Перейти к содержанию

Новости Різноманітна бойовка та інтерактивність локацій - що говорять у прев'ю Avowed


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Журналістам із різних видань довелося відвідати офіс Obsidian і випробувати робочий білд Avowed - екшен-RPG за всесвітом Pillars of Eternity, що готується. Після цього автори поспішили поділитися своїми враженнями в попередніх оглядах.

avowed-7.thumb.webp.9b802d9ae7cd5a10561504835e8fdeeb.webp

Ось кілька головних тез із опублікованих прев'ю:

  • Розробники з Obsidian вкотре наголосили, що в Avowed не слід очікувати масштабного відкритого світу на кшталт Skyrim. За їхніми словами, гра більше скидається на The Outer Worlds - це стосується як структури напіввідкритих регіонів, так і середньої тривалості.
  • На відміну від дилогії Pillars of Eternity, рольова система Avowed не обмежена класами, тож гравці можуть розвивати свого персонажа в будь-якому вподобаному напрямі та вільно комбінувати ближній бій з магією або вогнепалом.
"Після закінчення туторіалу я знайшов першого торговця в сонячному портовому містечку і купив собі дешевий пістолет. Потім я взяв у вільну руку гримуар, який давав мені змогу використовувати потужні стихійні заклинання, не володіючи магічними здібностями. Гнучкість безкласової системи Avowed вражає навіть на початку гри. Я не можу пригадати багато рольових ігор, у яких можна було б так вільно поєднувати магію і ближній бій."

Вес Фенлон (Wes Fenlon) з PC Gamer

  • В Avowed розробники віддали перевагу вигляду від першої особи, хоча гравці в будь-який зручний момент можуть перейти на вигляд від третьої особи. Проте журналісти зазначають, що від третьої особи анімації виглядають більш незграбними, і відчувається, що гра не заточена під цю перспективу.
Чим більше я грав в Avowed, тим більше мені здавалося, що "різноманітність" - ключове слово в цій грі. За кілька годин я зібрав досить великий арсенал зброї та магічних здібностей, з якими було приємно експериментувати, і які здавалися життєздатними. <...> Чи є приводи для занепокоєння? Звичайно. Хоча битви і були захопливими, вони здалися мені занадто простими, бо я досить швидко вбив одного боса.

Рік Лейн (Rick Lane) з Eurogamer

  • Серед плюсів у превью особливо відзначили вертикальність локацій. Практично на кожен дах можна забратися, що особливо корисно під час гри за далекобійного героя. Іноді в недосяжних з першого погляду областях можна знайти секретні проходи і скарби.
  • Магія може бути застосована не тільки в бою, а й під час дослідження локацій - можна спалити ліани, що перегороджують шлях, заморозити воду на річці, застосувати заклинання підводного дихання для вивчення затоплених печер тощо.
  • Не обійшлося і без недоліків — занурення у світ гри псують статичні NPC, які здебільшого стоять на місці і майже нічого не говорять. Крім того, співробітник PC Gamer відзначив відсутність динамічної погоди та зміни часу доби, правда поки невідомо, чи це особливість представленої журналістам «демки», чи так буде і на релізі.
  • Студія все ще експериментує з таймінгами анімацій у битвах, щоб створити різні відчуття під час битви з різними супротивниками.
  • Супутники активно реагують на оточення і діляться своєю думкою щодо подій, що відбуваються.
  • У грі присутні детальні налаштування інтерфейсу, так що за бажання можна вимкнути всі підказки, маркери завдань та мітки на карті.
"Гра мені загалом сподобалася, але жоден елемент Avowed не залишив мене під глибоким враженням. Жоден діалог не поглинав мене так, як спілкування з внутрішніми голосами в Disco Elysium, жодна сюжетна лінія не вразила мене так, як історія Кривавого Барона в The Witcher 3, і жоден елемент дослідження не вразив мене такими приголомшливими можливостями, як у Baldur's Gate III. Проте я почав по-справжньому цінувати, наскільки гармонійно поєднуються між собою дрібні деталі. Можливо, далі в проходженні буде момент, коли в Avowed відбудеться щось грандіозне, що повністю захопить мене, а може, гра так і залишиться просто приємною пригодою з надзвичайно вільною бойовою системою."

Вес Фенлон ( Wes Fenlon) з PC Gamer

Реліз Avowed відбудеться 18 лютого 2025-го на ПК (Steam) та Xbox Series, включаючи Game Pass. 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.