Перейти к содержанию

Новости Metacritic шкодить амбітним іграм, вважає Рафаель Колантоніо.


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Рафаель Колантоніо (Raphaël Colantonio) - засновник компанії Arkane Studios, яка славилася комплексними іграми на кшталт Dishonored і Prey (2017). Фахівець висловився на підтримку ризикованих і складних проєктів.

dishonored-125.thumb.webp.44bb62e6c0aa318bc2c379902138915d.webp

Днями до прилавків нарешті дісталася S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Преса зустріла сиквел прохолодно - середній бал на Metacritic і OpenCritic склав 74/100. Найбільше шутер лають за далекий від ідеалу технічний стан. У соцмережі X Колантоніо поскаржився на те, що рейтинг подібних масштабних ігор часто не відображає їхньої реальної якості.
"Екосистема Metacritic спонукає розробників робити безпечні, нудні ігри. Якщо на релізі гра відшліфована, їй гарантовані 80 %, якою б нудною вона не була. Водночас S.T.A.L.K.E.R. 2 отримує 73, тому що в неї є шорсткості на релізі. Несправедливо, вводить в оману."

Багато користувачів не погодилися з розробником і він відповів на деякі коментарі.

"Luis G. Bento // 451: Дивний привід для скарг. Так, робоча гра отримає вищу оцінку, а неробоча - нижчу.
Колантоніо: У поганої гри без багів оцінка вища, ніж у чудової гри з багами. Для вас це логічно? Значить, суть гри не враховується; значить, через три місяці, коли чудову гру пропатчать, у неї все ще буде оцінка лайна. Для вас це логічно?"
"JoJo: Не знаю щодо S.T.A.L.K.E.R. 2, але всі ігри мають бути відшліфовані на релізі. Лагодження гри після релізу має бути винятком, а не нормою.
Колантоніо: У такому разі деякі прекрасні ігри з амбіціями, як-от Skyrim, не побачили б світ, тому що вони ніколи не будуть відшліфовані до першого дня так, як сиквел дуже контрольованої, лінійної гри. Вони за природою своєю ризикують, щоб подарувати вам неймовірні враження. Не звинувачуйте розробників."
"Fabio Rossi: Дозвольте уточнити - якщо ви щось купите і воно буде погано працювати, який відгук ви залишите?
Колантоніо: Якщо я побачу, що це прекрасна гра під шаром багів, то дочекаюся патчів і пограю пізніше. Звісно, якщо ви хочете покарати свого улюбленого розробника за старання, то вперед, ставте йому кепські оцінки, тільки не скаржтеся, що у гри, яку ви зрештою полюбили, немає сиквела, бо вже пізно."
"John Gordon: Система Metacritic несправедливо спонукає розробників випускати закінчені продукти :( Колантоніо: Я цього не говорив. Вона спонукає розробників бути обережними і робити прості ігри, які простіше шліфувати. Коли пропонуєш ігри з купою можливостей, потрібно розуміти, що таку гру буде складніше відшліфувати до релізу."

Нагадаємо, 2017-го Рафаель Колантоніо залишив Arkane, а через два роки він і екс-продюсер компанії Жюльєн Робі (Julien Roby) заснували студію WolfEye. Дебютним проектом команди став іммерс-сім Weird West. Тепер WolfEye готує неанонсовану RPG з виглядом від першої особи.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.