому від елементів" і вважав, що є необхідність "підвищувати ставки або зайнятися вже чимось іншим". "Гадаю, на той момент ми вивчили багато чого з того, що мало сенс у всесвіті Half-Life 2 і його сеттингу", - заявив левел-дизайнер.
    Йому частково вторить сценарист Марк Лейдлоу (Marc Laidlaw), який зазначив, що навіть у Arkane виникли проблеми для того, щоб придумати щось нове для скасованого в результаті спін-офу Ravenholm.
  • По-друге, щойно зомбі-екшен вийшов, розробники залишилися з відчуттям, що вони втратили можливість закінчити доповнення. А якби тоді вони все ж вирішили продовжити серію, то довелося б робити вже новий рушій. "Озираючись назад, усе це здається таким неправильним. Ми безумовно могли б повернутися назад і витратити два роки на третій епізод", - поділився гіркотою Спейрер.

02928.P3AhgIe.thumb.png.fd64c1d48915e13f6cec5ff220e74439.png

02930.3CGW1-r.thumb.png.25c8b0d7d1e10716dfe911f3553b38f5.png

02929.PyamyW4.thumb.png.29992c5ab38928e75817bf8fa4b0a109.png

02931.Z795kQE.thumb.png.4bd22522146390d5bd34037e26addb3b.png

  • Тим часом бос Valve Гейб Ньюелл (Gabe Newell) вважає, що було б неправильно випускати третій епізод лише задля завершення історії:
"Не можна робити ледачий крок і говорити: "Тут ми рухаємо сюжет уперед". Так ви ухиляєтеся від своїх зобов'язань перед геймерами. Їм, звичайно ж, подобається історія. Але вказувати як причину для створення продовження те, що публіка прагне дізнатися про подальші події... Знаєте, ми могли б випустити [третій епізод], це не становило б особливих труднощів. Але помилка, моя персональна помилка полягала в тому, що я опинився в глухому куті. Я не міг зрозуміти, чому створення Episode Three просуває щось уперед."

Про наповнення глави

  • Дія Episode Three мала відбуватися в Арктиці навколо корабля "Борей", де нібито були якісь потужні технології. У документалці зібрали кілька концепт-артів із крижаними пейзажами і навіть показали ранній білд глави з грубими начерками рівнів.
  • Одним із нововведень доповнення стала б крижана гармата, яка випускає морозний промінь та формує брили різної форми. Наприклад, можна було звести перед собою крижану стіну, в якій залишалися б дірки від куль, — згодом вона тріскалася б і розсипалася на частини. Зброя мала безліч інших застосувань. Один із них — режим, що дозволяє «відчути себе Срібним Серфером». Гравець прокладав би перед собою доріжку з льоду і котився нею.
  • Противниками виступали великі грудки слизу, які вміли змінювати свою форму і розпадатися на кілька менших стрибаючих "слаймів". Геймери самі могли б маніпулювати їхньою формою за допомогою певних інструментів.

02932.80YEbPr.thumb.png.81889d60dac86982461c94f89d9b1444.png

02933.IGpW3EU.thumb.png.2dcea45d664f09005653d0a589076f58.png

Проте присвячений третьому епізоду фрагмент закінчується на позитивній ноті. Відмовившись від Episode Three, фахівці Valve зробили багато інших проєктів, на кшталт Dota 2 і Steam Deck. Крім того, розробники все ж повернулися до франшизи, коли придумали досить інноваційні геймплейні елементи для Half-Life: Alyx.

На думку Гейба Ньюелла, Half-Life уособлює собою одночасно і інструмент, і обіцянки студії пропонувати свіжі та інноваційні рішення для відеоігор. "Як на мене, нині в індустрії не бракує таких можливостей", - підсумував Габен.

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.