Перейти к содержанию

Новости Нова система епох у Civilization VII допоможе частіше проходити гру до кінця


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Коли у Firaxis беруться за розробку нової частини Sid Meier's Civilization, девелопери намагаються дотримуватися золотого правила - нововведення займають лише 30 % від усіх ідей. Воно торкнулося і Civilization VII, для якої, наприклад, заготовили змінену систему епох.

03097.Kzy9P2S.thumb.jpg.24c0378a36f7db311eece6e22f99d3e5.jpg

У сьомій частині число епох скоротили до трьох: античність, період відкриттів і сучасність. З настанням нового проміжку гравцеві необхідно вибрати одну із запропонованих цивілізацій. Тепер історія складається з окремих шарів, а не загальної лінії. За словами творчого керівника франшизи Еда Біча (Ed Beach), часом девелопери сумнівалися, що новий підхід спрацює. Однак Біч упевнений, спробувати варто хоча б заради того, щоб вирішити фундаментальну проблему "Циви" - люди рідко доводять проходження до кінця.
"Нова система епох допоможе вам дійти до кінця гри без відчуття перевантаженості, адже за кожен хід не доведеться ухвалювати занадто багато рішень."
Багато хто більше любить початкові епохи, оскільки в них більше дослідження і можливостей ухвалити цікаві рішення, а також менше бюрократії і турбот з управління. У Civilization VII з цим вирішили впоратися шляхом спрощення.

Перші 20–30 ходів кожної нової доби відчуваються як період перезапуску. Все тому, що епохи закінчуються кризовою подією, з якою необхідно впоратися. Однак Біч обіцяє, що зміна часів не обкрадатиме геймерів занадто сильно, наприклад, скоротивши кількість солдатів. «[На початку епохи] напруга у світі знижується і ви знову маєте відбудовуватися»,  — пояснив творчий директор.

Перші 20-30 ходів кожної нової епохи відчуваються як період перезапуску. Все тому, що епохи закінчуються кризовою подією, з якою необхідно впоратися. Однак Біч обіцяє, що зміна часів не буде обкрадати геймерів занадто сильно, наприклад, скоротивши кількість солдатів. "[На початку епохи] напруга у світі знижується і ви знову повинні відбудовуватися", - пояснив творчий директор.

У матеріалі журналу Edge є інші цікаві відомості. Нижче зібрали найцікавіші з них:

  • У сьомій частині підкоригували систему дипломатії. Екран з переговорами, що був у грі з Civilization III, нарешті прибрали.
  • Варварів замінили на «незалежні сили».
  • Можна заснувати не тільки місто, а й менше поселення.
  • Дозволять сплавлятися річками. На думку Еда Біча, нововведення здається невеликим, але воно відкриває безліч можливостей.

Sid Meier's Civilization VII заявиться на ПК (SteamEpic Games Store), PlayStation, Xbox і Nintendo Switch наступного року - 11 лютого. 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.