Перейти к содержанию

Новости PSSR угробив якість - Digital Foundry про SW Jedi: Survivor на PS5 Pro


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
У команди Digital Foundry вже досить довга історія зі Star Wars Jedi: Survivor. Експерти розбирали майже кожен патч, у якому Respawn обіцяла підвищити продуктивність, сподіваючись побачити помітні поліпшення. Повністю полагодити "Вижившого" розробники так і не змогли. Можливо, на нас чекає інша картина у версії для PlayStation 5 Pro? Відповідь на це питання вирішили знайти Алекс Батталія (Alex Battaglia) і Олівер Маккензі (Oliver Mackenzie).

Нижче зібрали основні тези з відео.

Режим продуктивності

  • На PS5 Pro гра пропонує дві опції - режим якості (30 fps, "найвища роздільна здатність", рейтрейсинг) і режим продуктивності (60 fps, "нижча роздільна здатність", часткове трасування променів).
  • Маккензі зазначив, що в релізній версії Respawn додала рейтрейсингові відображення і глобальне освітлення в обидва режими, але пізніше вирізала ці налаштування з режиму продуктивності. На PS5 Pro вони частково повернулися. "Тут не найкращі RT-відображення на землі, але вони служать корисній меті", - вважає експерт.

02935.0RzHC0-.thumb.png.cee6bd4bb2a10db0e95ece1d124be2e1.png

  • Якщо порівняти режим швидкодії на PS5 Pro з режимом якості на звичайній PS5, відображення та освітлення в першому випадку все ж таки виглядають гірше. Наприклад, на вступному рівні у місті деякі об'єкти можуть бути не зовсім правильно підсвічені. Однак на відкритих просторах Кобо відображення та освітлення більше схожі на ті в режимі якості зі звичайною PS5.
  • Звернули в DF увагу і на рослинність, що раптово замерзла в режимі продуктивності на PS5 Pro. Експерти припустили, що Pro-патч включає рейтрейсингове навколишнє затінення.
  • Маккензі розкритикував якість картинки в Jedi: Survivor при використанні ШІ-апскейлера PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR). Зображення стало вкрай нестабільним, всюди незліченна кількість артефактів і виглядає все навіть гірше, ніж при старому режимі продуктивності на звичайній PS5, який використовував FSR. У міському оточенні ситуація виглядає трохи краще, але все одно не дотягує до картинки, яку видає FSR 2. У PSSR вона набагато більш "галаслива".
  • На сайті розробники пишуть, що картинка відмальовується в 1200p і розтягується до 1800p, проте тести Олівера показали, що насправді в середньому вихідне зображення не перевищує 900p. Ба більше, динамічна роздільна здатність постійно стрибає, тому нижній поріг опускався до 720p і навіть нижче, але зазвичай не був вищим за 1080p.
  • Є й хороші новини - гра видає стабільні 60 fps в режимі продуктивності на PS5 Pro з вкрай рідкісними та невеликими просіданнями.

02936.9RQStfn.thumb.png.17a89b59c5f882ee29a3ec413a5fc2f1.png

Режим якості

  • У режимі підвищеної роздільної здатності глобальне рейтрейсингове освітлення та відображення виглядають приблизно так само, як і на звичайній PS5 у тому ж режимі якості. Деталізація освітлення трохи вища, ніж у режимі продуктивності як на PS5, так і на PS5 Pro. Іноді при наближенні об'єктів ефекти освітлення виникають занадто різко.
    Деколи доходить до того, що система не встигає провантажити всі дані для освітлення, тому в кадрі з'являються чорні області. Вирішити проблему допомагає перезавантаження.

02934.nqQvZRH.thumb.png.0e9fb545703e1f05f3a2797359bd55c4.png

  • З точки зору якості зображення тут спостерігаються ті ж проблеми, що і в режимі продуктивності, проте виявляються вони не так сильно.
  • На думку Маккензі, в плані роздільної здатності на Pro-версії залишили мало не той самий режим якості, який був на звичайній PS5. Але в середньому роздільна здатність злегка перевищує її на стандартній "п'ятірці", утримуючись у межах 1440p і 1584p.
  • Фреймрейт заблокований на позначці 30 fps — експерт не має до нього претензій, за винятком області з річкою. Та іноді може поцупити кілька кадрів за пробіжку.

02938.rk0XWTv.thumb.png.987501a835d71b5147b8848e066293da.png

Порівняння PSSR та DLSS

  • Окремо ведучі порівняли технології апскейлінгу від Sony та NVIDIA. Маккензі постарався виставити схожі налаштування в  Jedi: Survivor на ПК, щоб наблизити їх до консольного варіанту в режимі продуктивності: 1800p, високі налаштування з трасуванням променів. «Має бути очевидно, якщо PSSR справляється в цьому тайтлі гірше за FSR, то й краще DLSS він бути не може. Різниця величезна», – прокоментував Олівер.
  • При використанні DLSS картинка стабільніша, немає зайвого шуму, геометрія предметів більш чітка. У русі різниця теж впадає у вічі, особливо під час обробки більш складних ефектів на кшталт помахів світловим мечем. Однак сама картинка в русі здається менш чіткою - тут PSSR має невелику перевагу. Але варто зупинитися, як назовні полізуть всі недоліки зображення під час використання апскейлера Sony. У DLSS є схожі проблеми з мерехтливою рослинністю, але все ж таки в цілому рішення NVIDIA видає більш якісний результат.
"Думаю, зараз PSSR добре почувається при розтягуванні картинки з 1440p і вищої роздільної здатності, але якщо вихідник нижчий за якість — обстановка вже не така райдужна."

Алекс Батталія

Pro-патч для Jedi: Survivor не виправдав очікувань фахівців DF - вони, як і раніше, віддають перевагу версії для звичайної PS5. Якість зображення виявилася гіршою за багатьма параметрами, проте стабільність фреймрейту і якесь повернення RT-плюшок в режим продуктивності все ж таки удостоїлися похвали.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • Посредник
10 часов назад, Emmerich сказал:

Ось вам і PSSR:xbox:

aqh6yhf.png

1217351.png

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.