Перейти к содержанию

Новости CD Projekt — про Unreal Engine 5, оптимізм та амбіції


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Цього тижня CD Projekt оголосила, що Polaris - нова частина "Відьмака" - дісталася до повноцінного виробництва. З такої нагоди журналіст Eurogamer опублікував цікаві подробиці з недавніх бесід зі співробітниками компанії. Далі - головне.

01382.xXeWOsx.thumb.jpg.94631652932dce4b0cbccd640bbf8da8.jpg

Про перехід на Unreal Engine 5

CD Projekt RED змінила власний рушій REDengine на Unreal Engine 5. У розмові з Eurogamer віцепрезидент із технологій CDPR Чарльз Тремблі (Charles Tremblay) запевнив, що REDengine не був основним джерелом бід Cyberpunk 2077. За словами боса, студія пишається своєю технологією, а переключитися на Unreal її спонукали такі причини:
  • CDPR має намір займатися кількома іграми одночасно. Завдяки UE5 команди зможуть обмінюватися один з одним досвідом та фахівцями.
  • "Проджекти" вважали, що співпраця з  Epic Games буде взаємовигідною і дозволить їм зосередитися безпосередньо на іграх.

Про висновки з релізу Cyberpunk 2077

Поляки не хочуть наступати на граблі "Кіберпанку", тому в робочих процесах CDPR відбулися зміни. Трамблі тепер контролює створення всіх проєктів - наприклад, спілкується з гейм-директорами і ділиться своїми рекомендаціями з вищим керівництвом. Таким чином компанія вирішує, чи час переводити розробку на чергову стадію.

Як приклад помилки CDPR Тремблі навів ситуацію з консольними версіями Cyberpunk 2077 - за них взялися на пізнішому етапі виробництва. Тепер колектив перевіряє версії для всіх платформ і не віддає перевагу комп'ютерам.

Журналіст поцікавився, чи не планує CD Projekt наслідувати приклад Larian Studios - та спочатку відправила Baldur's Gate III на ПК, а потім приділила час консолям. Віцепрезидент відповів, що наразі компанія налаштована на мультиплатформний запуск своїх проєктів.

Про майбутні ігри

Якщо вірити гендиректору CD Projekt Міхалу Новаковському (Michał Nowakowski), скандал навколо "Кіберпанку" дав студії болючий урок. У колективі зрозуміли, що чудес не буває і ніхто не застрахований від промахів, тому співробітники стали особливо уважними й обережними.
"З "Відьмаком" або, скажімо, з "Кіберпанком" усе залежить тільки від нас. Усе може провалитися, але наше завдання - зробити так, щоб цього не сталося. І це усвідомлення - мабуть, головна причина мого оптимізму: у компанії всі постійно турбуються - але турбуються в хорошому сенсі, якщо розумієте, про що я. Турбуються, чи достатньо добре у нас вийде, чи не втрачаємо ми що-небудь. І якщо ти відчуваєш таке занепокоєння, то, гадаю, це дає вищі шанси на успіх, ніж якби ми думали, що не можемо помилитися, адже ми надто великі або ще якісь, - загалом, якби задирали носа."
Рекламні кампанії нових ігор CDPR будуть не такими тривалими, як у CP2077, - ближче до одного року, а не до двох. Точніше, стільки часу займе фінальний ривок - від старту попередніх замовлень до релізу. А до цього студія підкидатиме гравцям і ЗМІ їжу для домислів і фанатських теорій.

Новаковський також зазначив, що "проджекти" навчилися краще прогнозувати, коли гра буде готова до виходу, і довели це на практиці - аддон Phantom Liberty для Cyberpunk 2077 встиг вчасно.

При цьому, як стверджує Чарльз Тремблі, компанія не стримала своїх амбіцій — її нова робота виявиться ще кращою і масштабнішою за попередниць.

Нагадаємо, крім Polaris у CD Projekt RED працюють над спін-оффом "Відьмака", свіжою франшизою і продовженням Cyberpunk. Очевидно, раніше за всіх у продаж надійде четверта The Witcher: її команда в CDPR найчисельніша - близько 400 осіб.

 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.